- Waardering
- 1.498
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
+1

Gelukkig maar.Valt wel mee hoor. Een deload kan je op verschillende manieren doen, intensiteit verlagen, volume verlagen, etc.

Palk'n weet wel wat hij doet éh..?!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1

Gelukkig maar.Valt wel mee hoor. Een deload kan je op verschillende manieren doen, intensiteit verlagen, volume verlagen, etc.

+1
Gelukkig maar.
Palk'n weet wel wat hij doet éh..?!![]()

.Poehhh.... dit word een zware voor je man, damn!!ben benieuwd hoe het gaat...
.Ik wierp net nog een blik en merkte op dat de reps niet meer klopten op de bench en dead, is nu gecorrigeerd, heb je misleid.

Om nog maar te zwijgen over je grip etc 
Strak plan kerel ... ben benieuwd hoe je dat totaal aantal reps in die x aantal sets gaat krijgen
55 reps op 3 sets bv zijn gemiddeld een 18 reps makan. Op je DB row moet je dan
één kant doen, ondertussen een beetje sterven, en dan mag je de andere kant ook nog doen
Lijkt me verzuringsgewijs nogal zwaarOm nog maar te zwijgen over je grip etc
![]()
MP loopt wat achter en blijft steken. Nu ik geen squats kan doen, leek me de MP een goede opvulling. Wendler bleek niet zo effectief voor mijn MP op het niveau waar ik op zit. Ik wil mijn 1RM omhoog drukken dmv. meerdere setjes met hoge gewichten, en tegelijkertijd mijn 8rep setjes op peil houden.
Ik wierp net nog een blik en merkte op dat de reps niet meer klopten op de bench en dead, is nu gecorrigeerd, heb je misleid.

We gaan er weer voor!@ Rob: Hmmm, interessant, dat wist ik ook niet...
@ Pal: Succes beest!
Dankje Sue! En jij natuurlijk ook een goed lijf toegewenst voor 2010
!poe poe, die 12 x 96 is indrukwekkend kerel !
En die shitload aan reps wat erachter komt ook![]()