MuscleMeat

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
haha ik denk niet dat mijn deadlift zomaar 50% omhoog gaat. Hoe heb jij het gefixt?

dat trolls, only on dbb :roflol:

Nee maar als iets slapper is zou je er wel baat bij hebben om dat een beetje extra te isoleren. Geen idee of jij dat hebt. Maar als ik zou maxen zou het er een beetje zo uitzien; 10 sec 1e fase 1 sec locken.. Maar mijn deadlift was toen ook best laag,
nu nog steeds:huil:
 
dat trolls, only on dbb :roflol:

Nee maar als iets slapper is zou je er wel baat bij hebben om dat een beetje extra te isoleren. Geen idee of jij dat hebt. Maar als ik zou maxen zou het er een beetje zo uitzien; 10 sec 1e fase 1 sec locken.. Maar mijn deadlift was toen ook best laag,
nu nog steeds:huil:

ik ga er eens wat over googlen
 
Goed bezig Diaephi! Ga zo door!
 
Lekker bruh, echt een duidelijk verschil op de foto's. Zal irl ook wel schelen.

---------- Post added at 23:41 ---------- Previous post was at 23:39 ----------



brb APT krijgen en dan weer verhelpen voor die zieke gains



Make it worth my time met een weddenschap en ik cut wel even naar 10% en dan kijken we wie er zwaarder is. Sws jij want al die 'powerlifters' overschatten hun vvm toch?

Of mn originele offer van allebei dexa scans laten doen om te kijken wie er meer lbm heeft, die staat ook nog steeds. :) Verliezer betaalt dan wel, want ik heb niet zo veel geld.

Smerige dikke powerlifters ook altijd
Haha,

Hap, hap, hap..

We hoeven elkaar niets te bewijzen toch? Verder kunnen we ook niet van elkaar bewijzen wat onze natuurlijke max is, maar wat ik wel probeerde aan te geven is dat het best wel eens vies kan tegenvallen qua gewichtsverlies als je gaat cutten..
 
Haha,

Hap, hap, hap..

We hoeven elkaar niets te bewijzen toch? Verder kunnen we ook niet van elkaar bewijzen wat onze natuurlijke max is, maar wat ik wel probeerde aan te geven is dat het best wel eens vies kan tegenvallen qua gewichtsverlies als je gaat cutten..

Ik heb gehoord dat zij bij phm je een miet vinden, EEN MIET
 
in voor pleurklaat cut naar 10%
 
Goed bezig Diaephi! Ga zo door!
thx
Haha,

Hap, hap, hap..

We hoeven elkaar niets te bewijzen toch? Verder kunnen we ook niet van elkaar bewijzen wat onze natuurlijke max is, maar wat ik wel probeerde aan te geven is dat het best wel eens vies kan tegenvallen qua gewichtsverlies als je gaat cutten..

cutten valt altijd tegen

Ik heb gehoord dat zij bij phm je een miet vinden, EEN MIET
ho
En lig ik daar wakker van?:rolleyes:
:rolleyes:

in voor pleurklaat cut naar 10%
out
 
Haha,

Hap, hap, hap..

We hoeven elkaar niets te bewijzen toch? Verder kunnen we ook niet van elkaar bewijzen wat onze natuurlijke max is, maar wat ik wel probeerde aan te geven is dat het best wel eens vies kan tegenvallen qua gewichtsverlies als je gaat cutten..

typisch gevalletje
Fj+s+comments+right+now_b78c39_4884454.png
 
Je lekkere bultjes worden zichtbaar. hnnngg!
 
het is wel altijd feest bij jou, hangende elke keer vlaggetjes :P
 
beste rug is dat man
 
Flinke rug man.
 
Goeie rug, mooie progressie!
 
:heart: check die rug dan!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven