Fitness Seller

De 2e race naar de 400 totaal!

2x1x140 DL.

Verkouden, moe, kuit stijf. Uber pwnage.

Ja boei:P

laat me die race dan niet winnen stel dat ik pas win op de 430 ofsow mij ook goed wat gillian wil

van mij mag je winnen hoor, het gaat me niet om het winnen maar om het hele principe van dit topic, dit topic sluit dus over 4 weken ofzo.. dan moet je dat wel gehaald hebben.. ik ben vanaf 300 gekomen met nog een paar andere en dan is de race langer aan de gang en is het meer een race ;)
maar van mij mag je winnen hoor, als jij dat leuk vind!

doe mee aan de race naar de 500!

• Topic Starter Topic Starter
vond het al jammer dat judokadomie mee mocht doen, hij was nog maar 35 verwijderd toen hij meedeed.. dat is zo gehaald he..

Ja dat is waar Sander. Heb ik eigenlijk niet goed op gelet. Sorry.

Ik zal de start post even aanpassen.

Edit: Done. Niemand kan meer meedoen.

@ Gillian, zou je mijn positie willen aanpassen in de start-topic?
Ik heb 330 totaal, flexx123 heeft 325, maar staat wel één positie hoger :(

Squats
1x112.5(pr)
1x115(pr)

Benchpress
1x70(pr)
4x72.5(pr) Spotter hielp lichtjes bij 5e rep.

net 1x105 op squat:)

goodjob

Flex, niet lullig bedoelt, maar je gaat niet erg hard als ik zo naar je beginstats kijk?

Gz on the pr though.

Ik zal de komende 4 - 6 weken ook geen squat/deads of bench pr'n zetten wss.

niet hard? vind dat het best goed gaat

Ik doe voorlopig geen conv deads, maar snatch grip deads. Ook concentreer ik me meer op front squats dan op back squats, al blijf ik die wel eenmaal per week doen. Misschien dat ik daar nog eens een PR op zet, zou kunnen. Op de bench zou ik eigenlijk wel een PR moeten zetten, aangezien die 65 kilo dateert van afgelopen mei ofzo:o

Ik doe voorlopig geen conv deads, maar snatch grip deads. Ook concentreer ik me meer op front squats dan op back squats, al blijf ik die wel eenmaal per week doen. Misschien dat ik daar nog eens een PR op zet, zou kunnen. Op de bench zou ik eigenlijk wel een PR moeten zetten, aangezien die 65 kilo dateert van afgelopen mei ofzo:o

Oke. Ik herriner me trouwens dat je zei dat je sumo DL lager is dan je conv DL, hoe komt dat?

in een paar weken vind ik dat niet slecht

Terug
Naar boven