MuscleMeat

de Paljas log

Heerlijk die repout op de deads. Je boekt flinke progressie erop, dus het moet iets goed doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
gooi je er volgende keer weer 10 kg bij
of ga je wat meer reps maken
Volg 5/3/1 met de DL en BP. Dit was de 3e en laatste week van deze fase, volgende fase gaat het uitgangspunt 5kg omhoog en begint de hele kermis weer opnieuw ;).
Heerlijk die repout op de deads. Je boekt flinke progressie erop, dus het moet iets goed doen.
Dit ging best aardig, maar ik moet wel reëel blijven; ik heb eind september nog 5x 171 getild. Dit is dan 2 reps meer op 2.5kg minder, wel een verbetering maar ook weer niet epic. Maar ik ben evengoed dik tevreden hoor ;).

Zware DL's makker. Respect.

• #2.424
Voel ze nog steeds ;).

Training van net:

Date: 2010-01-25
Volume: 4305.5 kg

Military Press... | .8 x .36.0 | .8 x .43.5 | .5 x .51.0 | .3 x .58.5 | .2 x .71.0 | .1 x .71.0 | .2 x .71.0 | .2 x .71.0 | .2 x .71.0
Shoulder Press DB | 12 x .25.0 | 12 x .25.0 | 10 x .25.0 | 10 x .25.0 | .8 x .25.0
Chins............ | 17 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 13 x ..0.0 | 12 x ..0.0 | 11 x ..0.0 | .4 x ..0.0
Triceps Dip...... | 31 x ..0.0 | 28 x ..0.0 | 23 x ..0.0 | 13 x ..0.0

PR op de doubles MP. Tweede keer fail op de tweede rep, verkeerde houding aangenomen. Slecht geslapen, vroeg op en lange werkdag. Niets meer gegeten na 1300, door koude tegenwind naar huis geraced, stond te trillen van suikergebrek. Had eigenlijk voor morgen training gepland, maar dan komt er niets van, dus moest nu maar.

MP kostte genoeg moeite:
http://www.youtube.com/watch?v=QM1x-Krd6VU

Laatst bewerkt:
ik zie dat je goed aan het afzien bent
dat is ook winst
weekje rust genomen daarna?

t*ring aardig massa heb je! Ziet er keurig uit die MP
Waarom squat je eigenlijk helemaal niet in dit schema?

Je stond idd te trillen als een rietje kerel. Je hebt wel karakter om alsnog te trainen man. Ik had vermoedelijk de training opgeschoven als ik zo slecht had gegeten. Netjes man.

• #2.429
ik zie dat je goed aan het afzien bent
dat is ook winst
weekje rust genomen daarna?
Ik zit op het moment in de deload.
t*ring aardig massa heb je! Ziet er keurig uit die MP
Waarom squat je eigenlijk helemaal niet in dit schema?
hij heeft een kleine blessure - vandaar:)
Wat Ove zegt, maandag tweede onderzoek bij fysio. Believe me, ik baal als een stekker, had graag staan squaten.
Je stond idd te trillen als een rietje kerel. Je hebt wel karakter om alsnog te trainen man. Ik had vermoedelijk de training opgeschoven als ik zo slecht had gegeten. Netjes man.
Trillen bij de MP was eigenlijk gewoon doordat het tegen mijn 1RM aan zit, later op de training begon de vermoeidheid en energietekort pas een rol te spelen. Ik houd niet zo van uitstellen van trainingen :).

succes maandag en dat het maar mag meevallen

lekker getraind paljas :) mooi om te zien dat gevecht met die MP, bij mij gaan ze ook altijd zo moeizaam na de eerste rep :roflol:

Netjes gedrukt man. :thumb:
Een hoop rood weer gelukkig. ;)

• #2.433
succes maandag en dat het maar mag meevallen
Ja dat zou mooi zijn, maar mijn eerste doel is weten wat de fuk er aan de hand is daar in dat bovenbeen.
lekker getraind paljas :) mooi om te zien dat gevecht met die MP, bij mij gaan ze ook altijd zo moeizaam na de eerste rep :roflol:
Ja klote is dat he. De eerste rep gaat aanzienlijk makkelijker dan de vervolg reps. Inmiddels ben ik er wel over uit dat het iets te maken heeft met de houding/uitgangspositie, en ademhaling.
Netjes gedrukt man. :thumb:
Een hoop rood weer gelukkig. ;)
Ja... vooral mijn hoofd :wl:.

• #2.435
Ah dankjewel Ove. Ik vraag me af of de poster het schema zelf heeft ontwikkeld of dat het ergens vandaan is getrokken / op gebaseerd is. Maar dat zal ik hem zelf wel vragen. Bedankt!

Ah dankjewel Ove. Ik vraag me af of de poster het schema zelf heeft ontwikkeld of dat het ergens vandaan is getrokken / op gebaseerd is. Maar dat zal ik hem zelf wel vragen. Bedankt!

laat het mij effe weten
als je dit vraagt aan hem:)

hoe is het palleke?
je zit als bossbol natuurlijk flink in de carnaval

• #2.439
He Ove, goed dankje. Heup'blessure' is nog steeds aanwezig, loop al een tijdje bij de fysio. Hij is er redelijk zeker van dat het een entrapment is. Kniebuigen laat ik even voor wat het is voorlopig, en doe alleen nog dingen als leg extensions/curls, goodmornings en calve raises als been oefeningen. Ik ben van Wendler afgestapt, werd er een beetje simpel van. Zag in de reps wel PRs, maar op max nog niet. Dit had mogelijk gekomen als ik nog een paar maanden door had gezet, maar ik kon er niet meer van genieten. Volg nu een ander schema, lichtelijk gebaseerd op een afwisseling van Max en Dynamic Effort op de BP, DL en MP.

En, nee, carnaval is aan mij niet besteed ;).

Sjemig, ook lappenmand bij jou dus Pal...

Beterschap kerel!

Jammer dat Wendler je niet opleverde wat je had verwacht. Succes verders man ;)

Terug
Naar boven