MuscleMeat

de Paljas log

Interessant log, sterke gozer! keep it up ;)

• Topic Starter Topic Starter
Interessant log, sterke gozer! keep it up ;)
Thx & voor de interesse.

Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .5 x .96.0 | .5 x 106.0 | .3 x 116.0 | .2 x 121.0 | .2 x 126.0 :D
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .4 x .86.0 | .5 x .86.0
BB Lunges.................. | 10 x .46.0 | 10 x .46.0 | 10 x .46.0
Bench Press BB............. | 12 x .66.0 | .6 x .96.0 | .4 x 106.0 | .3 x 116.0 | .1 x 126.0 | .1 x 126.0
Bench Press Incline DB..... | .8 x .35.0 | .8 x .35.0 | .8 x .35.0
Lying Fly DB............... | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0
Bicep Curl BB.............. | 10 x .38.0 | .8 x .48.0 | .5 x .53.0 | .8 x .48.0
Arm Curl Cable............. | .9 x .20.0 | .9 x .20.0 | .9 x .20.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0

De 126kg bench ging wat overtuigender. 2x achter elkaar. Die 3x8x35 incline db press gaat nu eindelijk ook soepel. Misschien volgende keer iets bij. Maar de squat was ik echt blij mee. Lunges zijn 'valse' PRs, was de eerste x met BB.

Mooie training kerel.

Lekker volume heb je weer ... viel de BB lunge wat mee?

lekkere training man :)
nette bench weer en je squat begint er ook steeds meer op te lijken :D

Thx!
Lekker volume heb je weer ... viel de BB lunge wat mee?
Ja die lunges gingen prima; dat gaat voortaan gewoon met BB, thx! Moest wel even de spotters verlagen, zodat bij het terugleggen wat makkelijker gaat omdat je achteruit loopt.
lekkere training man :)
nette bench weer en je squat begint er ook steeds meer op te lijken :D
Ik ben tevreden over de vooruitgang, nu moet alleen de squat wat harder omhoog dan mijn bench, het blijft een beetje krom om beide met hetzelfde gewicht te doen :). Maar goed, ik merk wel dat gewoon door het vele doen, de vorm en het 'gevoel' verbetert.

hee niet te hard gaan met die full squats , mooie sterke training weer paljas , je traint in ieder geval niet als een paljas

wow beeeeesty squat lekkah!

Ziet er netjes en gedisciplineerd uit, lekker doorgaan!

hee niet te hard gaan met die full squats , mooie sterke training weer paljas , je traint in ieder geval niet als een paljas
Thx, ik heb mijn momenten :).
Thx... je klinkt als een Japanse kindertekenfilm :).
Ziet er netjes en gedisciplineerd uit, lekker doorgaan!
Thx Friso & voor je interesse.

Ik heb mijn databeestje uitgebreid met trainingvolumeberekening, en een grafiek over de tijd van de volumes van mijn trainingen:

chart-1.jpg

Nog niet alle trainingen zitten erin (eerste gat moet gevuld worden, tweede gat is vakantie geweest). Toch wel geinig om te zien, soms denk een enorm volume te hebben gehad, maar dan heb je bijvoorbeeld wel hoge gewichten maar weinig reps gedaan. Het geeft niet altijd een goed beeld overigens: shrugs bijvoorbeeld hebben een relatief lage ROM, dus om eerlijk te zijn zou je nog een vermenigvuldigingsfactor per oefening moete opnemen, maar daar ben ik vooralsnog een beetje te lui voor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het geeft niet altijd een goed beeld overigens: shrugs bijvoorbeeld hebben een relatief lage ROM, dus om eerlijk te zijn zou je nog een vermenigvuldigingsfactor per oefening moete opnemen, maar daar ben ik vooralsnog een beetje te lui voor.
Dus naast al je soorten grafiekjes denk je er ook nog es over wegingsfactoren toe te gaan passen :D? Laat me raden, baan in de IT:p?

Je kan iig niet zeggen dat je er niet over na hebt gedacht :D

Ja tuurlijk 'doe ik iets met computers' :). Het belangrijkste is dat ik een makkelijke manier heb gevonden om de trainingen in te voeren, want als dat lastig is, heb je er geen zin in en dan werkt het niet. Maar als het er eenmaal in zit kun je leuke dingen doen om je progressie bij te houden. Die trainingsoverzichtjes maakt hij ook voor mij op zodat ik die hier kan pasten etc. Ik weet nerd nerd, maar toch stiekem wel leuk :).

het heeft wel iets wiskundigs en daar was ik toch goed in:(

Ja tuurlijk 'doe ik iets met computers' :). Het belangrijkste is dat ik een makkelijke manier heb gevonden om de trainingen in te voeren, want als dat lastig is, heb je er geen zin in en dan werkt het niet. Maar als het er eenmaal in zit kun je leuke dingen doen om je progressie bij te houden. Die trainingsoverzichtjes maakt hij ook voor mij op zodat ik die hier kan pasten etc. Ik weet nerd nerd, maar toch stiekem wel leuk :).
ik zou zeggen, gooi je ideetjes in een pakket, maak er een leuk bb software cdtje van en reken je rijk ;)

En 2 dagen later staat het op de torrent sites en ben je terug bij af,
ondanks al die tijd die je erin hebt gestoken :p

Of je maakt er een online dienst van (wat het in zijn huidige vorm al is), maar dat is ook een korte levensduur beschoren aangezien er al gratis alternatieven zijn, en de gemiddelde sporter hier geen geld voor over heeft :). Maar bedankt voor het meedenken :D. Ik ben er voorlopig gelukkig mee voor eigen gebruik :).

En 2 dagen later staat het op de torrent sites en ben je terug bij af,
ondanks al die tijd die je erin hebt gestoken :p
Neejoh, dan differentiëren we aan de hand van voedingsschema's incluis :rolleyes: Die maak ik dan, paljas de trainingsmodules, customizen de gekste :D Dan bieden we onze diensten aan op superdudes.nl, en beloven we dat je adv onze schema's flinke biceps krijgt, succes gegarandeerd

Terug
Naar boven