- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja de schouders waren opLekker die pomp setjes Shoulder Press er achteraan. Dikke koppen op je schouders zeker? Erg sterk weer Pal. Goed weekend beest![]()
. Ik had eigenlijk 5x12x op het programma staan, maar had me vergist, ik dacht al wat gaat dit moeizaam.Buikspieren heb ik nooit getraind. Nu doe ik 1x 5 setjes situps, en 1x 5 setjes leg raises. De laatste reps gaan altijd nog maar met moeite, en ik voer de reps langzaam op. Het is niet de bedoeling om een sixpack te kweken, het zijn oefeningen ter ondersteuning van de compounds.
In dat geval zou ik toch inmiddels een sixpackje moeten hebben zitten, als we over hetzelfde praten...Maar je gebruikt je buikspieren toch ook al bij heel veel andere oefeningen![]()
Nope... bescheiden beertendertje
.Maar je gebruikt je buikspieren toch ook al bij heel veel andere oefeningen![]()

In dat geval zou ik toch inmiddels een sixpackje moeten hebben zitten, als we over hetzelfde praten...
Denk wel dat we het over het zelfde hebben
Nope... bescheiden beertendertje.
Idd niks mis mee een bescheiden fustjeSchijnen de dames toch het lekkerste te vinden, zo'n zacht kussentje hahaha

leuke avatar greetje
klopt wat je zegt - maar dat is niet genoeg he
wil je idd voor de sixpack gaan dan moet die gewoon keihard aanvallen
naast je gewone trainingen

Schijnen de dames toch het lekkerste te vinden, zo'n zacht kussentje hahaha
We spreken het gewoon niet uit, blijft het spannend
.Dat is ook zo, zware squats, deadlifts, en alle staande oefeningen 'pakken' je buikspieren goed aan hoor.Maar je gebruikt je buikspieren toch ook al bij heel veel andere oefeningen![]()

Ik zeg altijd maar zo: als een beetje goed is, is meer beter.

No worries@Paljas, ik heb je training wel gezien hoor, maar wacht liever met commentaar tot na je deload, als je weer gaat knallen!![]()
. Nog twee trainingen dan ga ik mijn deload in.Gaan we doen.