MuscleMeat

de Paljas log

Moge beest!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.324
He Kwark ;).

Ik heb het programma wat aangepast voor de 3e fase:

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tNvould9mrcxI4p9vho5_Fw&single=true&gid=6&output=html

Wellicht wijzigen nog wat kleinigheden, maar dit is de voorlopige opzet.
Belangrijkste wijzigingen:

* Wegens blessure alle squat oefeningen eruit gelaten;
* Military Press naar 2x per week, 1x reps, 1x weight;
* Military Press niet meer Wendler;
* Volume tijdens warming up voor MP verhoogd;
* Hyper Extension eruit, Good Mornings erin, ga ik voor het eerst doen.

Poehhh.... dit word een zware voor je man, damn!! :eek: ben benieuwd hoe het gaat...

• #2.326
Ik wierp net nog een blik en merkte op dat de reps niet meer klopten op de bench en dead, is nu gecorrigeerd, heb je misleid :P.

Strak plan kerel ... ben benieuwd hoe je dat totaal aantal reps in die x aantal sets gaat krijgen :p

55 reps op 3 sets bv zijn gemiddeld een 18 reps makan. Op je DB row moet je dan
één kant doen, ondertussen een beetje sterven, en dan mag je de andere kant ook nog doen :p
Lijkt me verzuringsgewijs nogal zwaar :p Om nog maar te zwijgen over je grip etc :p

• #2.328
Strak plan kerel ... ben benieuwd hoe je dat totaal aantal reps in die x aantal sets gaat krijgen :p

55 reps op 3 sets bv zijn gemiddeld een 18 reps makan. Op je DB row moet je dan
één kant doen, ondertussen een beetje sterven, en dan mag je de andere kant ook nog doen :p
Lijkt me verzuringsgewijs nogal zwaar :p Om nog maar te zwijgen over je grip etc :p

Ja die DB rows zijn best pittig. Ik heb de vorige ronde al een keer 60 reps gehaald in 3 setjes, via 3x 20. Ik doe de setjes om en om. De vorige fase deed ik de assisterende oefeningen ook progressief. Maar ik merkte dat dat je wel opbreekt, aangezien de compounds ook al progressief zijn in gewicht. Vandaar dat ik deze fase het aantal reps constant houd. Misschien kom ik er nog van terug. Ik kijk sowieso nog even kritisch naar de assists.

waarom 2x mp paljas ?

• #2.330
MP loopt wat achter en blijft steken. Nu ik geen squats kan doen, leek me de MP een goede opvulling. Wendler bleek niet zo effectief voor mijn MP op het niveau waar ik op zit. Ik wil mijn 1RM omhoog drukken dmv. meerdere setjes met hoge gewichten, en tegelijkertijd mijn 8rep setjes op peil houden.

Boforli had nog niet zo lang geleden een artikel gepost waarin stond dat wanneer je op een
plateau zat bij een oefening, je diezelfde oefening op het einde van je workout moest herhalen.
Dus beginnen met een MP, de rest van de workout en eindigen met MP dan weer.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

hier stond dat dus:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/top20-trainingstips-230127/

• #2.333
Ik ben nog een beetje aan het rommelen geweest in de assists. Baseer de assists nu op het volgende: ik wil een totaal aantal reps halen in een aantal sets. Elke set ga ik tot 1 rep vóór fail, tot ik mijn quota heb gehaald, of het aantal sets heb verbruikt (fail).

Rob, bedankt voor de tip. Ik geef denk ik eerst mijn huidige schema een kans. Als dat niet werkt zal ik jouw suggestie oppikken.

@ Rob: Hmmm, interessant, dat wist ik ook niet...

@ Pal: Succes beest!

(beter laat dan nooit :D) nog de beste wensen!

• #2.336
  • Like
Waarderingen: Sue
  • #2.337
Date: 2010-01-05
Volume: 11944 kg

Bench Press BB............. | .5 x .46.0 | .5 x .56.0 | .3 x .68.5 | .5 x .73.5 | .5 x .86.0 | 12 x .96.0
Bench Press Incline DB..... | 25 x .25.0 | 21 x .25.0 | 15 x .25.0 | 14 x .25.0
Dumbbell Row............... | 20 x .48.5 | 17 x .48.5 | 11 x .48.5
Single Calve Raise Standing | 16 x .48.5 | 15 x .48.5 | 15 x .48.5 | 14 x .48.5

poe poe, die 12 x 96 is indrukwekkend kerel !

En die shitload aan reps wat erachter komt ook :p

• #2.339
poe poe, die 12 x 96 is indrukwekkend kerel !

En die shitload aan reps wat erachter komt ook :p

Ja die 12-repper was ik ook tevreden mee. Ik hoop dat ik met de hogere gewichten ook goed in de reps blijf.

Het idee om bij de assist bij elke set gewoon door te gaan bevalt ook goed. Anders had het bijvoorbeeld bij de dumbbell press 5x 15x geweest. Dit voelt beter.

12 x 96 is idd sterk
dit is pure winst

Terug
Naar boven