Fitness Seller

Cutting The Egde..!

aah thx, weet je dat ik dat zelf eigenlijk nog best tegen vind vallen :o (behalve dan mn benen :) ) Heb nu iemand gevonden in de sportschool
die me met mn schema gaat helpen, en waar ik donderdag samen mee ga trainen :D (vet spannend!!)

Vandaag:

Crosstrainer/fiets:550 kcal

En hopelijk is het dan ook leuk:)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag vetmeting: precies 25% (2 weken geleden 25,4%) Stiekem een beetje teleurgesteld, had gehoopt dat het in de 24 zou zitten :( Maar heb ook een verstuikte enkel gehad, moest wat rustiger aandoen, dus oke! Nu gewoon weer lekker er tegenaan! :)

Uit chagarijnigheid heb ik er een been-schouder dag er tegen aan gegooid (officieel niet de bedoeling.. maar ik vind dat de fijnste dag, als een soort van troost :o

Benen

Squat..................10x50........8x60......2x6x65........4x70.....6x70(! jeej :))
Leg press..............10x75.......8x100.....2x8x125......2x4x150
Standing leg curl.....10x20......8x25.......2x8x30

Schouders

Lateral Raises........10x6.........7x7........6x7
Seated DB press.....10x8........2x8x9
Bent over Raise .......3x4x8 (voor de eerste keer, voelde een beetje onwennig:o)

Cardio:400 kcal

Sterke squats en leg press :D.. Mooie training

Niet teleurgesteld zijn, er is verbetering en het gaat de goede kant op.
Soms moet je een beetje smokkelen:o. Maakt het leven wat fijner:)
Ik blijf erbij dat je heel sterk ben:)

Goed bezig

Straks squat je iedereen naar huis :D
(Mij iig toch al :rolleyes: )

Wat zijn jullie toch te liev voor mij:D:)

Gister dus met iemand anders meegetraind, en het was een goede(!) training :)

We hebben borst getraind:
Bench...................10 x 30.......3x8x40
Fly.......................8x5............2x8X6 (machine --> krachthonk helemaal vol..)
Fly incline..............4x8X8
Incline DB press......10x10..........4x8x11
Cable crossover......10x10.........4x8x11
Decline DB press......3X8x10
Opdrukken/pompen

15 min buikspieren

Cardio:550 kcal

wat een overkill seg ... je doet meer voor je borst dan voor je benen :p

En bankdrukken doe je ook pas sindskort?
Echt waanzinnig sterk!

Veel oefeningen wel voor borst zeg.

Jaa klopt, heb ook eigenlijk met zijn trainingsschema meegedaan. Maar heb eigenlijk gister pas echt het gevoel gehad van Damn, ik heb getraind! (zo'n voldaan gevoel:))

Heb trouwens vandaag eigenlijk bijna geen spierpijn???

Heb tot nu toe deze afgelopen 7 weken gewerkt met een hoog laag schema 3 dagen 1600, 1 dag 2000 kcal. Ga dat nu veranderen naar elke dag rond de 2000, en het verschil maken in cardio. Ik post straks wel even mn schema.

3 x 8 x 40 is wel zwaar hoor :D

Heb zelf ook niet snel spierpijn na borst, tenzij ik zwaar ga met cable flies (dumbbell flies niet :/)

OMG, jij bent bruut bezig en dan ook niet eens echt spierpijn :bow2:

Heb vandaag dus hoger in calorieën gezeten, en merk dat m'n lichaam dat echt nodig heeft. Voel me er veel beter bij :)

Training vandaag: Rug!

T-bar ......................12x12,5.............8x17,5.......8x20...........7x22,5.....6x20
Chin Up.....................4x45.................7x45..........7x40
Lat pulluy..................10x30...............8x35..........8x30............3x8x25
Deadlift......................6x50................8x60.........2x4x70..........4x60
Seated Cable Rowning...10x25..............2x8x30......2x6x35

*Na laatste setje deadliften deden m'n handen echt pijn. Misschien meer grip oefenen?

* Bij volgende rug training komt de 'bent over raise' erbij voor achterkant schouder

* Chin up voor de eerste keer, erg wennen..

Cardio: 400 kcal

Heb vandaag dus hoger in calorieën gezeten, en merk dat m'n lichaam dat echt nodig heeft. Voel me er veel beter bij :)

Training vandaag: Rug!

T-bar ......................12x12,5.............8x17,5.......8x20...........7x22,5.....6x20
Chin Up.....................4x45.................7x45..........7x40
Lat pulluy..................10x30...............8x35..........8x30............3x8x25
Deadlift......................6x50................8x60.........2x4x70..........4x60
Seated Cable Rowning...10x25..............2x8x30......2x6x35

*Na laatste setje deadliften deden m'n handen echt pijn. Misschien meer grip oefenen?

* Bij volgende rug training komt de 'bent over raise' erbij voor achterkant schouder

* Chin up voor de eerste keer, erg wennen..

Cardio: 400 kcal

Mooi training:). Ik draag handschoenen bij het trainen,vanwege klamme handen. Als mijn handen klam zijn, dan voel ik de stang heel slecht en knijp ik nog harder in mijn vingers en dan heb ik aan het einde er kramp inzitten.

Ik had er idd ook bijna kramp in. En idd ook redelijk zweterig.. Zat er over na te denken om misschien magnesiumpoeder te gaan gebruiken (maar ik weet dat iemand dat ik de gym doet, en dat de anderen daar niet al te blij mee zijn..)

Ik had er idd ook bijna kramp in. En idd ook redelijk zweterig.. Zat er over na te denken om misschien magnesiumpoeder te gaan gebruiken (maar ik weet dat iemand dat ik de gym doet, en dat de anderen daar niet al te blij mee zijn..)

Magnesiumpoeder helpt wel, alleen het geeft zo'n troep.

Terug
Naar boven