Powergiant
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 111
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shrugs met straps? Op zich is het de eerste oefening waar je echt een stevige grip voor nodig hebt in deze training.
110 kg zou je in principe wel kunnen handelen lijkt mij?
Zo niet, had je nog wat hammers of ander onderarm-werk mee kunnen pakken ipv een stel curls.
Andere sportschool kiezen of zelf gaan schroeven. Met DB's tot 36 kg heb je veel te weinig ruimte om goed te groeien.die DB BP gaat wel lekker omhoog of niet? Kan hem bij onze sportschool zelf niet echt meer doen, behalve als ik zelf dumbbells in elkaar ga schroeven, want ze gaan maar tot 36kg..
Ziet er uit als een relaxte training. Waarom 7×26 + 4×16?
Ziet er uit als een relaxte training. Waarom 7×26 + 4×16?
Andere sportschool kiezen of zelf gaan schroeven. Met DB's tot 36 kg heb je veel te weinig ruimte om goed te groeien.

ik heb hetzelfde danny, en ook met mn borst en schouders!
Daarom train ik nu maandag borst, dinsdag rug, donderdag schouders/triceps en vrijdag benen/biceps
Redelijke squat nog wel, met spierpijn. Ass to the grass?
Het irritante aan mijn indeling is alleen dat je het gevoel hebt dat je je triceps niet optimaal kan pakken.. maar de week is te kort om alles voldoende rust te geven en apart te trainen
(vind zelf 6 dagen al frustrerend aangezien ze na 4 dagen ongeveer wel hersteld zijn)