- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
de laatste set kan je gewoon all out gewoon. al zijn dat 10 reps. al zijn dat 20 reps.
tevens is dat alleen de hoofdoefening waar je in het begin "onder je doen" presteerd.
bij de assistance kan je gewoon knallen zo hard je zelf wilt.
Ik wil een beetje tussen jullie in zitten (ik blijf altijd neutraalIdd, het is duidelijk dat zunnepitte niet de achterliggende gedachten van dit slimme trainingsprincipe weet. Ego staat vaak in de weg van progressie en daardoor belasten velen hun lichaam te zwaar wat progressie in de weg staat.
Alleen dat assistance verhaal klopt volgens mij niet helemaal. Je gaat allout op de main lifts en de overige oefeningen is volume pakken met een lagere intensiteit.
). Veel van de assistance, vnl. de BW oefeningen, zijn vooral effectief als assistance op high-reps. Maar je kunt evengoed all-out. Je kunt rustig 5 setjes dippen tot fail. Als met intensiteit gewicht wordt bedoeld, is het lage intensiteit, en toch voluit. Net als kroc-rows, gaan tot je niet meer kunt. Overigens trek ik bij de term kroc rows altijd even mijn wenkbrauw op, maar goed
.