XXL Nutrition

de Paljas log

wat heb je voor vitamines in huis gehaald

t*ring een zieke benen training, eerst je squat lunges en dan ook nog Frontsquat :eek:
moet je daarna wel helemaal dood zijn geweest :D
zeer nette training :)

• Topic Starter Topic Starter
wat heb je voor vitamines in huis gehaald
Mijn vriendin had ze van de DA gehaald (A tot Z). De volgende keer haal ik denk ik die van de HEMA (450 voordeelpot). De specs van de HEMA zijn wat duidelijker en de doses kleiner; zo verdeel je ze in 3x per dag ipv. 1x. Dat lijkt me beter voor de opname.
t*ring een zieke benen training, eerst je squat lunges en dan ook nog Frontsquat :eek:
moet je daarna wel helemaal dood zijn geweest :D
zeer nette training :)
Ja dat hakt er altijd goed in :). Alleen kan ik daarna meestal nog wel borst doen na een korte pauze. Soms doe ik het ook andersom, maar ik schuif de benen toch liever naar de voorkant van de training.

lekker volume op de beentjes! :nut:

Paljas die aan de supplementen gaat; het moet niet gekker worden :)

Ja het is wat :D, ik ga ook nog een keer van die visolie bestellen ;).

Ik moet al die rommel ook weer es aanschaffen, al zit ik lately enigszins krap :$ train alweer tijden zonder creatine, multivit en visolie, etc. Gaat opzich wel prima, dus geen probleem.... Jij hebt het 12 jaar volgehouden ;)

Ja hoor je kunt heel goed zonder al die zooi. Zeker op ons niveau is er nog veel te halen met hollandsche pot. Ik heb alleen een beetje lopen rondlezen; vitaminen krijg in de regel redelijk op peil door gevarieerd te eten etc. maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik iig voldoende vitaminen binnenkrijg, dat het daar niet aan ligt zeg maar. Wbt visolie ligt het net iets anders, daar lees ik meerdere bevorderlijke verhalen over, zoals cardiovasculaire impact, maar ook indirecte spierherstel bevorderlijk gedrag, dus daar ga ik ook een keer naar gooien. Creatine echter blijf ik vanaf. Ik probeer gewoon nog met een beetje knap eten mijn eiwitjes binnen te krijgen, en hoop het daarbij te kunnen laten.

Eerst maar eens omhoog met die squats, techniek goed beheersen, flink doortrainen, en dan kijken we wel weer eens tegen welk plateau we ons hoofd stoten :).

nox pump voor keiharde pumps :D

Ja hoor je kunt heel goed zonder al die zooi. Zeker op ons niveau is er nog veel te halen met hollandsche pot. Ik heb alleen een beetje lopen rondlezen; vitaminen krijg in de regel redelijk op peil door gevarieerd te eten etc. maar ik wil gewoon het gevoel hebben dat ik iig voldoende vitaminen binnenkrijg, dat het daar niet aan ligt zeg maar. Wbt visolie ligt het net iets anders, daar lees ik meerdere bevorderlijke verhalen over, zoals cardiovasculaire impact, maar ook indirecte spierherstel bevorderlijk gedrag, dus daar ga ik ook een keer naar gooien. Creatine echter blijf ik vanaf. Ik probeer gewoon nog met een beetje knap eten mijn eiwitjes binnen te krijgen, en hoop het daarbij te kunnen laten.

Eerst maar eens omhoog met die squats, techniek goed beheersen, flink doortrainen, en dan kijken we wel weer eens tegen welk plateau we ons hoofd stoten :).
... Rome werd ook niet in een dag gebouwd :)

Inhalen van vorige keer, t**ten en spierballen:

