- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe doe je dat eigenlijk, met een fail op je bench bij de 131 kg? Je hebt geen spotter toch? Erafrollen?

Lekker bicep pomp
Sweet lunges, ga je komende dagen nog wel plezier van hebben.
Next time, no more fails![]()
Op naar de 200kg Deadlift; heb je die getild dan geeft dat zo'n lekker gevoel, maar daar kom je binnenkort wel achter.
Heel mooi ook hoe je je sets en reps beschrijft. Top man.
Go for it.![]()
)Ja die komen wel lekker nu. Ik heb gemerkt dat het wel eens goed is om een beetje boven je normale setgewicht te gaan zitten en dan maar een beetje cheaten, dan kun je namelijk een paar kilo's minder wel netjes doen. Misschien een goede tip voor iemand die tegen een plafond zit te hikken.
Thx guys!
Wat Robke zegt, safety bars, heb alleen precies een ongelukkige hoogte; als ik op pin 5 zet kets ik met de stang tegen de safeties aan bij normale reps, als ik op vier zit kom ik beetje klem met mijn borstkas. Maar ik kan hem wel op nekhoogte laten zakken, moet ik er wel voor zorgen dat hij niet naar mijn kin rolt. Maar eerlijk, met dit soort setjes vraag ik mijn vriendin altijd ff. 't Was ook geen echte fail, maar ze heeft een beetje geholpen (ik moest bijna niks doen zei ze, maar ja, ik ken dat).Hoe doe je dat eigenlijk, met een fail op je bench bij de 131 kg? Je hebt geen spotter toch? Erafrollen?
Safety bars van het powerrack brengen redding
Aah, de goede oude tijd dat je de barbell over je borst naar je buik moest rollen...
Met alle pijn die erbij hoorde. Those were the days![]()
Hehe bekende (ongewenste) woorden idd(ik moest bijna niks doen zei ze, maar ja, ik ken dat).
.
Bijna niks is nog steeds teveel, hehe. Maar je heb dus safetybars in je powerrack, ik neem aan dat je niet traint in een smith rack, maar wel los?
vraag niet hoe)| .5 x 156.0Thx Pietje!
Nee die had je denk ik niet willen zienDie deadlift had ik wel willen zien (gezien je er vraag me niet hoe bijzet)
Lekker training kerel
Animal Pakje voor de training doet soms wonderen bij mij
(daar zit trouwens ook een EFA in)
. Ik ga denk ik wel vaker mijn deads filmen om te voorkomen dat mijn techniek verslapt. Animal Pack... ik weet het niet, het klinkt een beetje overdreven
. Ik houd het eerst maar even bij een banaantje en een Aa-tje
.Thx man.
Nouuuwwwww... +24kg in twee maanden? We zullen zien, maar ik ga er niet vanuitGoede trainingen weer: 5x156 dan kom je aardig in de buurt van je doel.
Misschien al einde v/h jaar![]()
.
.na full squatten - front squatten en lunges afwerken verdient respect paljas , dit is een echte mannen-training![]()

na full squatten - front squatten en lunges afwerken verdient respect paljas , dit is een echte mannen-training![]()
Hehe, dankje dankje, ik had gewoon meer volume in petto, dus dan valt het tegen. Ik merkte vanochtend dat ik misschien wel een licht koudje heb gevangen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft gehad. Aan de vitamines kan het niet meer liggen, ik vul sinds eergister aan met multivits.