Fitness Seller

De mannen uit Arnhem

• Topic Starter Topic Starter
Ylke,

[Link niet meer beschikbaar]

Zo 1,5 ziek geweest, dus goed uitgerust aan de training.
KB 150x3 200x3 250x3 290x3 m banden 290x2. niet slecht als je bedenkt dat ik sins maart niet hoger dan 230 gegaan ben.
Bank 130x1 150x1 170x4 170x4 180x1,5 erg blij mee. ding goed
DL 1601x 200x1 240 mis 260x3

bench, 170kg, Ylke

training 13/11

sq: 2x150, 2x170, 1x190, 4x210(3x)
bank vandaag overgeslagen
dl: 2x160, 1x200, 3x220

squaten gaat lekker.kracht is goed, beetje meer aandacht aan mijn techniek besteden.

Wim je bent een hele goede cameraman, denk dat je ooit nog een oscar gaat winnen.

Riri:

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

training 13/11

sq: 2x150, 2x170, 1x190, 4x210(3x)
bank vandaag overgeslagen
dl: 2x160, 1x200, 3x220

squaten gaat lekker.kracht is goed, beetje meer aandacht aan mijn techniek besteden.

Wim je bent een hele goede cameraman, denk dat je ooit nog een oscar gaat winnen.

Bedankt! aardig van je!:DOok spontaan van je!whehe ;)
De rest van de filmpjes volgen

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

Nog 1 van Ylke, KG`s weet ik niet.....

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Wim:

KB: 170, 190,210
BD: 130x2x4
Dl: Niet gedaan

Is dat niet slecht voor je darmen zo zwaar hurken? Ik hoorde dat iemand zijn darmen eruit poepte!

Is dat niet slecht voor je darmen zo zwaar hurken? Ik hoorde dat iemand zijn darmen eruit poepte!
Hoi Jody Bernal,
11507491.jpg

dat klopt, wij hebben ook geen darmen meer. volgende week laat ik nieuwe darmen implanteren in een privekliniek in belgie:)

jodybernal_quesiqueno.jpg

Laatst bewerkt:
He Wim dat was mijn 2e set met 290 kb.
Moet nu effe naar de wc

O ja mooie beelden!!! Steven Sp..... berg

Rico

290 kg, ylke

Wim,

nette techniek wim! eindelijk weer filmpjes hier :D

mooi werk mannen en nice squat Ylke, straps down easy lifts

vandaag met Riri getraint,
Bankdrukken: 2x8x70,100x3,120x2,140x1,155x3x4
Ging allemaal een beetje moeizaam en zeker niet zoals vorige week. Misschien dat de opbouw van de kilo`s een rol gespeelt heeft.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Wim
Riri

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------
nog eentje van Wim

vandaag met Riri getraint,
Bankdrukken: 2x8x70,100x3,120x2,140x1,155x4x3
Ging allemaal een beetje moeizaam en zeker niet zoals vorige week. Misschien dat de opbouw van de kilo`s een rol gespeelt heeft.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Wim
Riri

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------
nog eentje van Wim

Je bent goed vooruit gegaan, sinds de laatste keer dat ik je gezien heb!
Je doet dit jaar zeker ook mee aan het NK BD, toch?

Eén puntje...ik weet dat Riri het goed bedoelt, maar ik zou er geen gewoonte van maken dat iemand de handen aan het halter heeft, terwijl jij drukt...ongewild helpt Riri ietsiepietsie mee of corrigeerd of whatever, en dat lijkt me niet de bedoeling. Of het zouden z.g. negatieve reps moeten zijn. Ik train ook het liefste met een spotter achter me, maar maak altijd duidelijke "afspraken" ...alleen maar helpen bij het uittillen en bij het terugleggen in de haltersteunen (zoals eventueel op een wedstrijd). Voor de rest "handen weg" van het halter.

Je bent goed vooruit gegaan, sinds de laatste keer dat ik je gezien heb!
Je doet dit jaar zeker ook mee aan het NK BD, toch?

Eén puntje...ik weet dat Riri het goed bedoelt, maar ik zou er geen gewoonte van maken dat iemand de handen aan het halter heeft, terwijl jij drukt...ongewild helpt Riri ietsiepietsie mee of corrigeerd of whatever, en dat lijkt me niet de bedoeling. Of het zouden z.g. negatieve reps moeten zijn. Ik train ook het liefste met een spotter achter me, maar maak altijd duidelijke "afspraken" ...alleen maar helpen bij het uittillen en bij het terugleggen in de haltersteunen (zoals eventueel op een wedstrijd). Voor de rest "handen weg" van het halter.

Een puntje. het is maar net hoe je er naar kijkt, je handen bij de halter.
Mijn gedachte hier over is dat je altijd zelf het halter er uit moet kunnen halen omdat je daar alleen mentaal en fysiek sterker van word en je de spanning beter op het halter kunt zetten en houden. Zeker in een training extra moeilijke omstandigheden en lichtere gewichten. pr's en wedstrijdbeurten is een ander verhaal.
Of je nu wel of niet ongewild helpt dat maakt niet uit als je er maar niet te veel helpt en de bankdrukker het werk laat doen. Het kan de bankdrukker rust en veiligheid geven in de beweging(reps). Het zelfvertrouwen groeit niet echt als je het gewicht niet kunt drukken en je de ander nodig hebt om het gewicht van je borst te halen. Daar krijg je last van in je volgende set. Ik doe liever een 4tje met hulp van de laaste 2 reps, dan 2 reps en dat je niet kunt uitdrukken. in deze sport gaat het alleen maar om gevoel. het gevoel dat je de volgende set aan kunt. Veel halter sporters pakken altijd te veel gewicht, als het dan niet goed gegaan is geven ze alles de schuld maar ze vergeten dat ze zelf te zwaare gewichten gebruiken.

dit is een onderschat onderdeel van de trainingen"mentaale gesteldheid en gevoel"

Terug
Naar boven