Fitness Seller

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
Thx Loo!
Voorlopig nog geen been foto's ?
Nog ff niet nee. Ik wacht nog een tijdje tot ik echt wat definitie begin te zien. Ik heb wel beginfoto gemaakt, dus ik hoop beetje zelfde pose te kunnen doen over een tijdje. Ik heb wel het idee dat de broeken wat onprettig strak beginnen te zitten, dus dat is een goed teken (voor de benen, niet voor de portomonee ;)). Ik wil pas iets posten als het echt zichtbaar is. Soms zie ik wel eens van die voor-na foto's en denk ik, tja, volgens mij staat de camera gewoon dichterbij :roflol:.

Date: 2008-11-10
Volume: 9356 kg

Military Press............ | 10 x .36.0 | .6 x .56.0 | .3 x .66.0 | .1 x .71.0 | .5 x .61.0 | .5 x .61.0
Deadlift.................. | .8 x 106.0 | .6 x 136.0 | .6 x 136.0 | .6 x 136.0
Shoulder Press Dumbbell SA | .8 x .27.5 | .6 x .30.0 | .5 x .30.0
Lateral Raise DB.......... | 12 x .15.0 | 12 x .15.0 | 12 x .15.0
Rear Latpull.............. | 15 x .55.0 | .8 x .85.0 | .7 x .90.0
Chins..................... | .9 x ..0.0 | .9 x ..0.0 | .9 x ..0.0
Triceps Dip............... | 18 x ..0.0 | 18 x ..0.0 | 18 x ..0.0
Pushdown Cable............ | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0

Vanavond geen PRs behalve de volume PR op de MP, waar ik overigens best blij mee was, want die 3e kreeg ik er eerder echt niet uit. Had wel een beetje last van mijn linker schouder, en linker onderarm; ik had vorige training 60 kilo staand vanaf de borst laten zakken en een beetje verkeerd opgevangen. Trekt wel weer bij, maar was ff klote met de schouderoefeningen.

Over het algemeen wat rustig aan gedaan met gewicht. De deadlift zeker; ik voelde de onderrug+arse nog goed van de squats en lunges van eergisteren, en ik probeer iets meer op mijn techniek te focussen, en de onderrug zo strak mogelijk aan te spannen bij het wegtillen. Cameraatje erbij gehouden, ziet er goed uit. Ga ik denk ik vaker doen als afwisseling, niet altijd maar toppen ten koste van de techniek (zo erg is het nou ook niet, maar toch).

Die laatste setjes pushdowns gaven een enorme pomp in de triceps, heerlijk.

PS: ik merkte vandaag dat ik 1 broek niet meer knap in kom... :popcorn: of :wl:... wie zal het zeggen :)

3 x .66.0 | .1 x .71.0 | .5 x .61.0 | :eek:

Military Press............ | 10 x .36.0 | .6 x .56.0 | .3 x .66.0 | .1 x .71.0 | .5 x .61.0 | .5 x .61.0

indrukwekkende training!

na al dat zware werk ook nog effe chinnen - knap hoor

3 x .66.0 | .1 x .71.0 | .5 x .61.0 | :eek:
Welk deel vind je :eek:?

indrukwekkende training!
Ik was goed kapot ;).
na al dat zware werk ook nog effe chinnen - knap hoor
Nou... effe... tegen die tijd zijn mijn onderarmen al aardig kapot door de deads en de rear pulldowns, dus ze gaan niet vanzelf meer :). Maar het maakt het wel mooi af.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat je zo'n eind van "het centrum van de wereld" woont, anders zouden we eens samen kunnen trainen! ;)
Alleen dat chinnen éh... ???
Dat red ik niet met mijn lichaamsgewicht... :o
Goede training geweest.
Bij mij komt het er waarschijnlijk (weer) niet van...
Te druk op het werk. :rolleyes:

very impressive

zeker dat setje MP nog na die 71kg ;)

Jammer dat je zo'n eind van "het centrum van de wereld" woont, anders zouden we eens samen kunnen trainen! ;)
Alleen dat chinnen éh... ???
Dat red ik niet met mijn lichaamsgewicht... :o
Goede training geweest.
Bij mij komt het er waarschijnlijk (weer) niet van...
Te druk op het werk. :rolleyes:
Ja had me leuk geleken, van hoever moet je komen (ik weet even zo snel niet wat je met centrum vd wereld bedoeld :)).

Met jouw lichaamsgewicht lijkt me chinnen ook wat lastig. Met hulp misschien; benen gekruist achter je, iemand je meetillen aan je schenen.
very impressive

zeker dat setje MP nog na die 71kg ;)
2 setjes he :P. Nah, ik wil gewoon vaak proberen de top te pakken, maar ook wat volume in de MP stoppen. Als ik dat volume draai voordat ik top, dan lukt dat laatste niet meer, dus ik werk zo snel mogelijk naar de top, en maak dan nog wat volume.

