- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Koppijn was stevig, dat traint toch best klote. Nou ja, veel water gedronken vóór de training en tijdens. Is nu wel weg eigenlijk (had dat niet ff eerder gekund?
).Thanks iedereen!! En Groteman, die triceps extension, als je die seated doet, hoeft dat niet noodzakelijk zwaarder te zijn dan liggend; er komt in mijn ervaring een betere spanning te staan op de lijn van elleboog naar middenrif, omdat het meer in een lijn zit dan wanneer je het liggend doet; dan zit er nog een hoek in de schouders.

Hmm. Zou best kunnen. Maar als ik er zelf even bij stil sta, heb ik het idee dat de beweging hetzelfde is, alleen de positie van de bovenarm anders.Lekker hoor
Ik meende dat liggend of zitten meer te maken had met welke kop van de tricep je meer aanspreekt.
Lekker hoor
Ik meende dat liggend of zitten meer te maken had met welke kop van de tricep je meer aanspreekt.

Eigenlijk heet mijn hond zo...Thx iedereen.
En Hummer niet zo Humble he... fitnessertje, kom zeg, ik heb een hoop 'fitnessertjes' gezien in mijn leven (god wat klink ik oud... 31...
), en jij valt een tikkie buiten die categorie
. Je heet niet voor niets 'Hummer' toch?
![]()

.Arnold schwarzenegger heeft er 3 (hummers)Ik vind zo'n Hummer als vervoersmiddel maar een beetje sneu. Het imago wordt ook een beetje vernaggeld door blonde vriendinnetjes van rijke stinkerds die er de boodschappen mee doen en niet weten hoe ze ermee moeten rijden, en dan uitstappen met twee chiuawa's... Maar als beeldsprekende nickname is ie wel geschikt.
Maar chickies in een hummer? Die krijgen zo'n bakbeest nooit ingeparkeerd...