chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was weliswaar op tempo, maar ik had even dat ik me verteld had. Nodig tijd voor een belt.
Hoe bedoel je achter het lichaam? Oud filmpje, maar zo doe ik ze (nu alleen met het gezicht van het rek af):Goed bezig nog altijd. Die tri-dips zijn handen achter het lichaam toch
Lekkere shoulderpress ook.![]()
.Daarna wel jaSjezus man, dat jij zoveel kunt chinnen damn kerel. Je rug en armen moeten wel massief zijn man...
.PS: mijn oude 'dipbars' staan achter in de hoek opgeklapt.

Ik heb er alleen nu wel wat meer tempo in, anders krijg je toch statische verzuring (ik geef het beestje maar een naam).Mooie volle rom paljas (filmpje), zoals ik van jou niet anders verwacht.
Geen belt. Nodig kopen.Haha, als ik thuis train dip ik tussen 2 stoelen
Dikke chins en dips! Waarom doe je die niet met extra gewicht ?
Mooie volle rom paljas (filmpje), zoals ik van jou niet anders verwacht.

Ja het is daarom ook niet puur een tricep dip zou je kunnen zeggen. Maar het is dan ook een assistance oefening voor de BP. Ik kan je vertellen dat de triceps desondanks uit hun jasje knallen na de trainingLeun je niet een beetje te zeer naar voren in het filmpje? Zo lijk je je borst wat meer te
belasten. Ofwel vertekend het camerastandpunt het wat natuurlijk.
. Ik heb wel eens geprobeerd om rechter te hangen. Je belast de triceps wel meer, maar het heeft een paar nadelen; je schouders komen zo wel erg op rek, de totale lichaamsspanning is minder (de keten van elleboog tot borst), en je hebt minder controle, blessuregevoeliger.Geprobeerd, maar dat is zo'n gehannes man.Heb je geen dumbbell die je tussen je benen kan klemmen ?
Precies daarom lock ik bewust niet. Het is immers geen lift die goedgekeurd moet worden.Ik vind het niet helemaal 'volle rom' eigenlijk, want opwaarts gaat hij niet tot helemaal gestrekt ... wel houdt hij de spanning er lekker op.![]()
Klopt het is niet een volledige lock maar hij zakt wel goed diep. Wel vreemd om niet je armen meer te strekken bij een triceps dip, nu zet je volgens mij meer spanning op je borst.Ik vind het niet helemaal 'volle rom' eigenlijk, want opwaarts gaat hij niet tot helemaal gestrekt ... wel houdt hij de spanning er lekker op.
De beweging naar beneden is wel goed, zijn bovenarmen gaan lager dan horizontaal.
Klopt het is niet een volledige lock maar hij zakt wel goed diep. Wel vreemd om niet je armen meer te strekken bij een triceps dip, nu zet je volgens mij meer spanning op je borst.

Ja het is daarom ook niet puur een tricep dip zou je kunnen zeggen. Maar het is dan ook een assistance oefening voor de BP. Ik kan je vertellen dat de triceps desondanks uit hun jasje knallen na de training. Ik heb wel eens geprobeerd om rechter te hangen. Je belast de triceps wel meer, maar het heeft een paar nadelen; je schouders komen zo wel erg op rek, de totale lichaamsspanning is minder (de keten van elleboog tot borst), en je hebt minder controle, blessuregevoeliger.
Zie jij een reden voor mij om hem toch gestrekter/rechterop uit te voeren?