- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
rip knieën
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf niet veel verstand van competitief liften, ben wel benieuwd naar mensen met meer verstand ervan die hun licht erop kunnen schijnen.If you’re at or above 15% body fat, slow cut down to 8-10% body fat.
If you’re below 15% body fat, slow bulk up to 15% body fat.
Squeeze into the lightest weight class you can through water cutting.
Heb zelf niet veel verstand van competitief liften, ben wel benieuwd naar mensen met meer verstand ervan die hun licht erop kunnen schijnen.
Lijkt mij een beetje kort door de bocht.
hoe bedoel je veranderd ? Thanks in ieder geval, hoe diep ik ga is dalijk beetje afhankelijk van krachtverlies. Maar ik probeer een 10kg vet te verliezen.Je bent behoorlijk veranderd man. Succes met deze cut! Zal wel wat tijd in gaan nemen denk ik. Tot hoeveel procent wil je gaan?
Heb zelf niet veel verstand van competitief liften, ben wel benieuwd naar mensen met meer verstand ervan die hun licht erop kunnen schijnen.
Lijkt mij een beetje kort door de bocht.
Langere baard, grotere buikof ik verwar je met iemand anders.
-voor je wedstrijd max 1-2kg boven je gewichtsklasse zitten en evt watercutten mocht je er boven zitten.
-qua VP wat hij aanhaalt is IMO onzin. Het verschild ook enorm per gewichtsklasse. In de 59, 66 en 74 zul je weinig mensen vinden van onder de 10%. Waar in de 105-120 en 120+ er weinig/geen mensen van onder de 10% zullen zitten. Teveel en te snel cutten kan leiden tot onnodig veel krachtsverlies.
-belangrijkste is om de gewichtsklasse te kiezen waarin jij het meeste wilks punten haalt. Voor langere mensen zal dat idd hoger zijn dan voor kleinere mensen. Voor mensen van Dieaphi's lengte moet je in de 93-105 of -120 zitten over het algemeen
Onder de 10% zegt hij toch niet, hij vertelt dat het fluctueren tussen 10 en 15 % ideaal is. Ik denk dat er wel wat in zit dat je zo lean mogelijk compete in een zo laag mogelijk klasse, of gewoon naar de +120kg gaat full yolo, kort door de bocht. Als ik bijvoorbeeld op het NK keek in mijn 105 klasse zaten daar echt veel gasten in die echt lean waren, die echt op wilks ook super presteerde.
maar tot 10% cutten levert voor sommige al veel te veel krachtsverlies op. Die sweet spot is voor iedereen anders. Doel van een cut is niet om gewicht te droppen, nee om je wilks te verhogen, als tijdens je cut je wilks daalt ben je verkeerd bezig
Cool, zet hem op aron! Ik ben ook net begonnen met cut, start gewicht 100kg bij 1,90m en denk dat ik ongeveer 3000kcal dagelijkse hoeveelheid heb. Ga nu ook elke dag tussen de 2300-2500kcal zitten. Zal er vast wel genoeg af gaan![]()