XXL Nutrition

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
Zo sterke man, hoevee heb je voor die grippers betaald? Of las ik nou goed in een ander topicdat ze werden uitgedeeld onder bb.com mensen?

Nah daar heb ik niets van meegekregen, maar dat zal wel niet gelden voor overzeese leden. Ik dacht slim te zijn en ze in de VS te bestellen. Hier in NL kosten ze 30euro/stuk bij sporttiedje. In de VS bij Ironsports zelf iets van $20. Ik dacht bestel er 3, was iets van $28 verzend, en nog eu10 BTW, maar dan komt er ook nog inklaringskosten bij van eu8, dus was in totaal iets van 78 euro nog steeds minder dan 90eu + verzendkosten bij tiedje. Krijg je er wel wat boekjes bij, en zo'n id card van IronMind, en verder wel leuk idee dat het helemaal uit de VS komt voor minder :).

Als we elkaar nou allemaal elke dag karma geven, en dit een jaar of 8 volhouden, komen we al een heel eind, kassa!

Ach ik geef gewoon elke dag al mijn karma weg, eigen volk eerst (ja dat zijn jullie ;)), dan beetje bij de leuke topics rondslingeren aan mensen die hun best doen :).

Bench Press Barbell 15 x 66.0 kg 12 x 86.0 kg 5 x 96.0 kg 5 x 106.0 kg 5 x 111.0 kg
Bench Press Incline Barbell 8 x 66.0 kg 8 x 66.0 kg 8 x 66.0 kg
Lying Fly Dumbbell 12 x 20.0 kg 12 x 20.0 kg 12 x 20.0 kg
Leg Extension 15 x 50.0 kg 15 x 70.0 kg 15 x 80.0 kg 15 x 80.0 kg
Leg Curl 12 x 35.0 kg 12 x 35.0 kg 12 x 35.0 kg
Full Squat Barbell 8 x 66.0 kg 8 x 76.0 kg 8 x 86.0 kg 8 x 96.0 kg 6 x 106.0 kg
Pin Squat (Hip) 8 x 106.0 kg 8 x 111.0 kg 8 x 111.0 kg
Single Calve Raise Standing 16 x 20.0 kg 16 x 20.0 kg 16 x 20.0 kg
Barbell Curl 15 x 28.0 kg 8 x 43.0 kg 8 x 43.0 kg 8 x 43.0 kg
Arm Curl Cable 9 x 20.0 kg 9 x 20.0 kg 9 x 20.0 kg

Voorzichtig de incline bb press erin geschoven, moet nog even wennen en was aardig op van de flatbench. De squat gaat rustig vooruit. Was wel beetje moe, kon weer eens niet slapen afgelopen nacht, dat hakt erin. Maar toch weer een herhaling erbij op de 106kg.

nette training, je squats worden ook steeds beter :D
nog even en je haalt me daar ook mee in :thumbs:

Netjes palja, mijn squats zijn parallel op 110, dus die an jou op 106 zijn nog beter ;)

nette training, je squats worden ook steeds beter :D
nog even en je haalt me daar ook mee in :thumbs:

Nouwwww... dan moet ik nog even mijn best doen.

Netjes palja, mijn squats zijn parallel op 110, dus die an jou op 106 zijn nog beter ;)

Weet je pas als je het probeert, misschien een keer voor de afwisseling :).

Ik heb wel het gevoel dat ik flink moet aanpoten om zwaarder te kunnen gaan. Soms heb ik nog wel eens het idee dat het nog de gewenning is aan het dragen van 100+kg in de nek, maar soms ook gewoon dat het ontbreekt aan kracht. Tijd zal het leren. Wil toch een keer onder de 160kg kunnen staan.

Ik heb idd ook moeite met de 100+ in de nek, maar het squatten gaat best makkelijk :P

Ja ik moet gewoon ff door de zure appel heen trainen. Kom op wat is dat nou... moeite met 6x106... Ik zal alleen mijn doel van 160kg voor het eind van het jaar denk ik een tikkie moeten bijstellen, maar dat zie ik rond oktober wel weer ;). Eerst maar eens kijken of ik hier doorheen kan rammen.

Ja ik moet gewoon ff door de zure appel heen trainen. Kom op wat is dat nou... moeite met 6x106... Ik zal alleen mijn doel van 160kg voor het eind van het jaar denk ik een tikkie moeten bijstellen, maar dat zie ik rond oktober wel weer ;). Eerst maar eens kijken of ik hier doorheen kan rammen.

jaar is nog lang he ;) die 160kg lukt je wel joh ;)

Volgens mij wordt iemand een beetje oud :devil: (moeite met 6x106 ;))

Oud word ik vanzelf... ;).

Komende drie weken in Thailand. Aangezien powerrack niet in mijn backpack past, laat ik het ijzer even links liggen. Later!

Oud word ik vanzelf... ;).

Komende drie weken in Thailand. Aangezien powerrack niet in mijn backpack past, laat ik het ijzer even links liggen. Later!

fijne vakantie ;)
geniet ervan en rust doet je goed, daarna weer knallen :)

have fun and we'll see you in 3 weeks :p

In thailand zijn zat gyms ;) Ook kan je nog opdrukken, of optrekken aan een boomtak :D

fijne holiday!

Dat beloofd een mooie vakantie te worden :cool:

fijne vakantie ;)
geniet ervan en rust doet je goed, daarna weer knallen :)

have fun and we'll see you in 3 weeks :p

In thailand zijn zat gyms ;) Ook kan je nog opdrukken, of optrekken aan een boomtak :D

Thailand... fijne vakantie PJ. Over twee maandjes ga ik naar India:rolleyes:

Dat beloofd een mooie vakantie te worden :cool:

Mooie vakantie kerel! Genieten :cool:

Thx all! Drie weken cutten in Thailand (lees: slapen/eten/massage/slapen/...). Cya!

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha veel plezier!!

Terug
Naar boven