- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
nope; ik train nog steeds met 30mm materiaal

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat wel hardcore genoeg Rob..?

Als je niet de "Ace of spades" van Motörhead draait aan 120+dB's, is dat inderdaad niet hardcore!
Maar je bent wel op de goede weg, dat dan weer wel.![]()

Dan zie ik je volgend jaar nog wel 210kg kniebuigen.

Met 210kg op 30mm sateprikker wordt dat stangbuigen, als niet mogelijk stangknakken. Nou DAT is pas HARDCORE!Dan zie ik je volgend jaar nog wel 210kg kniebuigen.![]()
Dan zie ik je volgend jaar nog wel 210kg kniebuigen.
En als je het voor het eind van januari doet, dan hou ik een inzameling voor een echte halter voor je!![]()

Met 210kg op 30mm sateprikker wordt dat stangbuigen, als niet mogelijk stangknakken. Nou DAT is pas HARDCORE!
mogelijk brult hij dan niet meer als een gorilla, piept als een chihuahua...
dat is idd hardcore rob
uhm de trainingsfaciliteiten dan he
de muziek is niet de mijne
maar daar hoef ik ook niet naar te luisteren![]()

.
.
Was nog best aardig, had al een tijdje niet meer gemaxt, al zeker niet na de blessure van een tijd geleden.
Niet noodzakelijk. Tijdens deload minder gedreven te posten.je bent aardig bezig geweest de afgelopen dagen
ga je je trainingen minder frequent posten
Thx
.Oh ja, dat zeker. Komende week begin ik met de tweede fase. Ik moet alleen nog even een invulling vinden voor het beengedeelte gezien de blessure. Dat gooit wel roet in het eten, ik had het liefst voluit gesquat. Even nadenken over hoe ik dat het beste aan kan pakken.hahaha, ik weet hoe dat voelt Pal, als je je energie niet kwijt kan, heb je ook maar het gevoel afsof alles halfbakken is geweest eh? Moet kunnen toch!
Fijne zondag nog, beest!
BTW: Beetje tot rust gekomen met deload of nog niet helemaal?