Fitness Seller

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ja ok heb je wel gelijk in,omdat het in het begin toch best veel vocht is. maar 3,2kg is dat niet Te veel in een week ook al is het de eerste week?

Niet echt, vorige cut had ik in de eerste week 5.5kg.
 
:roflol:


Show us...ben overigens serieus benieuwd wat je overhoud op 6%. Echter weet ik dondersgoed dat je noway daar naar toe gaat met cutten:o


You wot mate?

Jij hebt nog nooit zo vet gestaan, dan hou je gewoon echt ontzettend veel vocht vast, zodra je in kcal deficit gaat dan verlies je dat episch snel.

Enja jaar 6% ga ik echt niet, dan verlies ik te veel massa, wellicht ooit in de toekomst als ik ff niet kan powerliften. Ik ga nu eerst eens 10kg vet verliezen, dan sta ik hopelijk op rond de 13-14%, als krachtverlies me dan niet is tegegevallen kan ik altijd nog de overweging maken om door te gaan naar 10%. Maar dat zie ik dan wel.
 
Jij hebt nog nooit zo vet gestaan, dan hou je gewoon echt ontzettend veel vocht vast, zodra je in kcal deficit gaat dan verlies je dat episch snel.
Weet ik ook wel hoor, maar het klinkt gewoon ontzettend veel. Het had in ieder geval niet best geweest als je in de eerste week maar 0.5kg kwijt was geweest. Waar streef je ongeveer naar qua gewichtsverlies de komende weken? 0,5kg/week of de eerste weken ook meer?
 
Weet ik ook wel hoor, maar het klinkt gewoon ontzettend veel. Het had in ieder geval niet best geweest als je in de eerste week maar 0.5kg kwijt was geweest. Waar streef je ongeveer naar qua gewichtsverlies de komende weken? 0,5kg/week of de eerste weken ook meer?

Na week 2 en 3 ga ik gewichtsverlies evaluaren, week 3 zal het toch wel rond de 0.5kg moeten zitten anders misschien lichtelijk kcal verhogen met 50-100 kcal. Wat denk jij ?
 
haha wait for it
 
Na week 2 en 3 ga ik gewichtsverlies evaluaren, week 3 zal het toch wel rond de 0.5kg moeten zitten anders misschien lichtelijk kcal verhogen met 50-100 kcal. Wat denk jij ?
Denk dat dat een goede aanpak is. Je moet zeker niet te snel willen! Gaat echt ten koste van kracht en spiermassa.
 
In :).
.. Is er nog een bijzondere reden waarom je ruim een week niet hebt gelogd? :o
 
In :).
.. Is er nog een bijzondere reden waarom je ruim een week niet hebt gelogd? :o

Nee hoor, op myfitnesspal krachtsportmaasbree kun je mijn voeding zien. Heb gewerkt met pasen dus was easy om strict te blijven.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

hier dan daffy's pasen

15we1cn.png


29zr3mc.png
 
Nee hoor, op myfitnesspal krachtsportmaasbree kun je mijn voeding zien. Heb gewerkt met pasen dus was easy om strict te blijven.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

hier dan daffy's pasen

15we1cn.png


29zr3mc.png

heb je nif wel gespot man !


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
wat je post ben je zelf ja
 
Gisteren Totals 2,108 kcal

Vannacht dan nachtdienst in gegaan, heb de kcal van mijn maaltijd om 02;00 uur dus maar bij vandaag geteld. Weet niet hoe ik het anders moet doen eigenlijk. Gisteren dan eigenlijk beetje te weinig gehad, maar die nachtmaaltijd hoort voor het gevoel bij gisteren, beetje raar.
 
Totals 2,564 237 80 204 1,828 66

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Zaterdag unlimited spareribs eten :) zin in yolo

Ga trouwens ook kijken of ik een nieuw PR op geen alcohol kan zetten
 
Week 2: 100.8 kg
 
In b4 7500kcals aan spareribs en booze!:thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven