XXL Nutrition

Dagelijks blowen en hard trainen?

Hallo,

Ik ben sinds januari hard aan het trainen met een maatje van mij. Zelf ben ik aardig gegroeid en heb niks te klagen. Echter groeit mijn maatje lang niet zo hard. Hij weegt nu 64kg.

Ik vertelde hem dat het probleem wellicht kan zijn dat het dagelijks minimaal 1 joint rookt (in het weekend 2/3 per dag) gezien het feit dit je testosteron verlaagd.

Hij wil mij niet geloven en is alleen van plan om te stoppen met blowen als hij de meningen krijgt van de prof's.

Dus bij deze vraag ik jullie mening: Wat is het effect op de groei van je lichaam als je dagelijks blowt?

Ik heb dit ook jaren gedaan, ben 3 jaar geleden gestopt met blowen en roken en heb toen in een jaar tijd (ook wel gekuurd is dat jaar maar dat deed ik daarvoor ook) bijna 15 kilo spiermassa gepakt.

blowen is sowieso slecht :D

Joooww.. Echt weer zo'n junk die het beter denkt te weten :S

Maar oke, discussie ga ik niet met jou aan. hahaha, blow ze man jwz bradda

Oke man misschien was mij antwoorde niet geheel terecht maar waarom niet de discussie aangaan?? Dat zegt er meer over dat jij niet weet hoe je me dan moet uitleggen dat roken slecht is voor spiergroei ;)

Ik rook zelf trouwens al 1,5 jaar niet meer en merkte alleen vooruitgang in mijn conditie. Daarnaast blow ik helemaal niet vaak dus sowieso niet dagelijks. Eerder 2 keer in de maand ofzo dus zoveel testosteron zal er niet worden afgebroken.

Maar nu even ontopic en serieus: Ik ben echt benieuwd hoe het feit dat je ROOKT invloed heeft op krachttraining want dat zei je namelijk;)

als je na je training rookt zou het niet zoveel uit moeten maken, mits je goed eet.

Haha, JWZ jonko erbij

Maar dude

ik vind zelf roken en drugs BB niet samengaan. Vind het geen gezicht als iemand voor of na het sporten rookt. Sport dan gewoon niet. ;)

dat heeft dus niks te maken met het effect maar alleen dat jij het geen gezicht vind.

Wiet wordt ook gebruikt als spierverslapper, you do the math.

• Topic Starter Topic Starter
als je na je training rookt zou het niet zoveel uit moeten maken, mits je goed eet.

En blowt? Volgens mij is het ook zo dat marihuana de opname van voedingsstoffen tegenhoud / vertraagd waardoor je dus niet goed hersteld. Vooral als je dit dagelijks doet zou dit slecht moeten zijn.

Je stofwisseling gaat flink omhoog met blowen. Een aantal uur na de jiont krijg je vreetkicks maar daar groei je niet op dat is om energie bij te tanken die je net verbruikt hebt. Buiten de vreetkicks heb je over het algemeen niet zoveel honger dus groeien ga je er niet hard op.

ik blow elke dag, minimaal 1 jonko.. en laten we het niet over het weekend hebben (jajaja internet hero bla bla)

ik zie het als voordeel: het stimuleert je honger gevoel.. verder kan ik er niet veel positiefs over zeggen :D

Zoals sanca zegt het ligt allemaal aan je karakter , als je goed traint en goed eet gaat dat niets veranderen als hij 1 joint per dag rookt. Mensen die er veel mee bezig zijn en meer ingelezen zijn over wiet weten dat de 'negatieve' effecten zwaar overdreven worden. Neem nu dat verhaal van sanca , die geschorst en boete kreeg omdat hij wiet had gerookt. Als het ALLEEN maar negatieve effecten op je heeft waarom staat het dan op de verboden middelen lijst. (Allesinds in België)

En het testosteron verlagend effect zal miniem zijn , toch bij mij maakt dat niets uit. En de stof THC doet niets verkeerd trouwens.

Sluit dit topic eens
Het is toch duidelijk dat blowen en bb niet samen gaan
En denk je van wel, kun je jezelf geen bodybuilder noemen tog?

Sluit dit topic eens
Het is toch duidelijk dat blowen en bb niet samen gaan
En denk je van wel, kun je jezelf geen bodybuilder noemen tog?

Wijsheid van een 15jarige die niet weet waarover hij het heeft. Waarom kan je het niet combineren? Alsof je niet groot kan worden als je wiet rookt.:roflol: Als je niet groeit schort er iets aan je training/voedingschema/rust , zal niets te maken hebben met je dagelijks jointje.

En blowt? Volgens mij is het ook zo dat marihuana de opname van voedingsstoffen tegenhoud / vertraagd waardoor je dus niet goed hersteld. Vooral als je dit dagelijks doet zou dit slecht moeten zijn.

Dat bedoelde ik. Ik denk dat 1 blow per dag niet zoveel uitmaakt, zeker niet als je die na je training rookt en je er dus tijdens de training niet zoveel last van hebt (kwa futloos zijn). Zijn trouwens al een paar andere topics over.

Blowen en bodybuilding gaan niet samen, geldt ook voor roken en bodybuilding.

Wil jou maat doorgaan met blowen, zal hij niet veel succes hebben met krachttraining.

Ik naai er elke 2 dagen een pak zware shag doorheen. En ik denk niet dat ik betere gains zou maken als ik niet zou roken.

Ik naai er elke 2 dagen een pak zware shag doorheen. En ik denk niet dat ik betere gains zou maken als ik niet zou roken.

Conclusie van dit topic:
Alleen de ECHTE mannen hebben er scheit aan of ze roken of wel eens blowen en trainen gewoon DONDERS hard en eten als beren! :D:D

Terug
Naar boven