Fitness Seller

De 2e race naar de 400 totaal!

Ok ik heb het gewogen; 2 "draaischijffies" is samen 3.09kg. Maar ik gebruik altijd die kleinere klemmen en die wegen bijna niks.

Ook gelijk even update van m'n deadlift. Vandaag 5x120 getild.

For your information; ik bankdruk voorlopig niet ivm m'n schouder dus de eerste weken zal ik het moeten hebben van m'n progressie op dead en squat.

Wat is het hier stil trouwens.

Ik ga vandaag proberen te PR'n op dl

• Topic Starter Topic Starter
For your information; ik bankdruk voorlopig niet ivm m'n schouder dus de eerste weken zal ik het moeten hebben van m'n progressie op dead en squat.

Wat is het hier stil trouwens.

We beginnen net, dus er valt nog niet veel te zeggen. Ik ga vanaf volgende week PR'n :)

Ik wil ook meedoen!

Squat: 110kg (full)
Bench: 95kg
Deadlift: 150kg
totaal: 355

Hmmm wilde hier al een tijdje aan mee doen, maar zit al op 390 nu, dus race naar 500 is dan leuker.

Volgende training ga ik voor een squat PR, weet nog niet of ik voor reps ga op 110 of dat ik 1rm doe. Zal wel vrijdag worden.

1rm 1rm 1rm 1rm!

Nog succes allemaal :)

Succes.

Oja denk dat ik morgen ga snowboarden, dus die training van morgen zal wel niet doorgaan. Maar dat maakt niet uit, want heb afgelopen tijd toch iedere training PR gemaakt. Ik ga maandag op vakantie en kan daar dus niet echt trainen. Misschien dat ik zaterdag of zondag nog voor een 1rm naar de gym ga, maar dan moet ik 's ochtends trainen. Ik zie nog wel. De enige die nu ver voor ligt is IJSertje dus als hij ff rustig aan doet moet het goedkomen.:D

Door omstandigheden is het allemaal wat anders gelopen.
Wel getraind.

deadlift 3x130

Net klaar met trainen. Alles iets hoger :D

SQ: 100
DL: 120
BP: 70

Is er trouwens geen race naar de 300 ;)

Ik doe ik weer mee, nu maak ik ook een kans om die af te maken:P

Bench 105
Deadlift 8x130
Squat kan ik momenteel niet, maar die was lang geleden 115. Dus pleur er maar 115 neer, mijn benen zijn inmiddelds wel wat sterker doormiddel van lunges etc.

Done m8. Welcome to the club.

Update van mezelf: 130 Deadlift

ik wil graag meedoen maar ik kan niet squatten, mag frontsquat ook of is dat makkelijker?

ik doe:
bench 3x 85kg
deadlift 1x 120kg
frontsquat 10x 85kg (1rm moelijk testen doordatik de bb eerst (met hulp soms) moet cleanen)

Terug
Naar boven