WIMSIM
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 134kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
training 13/11
sq: 2x150, 2x170, 1x190, 4x210(3x)
bank vandaag overgeslagen
dl: 2x160, 1x200, 3x220
squaten gaat lekker.kracht is goed, beetje meer aandacht aan mijn techniek besteden.
Wim je bent een hele goede cameraman, denk dat je ooit nog een oscar gaat winnen.
Ook spontaan van je!whehe 
Hoi Jody Bernal,Is dat niet slecht voor je darmen zo zwaar hurken? Ik hoorde dat iemand zijn darmen eruit poepte!

vandaag met Riri getraint,
Bankdrukken: 2x8x70,100x3,120x2,140x1,155x4x3
Ging allemaal een beetje moeizaam en zeker niet zoals vorige week. Misschien dat de opbouw van de kilo`s een rol gespeelt heeft.
---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------
Wim
[Link niet meer beschikbaar]
Riri
---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------
nog eentje van Wim
Je bent goed vooruit gegaan, sinds de laatste keer dat ik je gezien heb!
Je doet dit jaar zeker ook mee aan het NK BD, toch?
Eén puntje...ik weet dat Riri het goed bedoelt, maar ik zou er geen gewoonte van maken dat iemand de handen aan het halter heeft, terwijl jij drukt...ongewild helpt Riri ietsiepietsie mee of corrigeerd of whatever, en dat lijkt me niet de bedoeling. Of het zouden z.g. negatieve reps moeten zijn. Ik train ook het liefste met een spotter achter me, maar maak altijd duidelijke "afspraken" ...alleen maar helpen bij het uittillen en bij het terugleggen in de haltersteunen (zoals eventueel op een wedstrijd). Voor de rest "handen weg" van het halter.