Ik mag jou verdomde telkens geen karma geven....Maar komt allemaal wel goed joh , gezond EN lekker eten kan prima. Ik ben ook begonnen met droge kip , broccoli , rijst enz. kon voor geen meter koken.
Maak nu steeds lekkerder eten , het is gezond en ik geniet er enorm van. Wat trap je nu zoal dan in je nek?
Op mijn 'mindere dagen' heb ik gauw de neiging om kant en klaar maaltijden te pakken en dit in mijn schema te gooien. En als ik dan hoog in eiwit en vet zit o.i.d aanvullen met crackers om de kh omhoog te krijgen.
Ik eet veel te onregelmatig groenten. En ik ben verslaafd aan rijstepap

. Veelal maaltijden, waardoor je na een uur weer honger hebt en je de rest van de dag gewoon niet 'clean' voelt als je me begrijpt.
Vaak is het de samenhang van omstandigheden: Moe, gestrest, haast, waardoor ik dan mijn goede maaltijd oversla om iets makkelijks naar binnen te keilen. Dit zijn overigens ook de dagen waar ik nacht's wakker lig met honger.
Op mijn strikte dagen eet ik zo:
Ontbijt 1 Pre workout
Havermout met sojamelk, whey en een banaan.
Ontbijt 2 Post workout
Havermout met Sojamelk, whey
Maaltijd 3
100 gr rundvlees
Basmati rijst
Groenten
Maaltijd 4
100 gr kip
basmati
Groenten
Maaltijd 5
100 gr kip
basmati
groenten
Maaltijd 6 voor het slapengaan
Crackers/beschuit/fruit o.i.d
Casseine eiwitshake
Multivit, omega 3, magnesium, glucosamine
Maaltijd 6 is vaak nog de overige macro's aanvullen. Dus is vaak verschillend.
Mijn 2 onbijt momenten doe ik op deze manier, omdat ik een moeilijke eter ben ochtends. En 'gezoete' sojamelk met chocolade whey en havermout is gewoon echt veel te lekker.
Vrij makkelijke maaltijden, waarmee ik toch al makkelijk over 1/3e van de dagelijks kcal kom.