2 setjes he :P. Nah, ik wil gewoon vaak proberen de top te pakken, maar ook wat volume in de MP stoppen. Als ik dat volume draai voordat ik top, dan lukt dat laatste niet meer, dus ik werk zo snel mogelijk naar de top, en maak dan nog wat volume.

mmm ... interessante instelling eigenlijk. Sta er idd zelf ook nooit bij stil om
gelijk te pieken en dan volume te draaien. Leuk om volgende keer eens te
doen lijkt me.

mmm ... interessante instelling eigenlijk. Sta er idd zelf ook nooit bij stil om
gelijk te pieken en dan volume te draaien. Leuk om volgende keer eens te
doen lijkt me.

Leuk, laat me weten of het bevalt. Ik doe dit overigens niet met alle oefeningen. Het leent zich het beste bij oefeningen die een snelle stijging toelaten, iha de oefeningen met relatief laag gewicht. Met de bench bijvoorbeeld heb ik een langere rampup nodig; als ik te snel piek, is de kast nog niet warm genoeg voor de top. Zelfde met deadlift, 3e set als piek is kansloos.

misschien is het 1/6/1 - principe wel iets voor jou - warm-uppie 1 rep zwaar gelijk gewicht eraf en dan 6 reps maken - volgende set weer het zelfde

Is wel een hoop schijven hersteken dan denk ik? Waardoor je eigenlijk het effect gaat mislopen.
Of ben ik nu mis?

dat valt wel mee - je legt er bijv bij borst gelijk 1 x 50 ( w-up ) op en gelijk naast je op de grond de gewichten die je er nog op gaat doen - het idd effe het eraf halen en ze er weer op doen kost effe wat tijd - doe je dit logisch dan kan dit redelijk snel

Ja had me leuk geleken, van hoever moet je komen (ik weet even zo snel niet wat je met centrum vd wereld bedoeld :)).

Met jouw lichaamsgewicht lijkt me chinnen ook wat lastig. Met hulp misschien; benen gekruist achter je, iemand je meetillen aan je schenen.
160 km, 1 uur en 3 kwartier met de auto... :eek:
Ik heb mijn diensttijd gedeeltelijk in Vught gedaan. :rolleyes:
Lichting 84-4 ;)

Dat chinnen zoals jij het zegt werkt inderdaad heel goed.
Heb ik vroeger ook wel gedaan.
Maar nu train ik alleen, en hebben ze hier geen Chin bar... :(

160 km, 1 uur en 3 kwartier met de auto... :eek:
Ik heb mijn diensttijd gedeeltelijk in Vught gedaan. :rolleyes:
Lichting 84-4 ;)

Dat chinnen zoals jij het zegt werkt inderdaad heel goed.
Heb ik vroeger ook wel gedaan.
Maar nu train ik alleen, en hebben ze hier geen Chin bar... :(
Ja dat is wel een tikkie overdreven voor een training :roflol:. Lijkt me wel eens leuk om samen te trainen met een andere homegymer :).

Groteman, bedankt voor de tip. Het schijven verwisselen lijkt me niet eens zo'n probleem hoor, maar ik zie nog een topsetje na die 6x niet zo zitten, dan komt ie er geheid niet meer uit, tenzij die 6x niet max is (6RM), maar bijv. een 10RM die je 6x doet. Ik heb wel eens iets in die trend gedaan, maar eenmaal terug is meestal een aflopende zaak tenzij je veel rust neemt.

Date: 2008-11-13
Volume: 11913 kg

Bench Press BB............. | 15 x .66.0 | .6 x .96.0 | .5 x 106.0 | .3 x 116.0 | .5 x 106.0
Bench Press Incline DB..... | .8 x .35.0 | .5 x .37.5 | .5 x .37.5
Lying Fly DB............... | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0
Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .8 x .96.0 | .5 x 116.0 | .3 x 126.0 | .3 x 126.0
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .6 x .86.0 | .6 x .86.0
BB Lunges.................. | 10 x .66.0 | 10 x .66.0 | 10 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0

Geen kleurtjes dit keer. Evengoed geen slecht gevoel over de training. De squats gingen best aardig. Dit keer maar eerst borst gedaan, want ik weet dan na die squats en lunges, de borst erg moeizaam gaat, dus ik dacht ik doe het zo eens. Die lunges blijven extreem zwaar op de conditie. Ik heb wel mijn positie wat verbeterd; de benen iets verder uit elkaar, dat geeft gek genoeg betere stabiliteit dan wanneer je maar beperkt uitstapt. Lekker getraind!

Ja dat is wel een tikkie overdreven voor een training :roflol:. Lijkt me wel eens leuk om samen te trainen met een andere homegymer :).

Groteman, bedankt voor de tip. Het schijven verwisselen lijkt me niet eens zo'n probleem hoor, maar ik zie nog een topsetje na die 6x niet zo zitten, dan komt ie er geheid niet meer uit, tenzij die 6x niet max is (6RM), maar bijv. een 10RM die je 6x doet. Ik heb wel eens iets in die trend gedaan, maar eenmaal terug is meestal een aflopende zaak tenzij je veel rust neemt.

dit heb ik afgekeken van 3xl - die ene rep is steeds max en bij die 6 gaje er steeds onder zitten

lunges zijn altijd zwaar naar de squats - mooi bench weer , ik zal morgen ook weer eens een poging wagen

Indeed, lekkere bench kerel !

Terug
Naar boven