- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Ja zeker oorlog, ik houd ze volledig op spanning tot ik voel dat ik er doorheen zak, om blessure/kramp te voorkomen. Dan bij het wegdrukken gelijk de hams weer volledig op spanning.Jij doet een HR die de hams (alleen) qua knieflexie dynamisch belast. Maar zover was je zelf ook al gelukkig. Ze blijven wel oorlog die reps, nice![]()
Stuntel nog een beetje met de techniek, voel ik dan halverwege en corrigeer ik. Maakt verder niet uit zolang het op beide manieren toch nog niet luktWat is de reden dat je verschillende lengte qua ROM hanteert, lijkt zelfs wanneer je zwaarder krijgt langere ROM doet?
.Ok ik zal eens kijken wat het uitmaakt. W.b.t. persoonsgebondenheid; ik bereik nu precies wat ik wil: ik target vnl. de binnenkant bovenrug, rhomboid, binnenkant lats, en de traps. De lats pak ik dan weer goed aan met de pullups morgen. Dan komen ze voldoende aan bod. Maar ik zal het eens proberen. Je kunt het misschien niet zo goed zien van de zijkant, maar mijn voet staat al redelijk ver opzij. Thx, Imp.Je ROW ziet er goed uit, misschien kan je de schouders meer op 1 lijn houden (+ evt. je voet wijder zetten en de DB meer langs de romp richting heup.
Dit om de lats extra te activeren en de traps/elleboogflexoren meer buiten spel te zetten.). Maar is persoonsgebonden.![]()
Ja, daar was ik blij mee
!Nou ja, ik heb wel het gevoel dat ik veel handen gebruik hoor, het voelt vaak anders dan het eruit ziet. Als ik de handen niet gebruik blijf ik als een blok beton op de bank liggen.Die ham raise is gewoon netjes uitgevoerd toch? Je je gebruikt je handen nauwelijks... En 10 x 150 DL is ook wel hard opzich![]()
He, ik ben hier de Paljas he! Maar serieus, de laatste rep kwam er amper uit...

Dan opteer je misschien beter voor een barbell 
whahaha Kan me voorstellen dat sommige mensen hun muis gaan onderzoeken of die het wel goed doet whahaha