- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deload ook bij jou eindelijk voorbij. Wijs besluit over die MP iets meer aandacht geven.
DB row zal wel aardig vermoeiend zijn geweest aangezien je zo terug zakte in de reps.
Moa...
.Thanks. Deads en BP gaan op klassiek Wendler's 531. De eerste 3 setjes zijn warming up, 3 laatste zijn werksets.

Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoorhoe bereken je % waar je begint met je w-up
mij is ooit eens verteld ( volgens mij harpep ) - t.a.v progressie - fysieke ontwikkeling dat als je blijft werken in het gebied tussen 70% en 90 % dat je dan stappen maakt
als ik dit nu vertaal naar jou deadlifts en we pakken bijv 11x151 - wat gewoon sterk is - hier gebeurt er daadwerkelijk wat - maar ik vraag me af of dat ook geld voor de twee sets daarvoor .
een heel verhaal - ik weet het - ik dacht laat ik ook eens interessant doen![]()
. Dit zijn de discussies waarom ik überhaupt mijn trainingen nog post.Nou ja, dat komt ongeveer overeen met mijn werksetjes. Wat ik zeg: week 1 is 65%-85%, week 2 70%-90% en week 3 75%-95%. Dat grote verschil tussen de 1e 2 werksets en de laatste lijkt maar zo; het is gewoon 65%, 75% en 85%.ach zo ja
er onstaat idd een groot verschil tussen je 1e 2 werksets en je laatste - die maakt wel het een hoop goed - het is natuurlijk ook de mainset waar je jezelf ook moet onderscheiden
vertalend naar mijn eigen trainingen - ik hou vast tegenwoordig aan dat gebied van 70%-90% qua echte werksets - alleen t.a.v compounds - ondersteunend laat ik deze regel vallen
* Narrow grip;Die chins, dat is wide grip? 16x, volledige roms (van ontspannen tot kin boven handvaten) op BW (93k?)
Bewonderingswaardig![]()
Prettiger voor de ellebogen, schouders en onderarmen. Handpalmen van je af is beter voor wide grip pulls.Ok. Nog steeds mooi. Waarom niet met handpalmen van je af?
Prettiger voor de ellebogen, schouders en onderarmen. Handpalmen van je af is beter voor wide grip pulls.
Het is weliswaar de enige in de training, maar op een andere dag doe ik verder nog DB rows. En deadlifts, maar dat is vnl. voor de onderkant van de rug. Ik vind wide grip belastend voor de aanhechtingen bij de ellebogen. Verder heb ik geen enkele bicep oefening in mijn schema, dus hier train ik ze lekker mee. Maar ik voel de lats evengoed prima hoor. Zolang je ROM ok is, train je die prima zo.Dan stelde ik de vraag verkeerd, waarom niet een wide grip pull? De narrow grip gebeurd toch een hoop ahv biceps, en het is je enige rugoefening in de training.. Dan zou ik zeggen doe de wide grip. Of dit was ook bedoeld voor biceps
Of ik heb iets niet gelezen op eerdere pagina's wat ik wel gelezen had moeten hebben![]()
Het is weliswaar de enige in de training, maar op een andere dag doe ik verder nog DB rows. En deadlifts, maar dat is vnl. voor de onderkant van de rug. Ik vind wide grip belastend voor de aanhechtingen bij de ellebogen. Verder heb ik geen enkele bicep oefening in mijn schema, dus hier train ik ze lekker mee. Maar ik voel de lats evengoed prima hoor. Zolang je ROM ok is, train je die prima zo.