- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt in ieder geval heel anders dan ik gewend ben.
Nee was dat maar zo. Ik gebruik gewoon mijn bankje en klem mijn enkels onder de beenkussens van de latoptie. Ik weet niet of mijn knieen dat leuk gaan vinden, anders moet ik wat anders verzinnen.Heb jij zo'n hyperextension toestel thuis? Of doe je hem op één of andere manier?
Het is hoofdzakelijk een 531 schema, met de assist heb ik een beetje gespeeld. Ik zal zo posten. En ja die GHR wordt lastig, maar niet meteen opgeven.En we hebben weer een 5/3/1 log er bij..?
Of is het een hybride..?
De GHR's waren vernederend éh?!
Ik ben beieuwd man.
[Link niet meer beschikbaar]
Dankje Mike. Ik ga ervoor.veel wendler ineens
je eigen variant ziet er goed uit Paljas
Ik heb er zin in.Zal zeker niet saai worden, dat weet ik wel zeker.
Suc6 kerel.
Beweer je nu dat je Wendler alleen moet gebruiken om plateau's te doorbreken? Ik respecteer je mening, maar ik denk niet dat Jim Wendler het zo bedoeld heeft. Ik kijk heel anders tegen het principe aan, en zie het meer als een manier om op de lange termijn sterker te worden.Zit je nu op een plateau ?
Dit schema lijkt me echt helemaal niks tot dat ik echt een maand niet vooruit zoo komen, zou ik 5/3/1 overwegen.
Dankje Mike. Ik ga ervoor.
Ik heb er zin in.
Beweer je nu dat je Wendler alleen moet gebruiken om plateau's te doorbreken? Ik respecteer je mening, maar ik denk niet dat Jim Wendler het zo bedoeld heeft. Ik kijk heel anders tegen het principe aan, en zie het meer als een manier om op de lange termijn sterker te worden.

Nee dat wil ik niet beweren, maar je begint onder je kunnen, dat lijkt mij niks.
Ik heb denk ik het geduld er niet voor om lager te beginnen.
Daarom lijkt mij dit een geschikt programma mocht ik op een plateau komen.
Maar als je geduld hebt hou ik je niet tegen 5/3/1 te doen![]()
Idd, het is duidelijk dat zunnepitte niet de achterliggende gedachten van dit slimme trainingsprincipe weet. Ego staat vaak in de weg van progressie en daardoor belasten velen hun lichaam te zwaar wat progressie in de weg staat.de laatste set kan je gewoon all out gewoon. al zijn dat 10 reps. al zijn dat 20 reps.
tevens is dat alleen de hoofdoefening waar je in het begin "onder je doen" presteerd.
bij de assistance kan je gewoon knallen zo hard je zelf wilt.