Date: 2008-11-03
Volume: 7421.5 kg

Bench Press BB........ | 15 x .66.0 | .5 x .96.0 | .5 x 106.0 | .4 x 116.0 | .4 x 116.0 | .6 x 106.0
Bench Press Incline DB | .8 x .35.0 | .5 x .37.5 | .7 x .35.0
Lying Fly DB.......... | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0
Bicep Curl BB......... | 10 x .38.0 | .8 x .48.0 | .7 x .53.0 | .7 x .53.0 | .8 x .48.0
Arm Curl DB........... | 10 x .20.0 | .6 x .22.5 | 10 x .20.0

Was niet geheel ontevreden met de bench. De bicep curls voelen ook steeds vertrouwder, hoewel ik als het zwaar wordt nog wel eens wil smijten, maar dat moet kunnen ;).

smijten mag ook wel met 53 kg

biceps pump ftw ;)

presses zijn zeker niet verkeerd

en EFA's zijn essential fatty acids ;)

De omega 3 en 6 in visolie hebben inderdaad vele positieve effecten op de gezondheid, niet alleen voor bodybuilders maar voor iedereen.
Kan geen kwaad om een potje visoliecapsules te bestellen.

smijten mag ook wel met 53 kg
Jawel, zolang je het niet doet zolang het nog niet hoeft :). Alleen die laatst paar :wl: herhalingen zodat je ze niet hoeft laten liggen.
biceps pump ftw ;)
presses zijn zeker niet verkeerd
en EFA's zijn essential fatty acids ;)
Kon mijn schouder niet meer aantikken nee ;). Ah ja die DHA en EPA zooi. Met essentieel bedoelen ze geloof ik dat het lichaam ze niet zelf aanmaakt, en je ze dus zult moeten krijgen door voeding, toch?
De omega 3 en 6 in visolie hebben inderdaad vele positieve effecten op de gezondheid, niet alleen voor bodybuilders maar voor iedereen.
Kan geen kwaad om een potje visoliecapsules te bestellen.
It's done. Heb ze bij glucosamine.com besteld, die zijn veruit het goedkoopst en de ingredienten voldoen aan de voorwaarden die de meeste informatiesites stellen. Ironisch trouwens, glucosamine.com, want glucosamine ben ik niet van overtuigd dat ik daar iets aan heb. Die laat ik dus liggen.

sterke bench!

Thx Chunk. En misschien niet luppie, maar een ding wat ie wel gewend is, is veel meer te squatten dan ik :).

Training van vanavond ging een beetje moeizaam. De spierpijn van turnen van dinsdag begon eigenlijk pas vandaag echt. Trapezius was behoorlijk pijnlijk, net als de bovenkant rug (vleugels vnl.). En drie keer raden wat er op het programma stond; o.a. schouders en rug :D. Niets van proberen aan te trekken, maar de BOR bijv. was afzien. De MP ging best aardig, maar ik wilde even de 8x 56 proberen. Gelukt! Maar dat eiste wel zijn tol op de vervolgsetjes. Voor het eerst 30kg 1arm DB press gedaan, ging best ok, maar het tweede setje was echt niks meer :). Rear latpull was knudde, 3e setje volledig afgezakt door de spierpijn van eergister.

Date: 2008-11-06
Volume: 12446 kg

Military Press............. | 12 x .36.0 | .8 x .56.0 | .2 x .66.0 | .1 x .71.0 | .5 x .61.0 | .4 x .61.0
Deadlift................... | .8 x 106.0 | .6 x 136.0 | .5 x 156.0 | .3 x 166.0 | .3 x 166.0 | .3 x 156.0
Shoulder Press Dumbbell SA. | .8 x .27.5 | .6 x .30.0 | .3 x .30.0
Lateral Raise DB........... | 12 x .15.0 | 12 x .15.0 | 12 x .15.0
Bent Over Row.............. | .8 x .66.0 | .8 x .76.0 | .8 x .76.0
Rear Latpull............... | 15 x .55.0 | .8 x .85.0 | .7 x .85.0
Triceps Dip................ | 18 x ..0.0 | 18 x ..0.0 | 18 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .28.0 | .6 x .48.0 | .6 x .48.0
Pushdown Cable............. | 10 x .40.0 | .9 x .40.0 | .9 x .40.0

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven