- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blowen en bodybuilding gaan niet samen, geldt ook voor roken en bodybuilding.
Wil jou maat doorgaan met blowen, zal hij niet veel succes hebben met krachttraining.
+1, wat de rest zegt over dat je dagelijks blowen/roken perfect kan combineren met BB is gewoon complete 200% dikke bullshit.. Roken/Blowen en massa laten groeien is gewoon een slechte combinatie.. 1x per week eens een waterpijp of blowen tot daar aan toe maar elke dag? nee sorry moet je teleurstellen vriend..
als je na je training rookt zou het niet zoveel uit moeten maken, mits je goed eet.
Sluit dit topic eens
Het is toch duidelijk dat blowen en bb niet samen gaan
En denk je van wel, kun je jezelf geen bodybuilder noemen tog?

En met 15 jaar en net begonnen met trainen wel? Ze moesten jou bannen, irritante troll.

alvast mijn excuses dat ik het zo breng, maar dagelijks blowen is voor losers. Hoe je het ook went of keert word je er nalatig, vergeetachtig, lui en gedemotiveerd van en als je pech hebt kan je er ook psychische klachten aan over houden.
In de 10 jaar tijd dat ik dagelijks heb geblowd en met blowers omging ben ik nog nooit iemand tegengekomen die een uitzondering op die regel was.
Het is niet dat ik dagelijks blow/rook,snuif/whatever, maar als er hier snotblagen als Tboyy komen vertellen dat je nooit eens een peukje of jointje kan roken terwijl je aan bb doet, gaan mijn haren echt recht overeind staan!

Sluit dit topic eens
Het is toch duidelijk dat blowen en bb niet samen gaan
En denk je van wel, kun je jezelf geen bodybuilder noemen tog?

een van de redenen dat je conditie flink achteruitgaat als je rookt (zelfde geld voor blowen) is dat koolstofmonooxide bindt aan je hemoglobine (zuurstof transporterend eiwit in je rode bloedcellen). In tegenstelling tot zuurstof laat koolmonooxide niet los van het eiwit, waardoor er geen zuurstof meer kan binden.Joooww.. Echt weer zo'n typisch antwoord van iemand die er GEEN verstand van heeft :S
En al helemaal als je het hebt over roken!:S Volgens mij rookt toch zeker 30 % van de mensen hier
En hoe zou roken dan eigenlijk invloed hebben op krachttraining (BB)? geef daar maar eens een wetenschappelijke verklaring voorje traint namelijk anaerobe
![]()
(heb zelf bio gehad)

Ik drink btw nooit alcohol (geen druppel) want dat is veeeeeeel erger voor je lichaam en dus minder spieropbouw door alcohol.
maar zak toch wel zo'n 2 tot 3 keer in de maand goed door
soms wel 4 keer 

ken zelfs iemand die beweerd dat hij er beter door traint.
.
voel me goed en gelukkig (nee ben nu niet stoned) , en heel sterk altijd.