- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Had je wat, Paljaske?!maar ik wil niet die jongen zijn die stoer doortraint en vervolgens jarenlang loopt te modderen met het zoveelste chronische pijntje.

maat.
Het is geen straf hoor. Wel beetje jammer, had graag hard doorgesquat. Diepte maakt veel uit, misschien vervang ik fulls door par of boxsquats. Ik rommel wel aan.Verstandig besluit Pal. ~En idd, een deloadje kan wonderen doen makker! Beterschap!
Was geen sneer naar jou hoor HummerHad je wat, Paljaske?!
maat.
Je hebt groot gelijk man.
Beter even wat rustiger aan doen, en straks weer helemaal fit zijn.
Beterschap jongen.![]()
. Even netjes herstellen, en dan volgend jaar 160kg squats.Het komt niet door de lunges, ik had er al last van voor ik weer met lunges begon. Maar bij de lunges heb ik er het meeste last van, dus laat ik die voorlopig maar even met rust.je hoort of leest regelmatig dat lunges geen vriendelijke oef is
doe hem nooit eigenlijk
No offence taken vriend.Was geen sneer naar jou hoor Hummer. Even netjes herstellen, en dan volgend jaar 160kg squats.
Het komt niet door de lunges, ik had er al last van voor ik weer met lunges begon. Maar bij de lunges heb ik er het meeste last van, dus laat ik die voorlopig maar even met rust.

Grrr, jaloers!No offence taken vriend.
Gelukkig lukt dat me wel zonder te trainen ook, 160kg...![]()
Ja dat zal zeker, maar jij hebt geloof ik ook last van artrose niet waar? Dat helpt natuurlijk ook niet echt.Maar ja, mijn benen lopen hele dagen te zeulen met 140+ kilo's, dus die zijn wel wat gewend...
Zo heb ik bijna altijd wel wat last van mijn knieën als ik de trap op moet, maar de meeste last heb ik as ik er af ga...
Lichte full squats zijn denk ik zelfs goed voor je knieën, toch zeker in mijn geval.
Maar dat hele zware gebeul levert natuurlijk gewoon slijtage op, dat kan niet anders...
Doe jij maar verstandig kerel.![]()
Ik was ook niet van plan 50kg aan te komen om sterker in mijn benen te worden. Maar als de blessures me niet dwarsliggen, wil ik volgend jaar toch aan die 160kg komen op de squat.

Da's een makkie voor je man, gewoon even buffelen!Ik was ook niet van plan 50kg aan te komen om sterker in mijn benen te worden. Maar als de blessures me niet dwarsliggen, wil ik volgend jaar toch aan die 160kg komen op de squat.

En jij ook man.ik wil ook een 160kg squat kunne
Het ziet er even wat minder uit compadre, maar, volgend jaar ga jij gewoon die 160kg squatten![]()

We gaan het samen doen makker! (dit gaat verkeerd opgevat worden, de eerste grapjes => geen karmaik wil ook een 160kg squat kunne
Het ziet er even wat minder uit compadre, maar, volgend jaar ga jij gewoon die 160kg squatten![]()
)Da's een makkie voor je man, gewoon even buffelen!
Je bent er zo serieus mee bezig, als jij denkt dat het haalbaar is, heb ik er alle vertrouwen in.
Ik ben niet meer van plan om heel zwaar te gaan kniebuigen, maar ik ga het weer wel doen, want ik denk nu echt dat goed is voor mijn knieën.
Succes man
We gaan het samen doen makker! (dit gaat verkeerd opgevat worden, de eerste grapjes => geen karma)
We doen ons best!
Depending on the size of the plates You're allready there brother!

Depending on the size of the plates You're allready there brother!![]()
(afgerond dus 20kg)
Of in mijn geval: 210kg 
Heb jij een bar van 10kg..?Een echt plate zoals het jargon is, is 45 pounds oftewel 20.4kg(afgerond dus 20kg)
Dus 5 plates on each side = squat van 220kgOf in mijn geval: 210kg
![]()

Een echt plate zoals het jargon is, is 45 pounds oftewel 20.4kg(afgerond dus 20kg)
Dus 5 plates on each side = squat van 220kgOf in mijn geval: 210kg
![]()
, 160kg
.