Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weinig, en laagHoe vaak en op wat voor niveau turn je eigenlijk, Paljas?
.Turnen? Tell us more
Toch nog een redelijk goede training![]()
goede actie van je om op turnen te gaan, dan kan je je kracht ook nog eens functioneel inzetten.
dan zal je ook wel goed lenig zijn of niet paljas?
. Daarna was ik doorwaad van het zweet. Nog BP gedaan maar verder borst laten zitten, was zo op... volgende keer weer. Wat filmpjes gemaakt, houding squats ziet er goed uit. Alleen full is meer iets van 30 graden onder parallel, maar dan zitten de benen klem, dus dat is full genoeg zeg ik.
Waar het precies aan ligt weet je toch nooit, maar wat extra vitaminen zal niet snel tegenwerkenNette fullsquat, je pr's blijven maar komen. De multivitamine is duidelijk aan het inkicken![]()
.Yep, gaat best aardig, wel zware oefening.
Fukking lunges, blijven zware jongens!
Zware sport is het niet, zeker niet zoals ik het beoefenPaljas turnt, dat wist ik niet
wel zware sport volgens mij, of niet?
nette trainingen ook weer
je squat begint er steeds meer op te lijken![]()
. Als je je oefening goed wil uitvoeren moet je niet helemaal buiten adem zijn, dus meestal neem je genoeg rust zodat je je kunt richten op je techniek, coordinatie etc.Ben tevreden, nu verder op naar de 160kg
.Ja die was dit keer net weer iets minder. Ik weet niet of ik hem wel bij de benen erbij in houd. Misschien moet ik maar eens gaan denken aan een 3-split. Anders gaan de benen ten koste van wat ik erachteraan plak.sterke training weer , met mooie uitschieters , je blijft sterk benchen
Die heb ik wel ja... mijn squat is klote!Bij turnen zijn lenigheid, kracht en conditie van groot belang. Lenigheid vermindert de kans op blessures. En het is goed voor de coördinatie.
Daarnaast heb je er plezier in en dat is een mooie aanvulling toch
Het valt me overigens op dat je Bench en Full Squat haast gelijk zijn, heb je daar een verklaring voor?
Keep it up, Friso

Voorzichtige PR neergezet, kwam wat moeizaam omhoog na de andere setjes, maar toch lekker