AndroidHealthClinic

Daffy's eerste zomer shredder ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Welkom en thx mannen

@jurgen succes, vorige keer zat ik op 1000 onder onderhoud dat was iig te veel, weg mussels

@jurgen succes, vorige keer zat ik op 1000 onder onderhoud dat was iig te veel, weg mussels
Beter wat langzamer cutten inderdaad! -1000kcals onder onderhoud elke dag is iets voor huisvrouwen die denken nog 20kg kwijt te kunnen raken in een week...voordat ze op vakantie moeten:o

Succex met de kut jonge

dat is echt niet gezond :P ik begon toch te denken dat je toen anorexia had :P
Nouja qua motivatie werkt dat echt prima, opzich 2200 kcal per dag vreten is niet z'n groot verschil met 2600 qua eten. Elke dag zag je die weegschaal minder worden, dat werkt tussen de oren echt geweldig. Opzich zijn er ook wel genoeg bronnen die zeggen dat zo een grote deficit best mogelijk is als je van 25-30% vet afkomt wat ik toen had.

Dit keer zal het iets langzamer gaan.

Cutten is voor homo's.

Ga je nog anders trainen in je cut? Hoe pak jij je voeding aan als je de nachtdiensten in moet en eruit gaan? Vind dat altijd van die fuckt up dagen.

in

lekker droog trainen he ! 20+ reps om zo ook die definitie overal in te krijen !

goooo

in

lekker droog trainen he ! 20+ reps om zo ook die definitie overal in te krijen !

goooo

Ondanks dat dit mijn eerste post is heb ik voorafgaande aan het registreren al veel doorgelezen. Echter wist ik niet dat 20+ reps goed voor de definitie waren, ik dacht altijd voor het uithoudingsvermogen. Hoe dan ook toch weer iets bijgeleerd.

Succes Diaephi

Heb je er ondertussen al wat lijnen ingebeukt?

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Trouwens veel succes in de -84 in Juni

1e week is prima verlopen. Elke dag om en nabij de 2600 kcal.

Ga je nog anders trainen in je cut? Hoe pak jij je voeding aan als je de nachtdiensten in moet en eruit gaan? Vind dat altijd van die fuckt up dagen.

Nee ik ga niet echt anders trainen. Gewoon kracht gericht en af en toe hypertrofie.

Nachtdiensten zijn inderdaad klote, stofwisseling verandert dan ook helemaal en dan verbrand ik altijd nog meer heb ik altijd het idee. Ik ga echter gewoon proberen in dagen tusen 00:00 en 23:59 te denken en met mijn kcal om zo enigszins uit te komen. Komende week ook weer 3 nachtdiensten, komt goed. Ik eet trouwens in z'n beetje alle diensten hetzelfde, nachtdienst eet ik ook altijd warme maaltijd.

in

goooo

lawd

Ondanks dat dit mijn eerste post is heb ik voorafgaande aan het registreren al veel doorgelezen. Echter wist ik niet dat 20+ reps goed voor de definitie waren, ik dacht altijd voor het uithoudingsvermogen. Hoe dan ook toch weer iets bijgeleerd.

Succes Diaephi

niet geloven

Heb je er ondertussen al wat lijnen ingebeukt?

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Trouwens veel succes in de -84 in Juni

-73 is de planning dan ben ik wel 6%

Laatst bewerkt:
En hoeveel ben je al afgevallen?

En hoeveel ben je al afgevallen?

Beetje irrelevant hè die eerste week, maar het zijn 3.2kg

Begin is altijd veel vocht en maag/darm inhoud. Vanaf week 2 en 3 zal het ongeveer met 0.5 kg / week moeten gaan anders gaan we de kcal aanpassen.

Beetje irrelevant hè die eerste week, maar het zijn 3.2kg

Begin is altijd veel vocht en maag/darm inhoud.

ja ok heb je wel gelijk in,omdat het in het begin toch best veel vocht is. maar 3,2kg is dat niet Te veel in een week ook al is het de eerste week?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven