Fitness Seller

Dagelijks blowen en hard trainen?

Genoeg bodybuildvriendelijke candidaten om het hedonisme te bereiken.

geloof maar niet in al die zooi want mensen zegge , ik heb 1 jaar 3a4 keer gaan fitessen. Ik lette uitgebreid op mijn voedig maar mijn drang naar genotsmiddelen kon ik soms niet weerstaan, ik snoof graag een lijntje , slikte grg een pilletje , zoop en smoor me to laland.

En ik heb noagltijd redelijk resultaat , zie gwn dat je goet eet
en als hier een suffert durft te vertelle dan spieren van blowen sneller afbreekt dan van bier dan krijgt ie van mij de vinger!

(ps nu doe ik niks meer van drugs , heel soms nog een lijtje ofzo)

Laatst bewerkt:
Zo lang je training, voeding en rust goed zit zal het best mee vallen. Maar natuurlijk is dit wat moeilijker wanneer je zo veel stoned bent. Toen ik begon met trainen blowde ik ook nog, en dat heb ik ook nog dagelijks gedaan de eeste zoveel jaar. Ik heb toen de gains van mijn leven gemaakt, dus het is imo onzin dat je niet kan gainen met blowen en roken.

Maar natuurlijk, de algehele instelling (discipline en doorzettingsvermogen) die je nodig hebt om hardcore te trainen gaan over het algemeen niet hand in hand met een blowers attitude.

Cutten en jointjes roken was bij mij geen suc6 jaren geleden:d

Blowen en bodybuilding gaan niet samen, geldt ook voor roken en bodybuilding.

Wil jou maat doorgaan met blowen, zal hij niet veel succes hebben met krachttraining.

Fake stats, en 15 jaar. Nog vers geïndoctrineerd door de juffrouw van 'verzorging' die hem leerde dat blowen/roken/drinken altijd slecht is.

+1, wat de rest zegt over dat je dagelijks blowen/roken perfect kan combineren met BB is gewoon complete 200% dikke bullshit.. Roken/Blowen en massa laten groeien is gewoon een slechte combinatie.. 1x per week eens een waterpijp of blowen tot daar aan toe maar elke dag? nee sorry moet je teleurstellen vriend..

78 kg. En roken kan niet icm met BB. (Zoek maar eens op Rob S., en zeg dan nog eens dat roken niet met BB kan)

als je na je training rookt zou het niet zoveel uit moeten maken, mits je goed eet.

Ik denk zelfs dat als je het 's avonds doet, na je laatste maaltijd, en je gaat dan slapen, dat je dieper slaapt. En iedereen hier weet wat diepere slaap betekend.

Sluit dit topic eens
Het is toch duidelijk dat blowen en bb niet samen gaan
En denk je van wel, kun je jezelf geen bodybuilder noemen tog?

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
En met 15 jaar en net begonnen met trainen wel? Ze moesten jou bannen, irritante troll.

Ik ben nu sinds ruim een maand gestopt met zowel blowen als roken en ik moet zeggen: Gaat stukken beter! Niet alleen is de motivatie Sky High, maar ook de energie tijdens het trainen en de eetlust zijn stukken verbeterd! Ik deed het zo'n 10 jaar lang dagelijks en zou nu willen dat ik er veel eerder mee gestopt was!!!

Of het nu werkelijk een hoger test niveau geeft ten opzichte van wel blowen durf ik niet te zeggen, maar de vooruitgang in groei, zit er wel lekker in!

Alvast mijn excuses dat ik het zo breng, maar dagelijks blowen is voor losers. Hoe je het ook went of keert word je er nalatig, vergeetachtig, lui en gedemotiveerd van en als je pech hebt kan je er ook psychische klachten aan over houden.
In de 10 jaar tijd dat ik dagelijks heb geblowd en met blowers omging ben ik nog nooit iemand tegengekomen die een uitzondering op die regel was.

alvast mijn excuses dat ik het zo breng, maar dagelijks blowen is voor losers. Hoe je het ook went of keert word je er nalatig, vergeetachtig, lui en gedemotiveerd van en als je pech hebt kan je er ook psychische klachten aan over houden.
In de 10 jaar tijd dat ik dagelijks heb geblowd en met blowers omging ben ik nog nooit iemand tegengekomen die een uitzondering op die regel was.

+1

Het is niet dat ik dagelijks blow/rook,snuif/whatever, maar als er hier snotblagen als Tboyy komen vertellen dat je nooit eens een peukje of jointje kan roken terwijl je aan bb doet, gaan mijn haren echt recht overeind staan!

Het is niet dat ik dagelijks blow/rook,snuif/whatever, maar als er hier snotblagen als Tboyy komen vertellen dat je nooit eens een peukje of jointje kan roken terwijl je aan bb doet, gaan mijn haren echt recht overeind staan!

Ja precies dat is gewoon ronduit onzin en is ****ing irritant en bevooroordeeld.

Daarnaast snap ik HEEL goed dat dagelijks blowen nou niet bepaald een goede zaak is voor welke sport dan ook en ook niet in je dagelijks leven. Het is gewoon zoals de meest chillers hier zeggen dat je het met maten zou moeten doen en je weet zelf wel wat dat voor jou is.

Ikzelf drink niet zo heel vaak maar als ik drink zak ik lekker door als het gezellig is en dat ga ik echt niet inperken voor het kleine beetje extra gain dat je dan (misschien) zou maken. 2 tot 4 keer in de maand heb ik zo'n doorzak avondje en dat is hetzelfde met blowen.

Wel meen ik dat blowen vóór het trainen altijd negatieve effecten zal hebben (voor mij) omdat ik er gewoon te chil en relaxed van wordt om mezelf dan nog maximaal te kunnen inspannen. Heb het alleen nog nooit geprobeerd verder (lijkt me ook wel beetje logisch).;)

Sluit dit topic eens
Het is toch duidelijk dat blowen en bb niet samen gaan
En denk je van wel, kun je jezelf geen bodybuilder noemen tog?

Ik heb niks met blowen, maar serieus, hoepel eens op van dit forum. Kan me niet voorstellen dat BB en blowen niet samengaan... :rolleyes:

Denk ook dat het alcohol gebruik van de meeste DBB'ers hier 'n stuk erger is... :D

Joooww.. Echt weer zo'n typisch antwoord van iemand die er GEEN verstand van heeft :S

En al helemaal als je het hebt over roken!:S Volgens mij rookt toch zeker 30 % van de mensen hier :p

En hoe zou roken dan eigenlijk invloed hebben op krachttraining (BB)? geef daar maar eens een wetenschappelijke verklaring voor ;) je traint namelijk anaerobe ;)
een van de redenen dat je conditie flink achteruitgaat als je rookt (zelfde geld voor blowen) is dat koolstofmonooxide bindt aan je hemoglobine (zuurstof transporterend eiwit in je rode bloedcellen). In tegenstelling tot zuurstof laat koolmonooxide niet los van het eiwit, waardoor er geen zuurstof meer kan binden.
Omdat een rode bloedcel een van de langst levende cellen in je lichaam is, duurt het 3maanden voor die bloedcel 'refreshed' is.

Je spieren, en alle andere cellen in je lichaam, krijgen dus minder zuurstof. Bij gewoon op de bank liggen heb je niet zoveel zuurstof nodig, maar als je gaat sporten (of ook maar de trap op lopen) heb je alweer een stuk meer nodig.
Ook bij herstel heb je meer zuurstof nodig.
Aan de ene kant verzuur je sneller (anaerobe(zuurstofloze) afbraak van organische moleculen (onstaat melkzuur ipv water en koolstofdioxide) en worden je spieren meer getriggerd om te groeien.
Aan de andere kant herstel je een stuk slechter omdat je spieren minder goed doorbloed zijn.

Ook is roker voor je algehele doorbloeding heel slecht, dus herstel je nog weer slechter.

Bron: leraar op hogeschool leiden
studeer zelf Biologie en medisch laboratorium onderwijs
leraar vertelde mij dit.

Oke man! thanks! :thums: dit verklaard echt wel wat en klinkt ook wel logisch :) (heb zelf bio gehad)

Voor de rest ben ik eigenlijk niet ZO fanatiek dat ik daarom minder zou gaan blowen ofzo (doe het zo'n 2 keer in de maand) en roken doe ik al 1,5 jaar niet meer :)

Maar dit geeft wel een juiste kijk op de gevolgen :cool:

Als iedereen nou eens zo objectief was :D

hoi
ik blow ook , en regelmatig, ik woog voor ik begon met bb 64 kilo , nu 72 .
en blow nog elke dag .
gewoon goed eten slapen en knallen :)

maatje van mijn idem stoomt als een trein , ook voor de training , en die heeft ook nergens last van , goede vorderingen .

en voor de niet blowers , tja weet waar je het over hebt .
trap het de grond niet in .

en met motivatie is ook niets mis mee, dat ligt aan je eigen.

Ik rook elke avond 2 jointjes al 8 jaar.

Ik geef toe dat als je voordat je gaat trainen gaat blowen het niet veel zin heeft om te gaan.

Maar als je lekker getraint hebt en dan savonds lekker een jointje rookt ontspant het je spieren juist en de nachtrust is van veel betere kwaliteit (ik kan dat weten omdat ik ook 2 jaar ben gestopt en toen regelmatig slaap middelen nodig had die me training dermate verslechterde dat ik weer begonnen ben... het is zeker niet goed voor je longen, maar zeker wel voor je geest.)

Dus voor je vriend geld... Gewoon goed eten en hard trainen en alleen na het trainen een jointje, dan moet het goedkomen.

Ik drink btw nooit alcohol (geen druppel) want dat is veeeeeeel erger voor je lichaam en dus minder spieropbouw door alcohol.

Laatst bewerkt:
Heb jarenlang dagelijks enkele joints gerookt, ben er nu een jaar vanaf en ben daar heel erg blij mee. Vond het namelijk verschikkelijk moeilijk om te stoppen.

Ik merkte zelf dat mijn motivatie er toch door aangetast werd. Was minder gemotiveerd om echt goed te eten de hele dag door en alles te geven in de gym. Je zakt toch wel weg in lethargie vaak.

Ik sliep wel erg goed in, maar had ook meer slaap nodig, werd eigenlijk altijd een beetje moe wakker en had iedere morgen een ochtendhumeur.
Ik denk dus zelf dat het iig bij mij helemaal geen positieve invloed op de slaap heeft.
Nu slaap ik iedere avond goed in en word 8 uurtjes later vaak gewoon lekker fit wakker, wat ik vroeger nooit had.

Ik merkte dat ik overdag steeds meer ging verlangen naar het blowen 's avonds, en geregelt zelfs sociale situaties uit de weg ging als deze mijn gebruik hinderden. Mijn leven ging meer en meer in teken staan van het wietgebruik. Zo vallen andere zaken toch gewoon een beetje naar de achtergrond, dus ook trainen...

Maargoed, dit is allemaal voor mij het geval geweest, anderen kunnen heel andere ervaring hebben ;)

zijn zat bb-builders die blow(d)en, zelfs arnold. ken zelfs iemand die beweerd dat hij er beter door traint.

Terug
Naar boven