- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Kreeg bij de latpull 7x85 ipv 7x95, bench 4x106 ipv 5x113, etc. maar dat waren allemaal weer eerste keren. Eerst maar weer eens oude niveau terug dan weer beetje posten.

Foto's zien er strak uit - netjes! Ik ben weekje uit de roulatie geweest, spuugdruk. Aankomende week ga ik weer trainen, dan maar plaats maken![]()
Waar ben je zo druk mee geweest?Edit: ik sta wel een beetje versteld, gezien je eerdere theorie over de bierbuik op het strand, had ik verwacht dat er heel wat meer van die 90 kg van je om je middel zat, dan op je rug en armen![]()
, maar niet zo heel veel vet, gewoon beetje vreetbuikje. Kijk maar eens naar de nieuwe foto (zoutzak), en daar houd ik mijn buikje stiekem beetje in. Ik doe ook niets aan buik, althans niet apart.Vond van die Dexter zo gaaf dat je zo'n circel om zijn buikspieren kon tekenen, dat heeft die K*tler niet (ps, wat heeft die cutler een fout kapsel zeg).ik volg het altijd wel , dan ben ik benieuwd wat je van cutler zijn buik vond? cutler was trouwens na een nacht 7 a 8 kilo lichter
Pas op of ik rapporteer je voor coïtusuele intimidatie!![]()
goede foto's btw.. borst, rug en bovenarmen vind ik het meest indrukwekkend