HarmH
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Je bent een flinke vent, moet lukken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent een flinke vent, moet lukken

Thx! Mag niet klagenLekker veel pr's weer de laatste tijd man, je gaat lekker![]()
.Oh ja dat is waar ook

Thx & voor de interesse.
Thx!
Ja die lunges gingen prima; dat gaat voortaan gewoon met BB, thx! Moest wel even de spotters verlagen, zodat bij het terugleggen wat makkelijker gaat omdat je achteruit loopt.Lekker volume heb je weer ... viel de BB lunge wat mee?
Ik ben tevreden over de vooruitgang, nu moet alleen de squat wat harder omhoog dan mijn bench, het blijft een beetje krom om beide met hetzelfde gewicht te doenlekkere training man
nette bench weer en je squat begint er ook steeds meer op te lijken![]()
. Maar goed, ik merk wel dat gewoon door het vele doen, de vorm en het 'gevoel' verbetert.Thx, ik heb mijn momentenhee niet te hard gaan met die full squats , mooie sterke training weer paljas , je traint in ieder geval niet als een paljas
.Thx... je klinkt als een Japanse kindertekenfilm
.Thx Friso & voor je interesse.Ziet er netjes en gedisciplineerd uit, lekker doorgaan!
Dus naast al je soorten grafiekjes denk je er ook nog es over wegingsfactoren toe te gaan passenHet geeft niet altijd een goed beeld overigens: shrugs bijvoorbeeld hebben een relatief lage ROM, dus om eerlijk te zijn zou je nog een vermenigvuldigingsfactor per oefening moete opnemen, maar daar ben ik vooralsnog een beetje te lui voor.
? Laat me raden, baan in de IT
?
. Het belangrijkste is dat ik een makkelijke manier heb gevonden om de trainingen in te voeren, want als dat lastig is, heb je er geen zin in en dan werkt het niet. Maar als het er eenmaal in zit kun je leuke dingen doen om je progressie bij te houden. Die trainingsoverzichtjes maakt hij ook voor mij op zodat ik die hier kan pasten etc. Ik weet nerd nerd, maar toch stiekem wel leuk
.ik zou zeggen, gooi je ideetjes in een pakket, maak er een leuk bb software cdtje van en reken je rijkJa tuurlijk 'doe ik iets met computers'. Het belangrijkste is dat ik een makkelijke manier heb gevonden om de trainingen in te voeren, want als dat lastig is, heb je er geen zin in en dan werkt het niet. Maar als het er eenmaal in zit kun je leuke dingen doen om je progressie bij te houden. Die trainingsoverzichtjes maakt hij ook voor mij op zodat ik die hier kan pasten etc. Ik weet nerd nerd, maar toch stiekem wel leuk
.

ik zou zeggen, gooi je ideetjes in een pakket, maak er een leuk bb software cdtje van en reken je rijk![]()

En 2 dagen later staat het op de torrent sites en ben je terug bij af,
ondanks al die tijd die je erin hebt gestoken![]()
. Maar bedankt voor het meedenken
. Ik ben er voorlopig gelukkig mee voor eigen gebruik
.Neejoh, dan differentiëren we aan de hand van voedingsschema's incluisEn 2 dagen later staat het op de torrent sites en ben je terug bij af,
ondanks al die tijd die je erin hebt gestoken![]()
Die maak ik dan, paljas de trainingsmodules, customizen de gekste
Dan bieden we onze diensten aan op superdudes.nl, en beloven we dat je adv onze schema's flinke biceps krijgt, succes gegarandeerd