Fitness Seller

Dagelijks blowen en hard trainen?

ach blowen boeit niet zo veel volgensmij
blow elke dag, en begin s'ochtends vroeg (voor me werk)

gewoon goed blijven eten.

ik ben in een jaar 16 kilo aangekomen, en heb 10% BF

en ik gebruik ook (gemiddelt) 1x per maand een gram speed op een hardcore feest

praat het natuurlijk niet goed, val ook 3 kilo af in z'n nachie( zit er vrij snel weer aan)

maar het is niet onmogelijk

maar had meer gegaint als ik geen drugs had gebruikt
maar ben verder wel sirieus kwa trainen enzo

Vandaar de naam "botjebuilder":D?

20atq11.jpg

:lifter:

Laatst bewerkt:
Blowen en bodybuilding gaan niet samen, geldt ook voor roken en bodybuilding.

Wil jou maat doorgaan met blowen, zal hij niet veel succes hebben met krachttraining.

Jij bent 15 achterlijk snotjong. Jij mag niet eens roken. Laat staan een coffeeshop binnen.

Je opmerking is net zo achterlijk als je attitude. :rolleyes: Hoezo zou hij niet veel succes hebben met KT als hij rookt? Onderbouw je mening eens of houd lekker je bek. Houd eigenlijk sowieso je opmerkingen voor je, aangezien je toch alleen stront loopt te lullen met je 3 haartjes onder je oksels. :rolleyes:

Voor duursporten is roken geen aanrader gezien je longen/ademhaling. Maar met Bodybuilding hoef jij toch geen record tijd sprinten zetten? Of 3 x 3 minuten in de ring te knallen? :rolleyes:

Je doet je nickname eer aan.

maar hij heeft wel gelijk

Jij bent 15 achterlijk snotjong. Jij mag niet eens roken. Laat staan een coffeeshop binnen.

Je opmerking is net zo achterlijk als je attitude. :rolleyes: Hoezo zou hij niet veel succes hebben met KT als hij rookt? Onderbouw je mening eens of houd lekker je bek. Houd eigenlijk sowieso je opmerkingen voor je, aangezien je toch alleen stront loopt te lullen met je 3 haartjes onder je oksels. :rolleyes:

Voor duursporten is roken geen aanrader gezien je longen/ademhaling. Maar met Bodybuilding hoef jij toch geen record tijd sprinten zetten? Of 3 x 3 minuten in de ring te knallen? :rolleyes:

lekker sash:D

Dit vond ik ook ongeveer :p misschien ietwat genuanceerder maar ben het met je eens :D

Ikzelf blow dagelijks en groei veel harder dan de meeste gasten in de sportschool. Aan de andere kant ben ik bloedfanatiek en zou ik wellicht nog meer groeien zonder blowen.

Maar groeien met blowen kan dus wel.

daarnaast jongens , we laten al zoveel staan voor BB
we slapen vroeg , eten aleen goede dingen , maken er gigantisch veel tijd voor vrij.
dat ik nog wel mn sigaretje op kan steken houd me gaande , als ik echt niks meer mag vind ik er niks meer aan

enige waarom ik roken zou afraden is lange squat sessies , toch fijn al je de 15e rep eruit kan persen in je 4e set zonder neer te gaan van zuurstoftekort :D

Ik zou het toch echt afraden.

Nicolas blowde ook veel en trainde hard , hij at ook al goed maar bleef toch redelijk gelijk. Sinds hij gestopt is met blowen en drinken + nog meer eten groeit die als een gek.

Zelfde voor een maat van me , kerel stopt 2 weken met blowen/drinken en hij gaat plots weer als een speer vooruit.

Er zullen wel uitzonderingen zijn maar het is gewoon bewezen dat wiet katabool is. Net als alcohol , het is maar net wat je ervoor over hebt...

Blowen en alcohol kan je niet vergelijken ivm spierafbraak , als het zo spierafbrekend is waarom staat het dan op de Belgische dopinglijst? Hangt er ook vanaf hoeveel je blowt , 2 jointjes per dag of 5-10 gram per dag...

Ik zou het toch echt afraden.

Nicolas blowde ook veel en trainde hard , hij at ook al goed maar bleef toch redelijk gelijk. Sinds hij gestopt is met blowen en drinken + nog meer eten groeit die als een gek.

Zelfde voor een maat van me , kerel stopt 2 weken met blowen/drinken en hij gaat plots weer als een speer vooruit.

Er zullen wel uitzonderingen zijn maar het is gewoon bewezen dat wiet katabool is. Net als alcohol , het is maar net wat je ervoor over hebt...

