MuscleMeat

De 2e race naar de 400 totaal!

kan ik ook nog meedoen.
ben er al bijna , maar goed...........
:D

wat denk je zelf als je er al bijna bent?

ik weet niet op hoeveel totaal je zit maar als je zelf al aangeeft dat je er bijna bent lijkt het me niet leuk om mee te gaan doen. misschien beter mee doen aan de race naar de 500?

ik vind dat degene die nu nog mee willen doen niet beter stats mag hebben dan de nr. 1 van dit moment?

Als je veel dichter bijbent als mij ben je er:P ik zit er net 35 vanaf waarvan er al 20 aan gaan deze week hoop ik:D

ik zit er 10KG vanaf .
kijk wel of ik met de 500 meedoe.
dat haal ik toch nooit van z,n levensdagen.:eek!:

kom op mensen ik ben 17, en train pas 11 maanden

hoe moeilijk is het mij te verslaan?:D ik ben p*ssy:D

ik ben 18 en train pas 6 maanden met deadlift, bench en squat. en gillian is ook 16 en andere zijn ook niet veel ouder? dus wat is je punt nu?

het maakt mij niet uit hoe oud lelijk knap of hoelang je traint maar jij hoeft nog maar 35kg en dat heb je zo gehaald.

ik ben 18 en train pas 6 maanden met deadlift, bench en squat. en gillian is ook 16 en andere zijn ook niet veel ouder? dus wat is je punt nu?

het maakt mij niet uit hoe oud lelijk knap of hoelang je traint maar jij hoeft nog maar 35kg en dat heb je zo gehaald.

Ja boei:P

laat me die race dan niet winnen stel dat ik pas win op de 430 ofsow mij ook goed wat gillian wil

ja of je doet gewoon niet mee

Terug
Naar boven