Jah die nicolas gast is goed bezig :D

Neene true alsje blowt en vreet blijf je constant...
alsje 1*pw blowt en vreet maak je wat progressie
alsje niet blowt en vreet= maak je veel meer progressie!

Jah die nicolas gast is goed bezig :D

Neene true alsje blowt en vreet blijf je constant...
alsje 1*pw blowt en vreet maak je wat progressie
alsje niet blowt en vreet= maak je veel meer progressie!

Ik heb beide gedaan en merkte niets van verschil , ik blow ook niet veel. Ik kan wel begrijpen dat veel mensen van de hele dag door tabak joints te blowen , lui en een care mentaliteit. Daarom zuiver of met een vaporizer NA je training.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb beide gedaan en merkte niets van verschil , ik blow ook niet veel. Ik kan wel begrijpen dat veel mensen van de hele dag door tabak joints te blowen , lui en een care mentaliteit. Daarom zuiver of met een vaporizer NA je training.

Het verschilt natuurlijk per persoon. Maar een maat van me was gestopt en voelde zich plots veel fitter , minder loom , meer energie = beter trainen.

Het verschilt natuurlijk per persoon. Maar een maat van me was gestopt en voelde zich plots veel fitter , minder loom , meer energie = beter trainen.

Had ik in het begin ook, die enegie is geestelijk, dus lichamelijk krijg je niet meer energie.

Als je savonds lekker een jointje rookt is er niks aan de hand, het onspant je spieren, spiergroei zou juist bevorderen als de spieren ietswat verslapt zijn, als je GHB neemt verslappen je spieren ook, en worden er sochtens enorme hoeveelheden groeihormonnen aangemaakt (ik heb nog nooit GHB genomen, maar een maat van mij maakt het zelf en is er verslaafd aan).

Had ik in het begin ook, die enegie is geestelijk, dus lichamelijk krijg je niet meer energie.

Als je savonds lekker een jointje rookt is er niks aan de hand, het onspant je spieren, spiergroei zou juist bevorderen als de spieren ietswat verslapt zijn, als je GHB neemt verslappen je spieren ook, en worden er sochtens enorme hoeveelheden groeihormonnen aangemaakt (ik heb nog nooit GHB genomen, maar een maat van mij maakt het zelf en is er verslaafd aan).

Een maat van je maakt het zelf??? Ziek :o , en werkt het dan ook?

Ik smoorde af en toe een joint in het weekend, ben er nu mee gestopt omdat ze het zouden kunnen traceren als ik mijn medische test afleg voor de politie.

Ik heb er zelf ook niets van gemerkt mrjah laten we zeggen dat het 1 joint om de 2 weken was , dat houdt niets in natuurlijk.

Misschien dat het bij de ene toch gewoon meer schade doet dan bij de andere.

Een maat van je maakt het zelf??? Ziek :o , en werkt het dan ook?

Ik smoorde af en toe een joint in het weekend, ben er nu mee gestopt omdat ze het zouden kunnen traceren als ik mijn medische test afleg voor de politie.

Ik heb er zelf ook niets van gemerkt mrjah laten we zeggen dat het 1 joint om de 2 weken was , dat houdt niets in natuurlijk.

Misschien dat het bij de ene toch gewoon meer schade doet dan bij de andere.

Als je goed zoekt kun je het hier ook vinden op het forum, hoe je GHB maakt.

Bij de politie testen ze geen bloed en/of urine voor drugs.

1 joint in de 2 weken :D goz maak je niet druk.

Dat het bij de 1 schadelijker uitpakt als bij de ander is een feit ;).

Alvast mijn excuses dat ik het zo breng, maar dagelijks blowen is voor losers. Hoe je het ook went of keert word je er nalatig, vergeetachtig, lui en gedemotiveerd van en als je pech hebt kan je er ook psychische klachten aan over houden.
In de 10 jaar tijd dat ik dagelijks heb geblowd en met blowers omging ben ik nog nooit iemand tegengekomen die een uitzondering op die regel was.

Loser :D

dagelijks blowen en in het weekend blowe is groot verschil ik begon met 1*per week werd gouw fak dat 2* dan oh woensdag ook en zondag ook en dan ben je vertrokkeN....

Blowen en alcohol kan je niet vergelijken ivm spierafbraak , als het zo spierafbrekend is waarom staat het dan op de Belgische dopinglijst? Hangt er ook vanaf hoeveel je blowt , 2 jointjes per dag of 5-10 gram per dag...

Ik denk toch om andere redenen..Vast niet omdat het spierafbrekend is, maar ik kan mij vergissen.

Terug
Naar boven