AndroidHealthClinic

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
Dat parkeren kan sowieso niet op een conventionele parkeerplaats, zoals je die ziet bij je doorsnede winkelcentrum. Dat volk vindt zich dan ook meestal belangrijk genoeg om het wagentje dan maar op een voor iedereen hoogst onhandige plaats te parkeren. Volgende keer zet ik mijn auto er pal achter, en vraag mijn buurman de zijne ervoor te parkeren. Dan neem ik twee tuinstoeltjes mee en een treetje bier ;)...

Anyway:

Date: 2008-11-17
Volume: 16637 kg

Bench Press BB............. | 12 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .3 x 116.0 | .6 x 106.0
Bench Press Incline DB..... | .8 x .35.0 | .5 x .37.5 | .6 x .35.0
Lying Fly DB............... | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0
Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 116.0 | .3 x 126.0 | .1 x 136.0
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .6 x .86.0 | .6 x .86.0
Lunges BB OL............... | 10 x .66.0 | 10 x .66.0 | 10 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .37.5 | 12 x .37.5 | 12 x .37.5

Erg heppie met de fullsquat PR!

Hehe :D gefeli met je squat pr! Je gaat als een trein!

Als een trein zou ik niet zeggen, maar ik ben tevreden over hoe het gaat nu. Thanks man!

Ja, het imago van de Hummer is wel een beetje "omlaag" gehaald natuurlijk... :rolleyes:
Ik had/heb (hier) geen imago, dus wat mij betreft valt het wel mee! :D

Zal je altijd zien dat het net Schwarzenegger z'n Hummer is, als jij en je buurman daar zitten met je treetje bier... :p

Jaja, die squat is leuk om te scoren ... op naar de 150!

mooi man die squat , maar ook je sprong van 66 naar 96 bij de bench viel mij weer op - zeer sterk

Dat parkeren kan sowieso niet op een conventionele parkeerplaats, zoals je die ziet bij je doorsnede winkelcentrum. Dat volk vindt zich dan ook meestal belangrijk genoeg om het wagentje dan maar op een voor iedereen hoogst onhandige plaats te parkeren. Volgende keer zet ik mijn auto er pal achter, en vraag mijn buurman de zijne ervoor te parkeren. Dan neem ik twee tuinstoeltjes mee en een treetje bier ;)...

:roflol: :roflol: :roflol:

Sterke training ook weer :cool:

Ja, het imago van de Hummer is wel een beetje "omlaag" gehaald natuurlijk... :rolleyes:
Ik had/heb (hier) geen imago, dus wat mij betreft valt het wel mee! :D

Zal je altijd zien dat het net Schwarzenegger z'n Hummer is, als jij en je buurman daar zitten met je treetje bier... :p

Wie... hij?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pfff...

Jaja, die squat is leuk om te scoren ... op naar de 150! Top

mooi man die squat , maar ook je sprong van 66 naar 96 bij de bench viel mij weer op - zeer sterk

Thx!!!

beestige training weer :)

maarre: Bench Press Incline DB..... | .5 x .37.5 |

dumbbells van 37,5? :dunno:

verstelbare dumbbells, die 7,5 kilo wegen, met aan elke kant 15 kilo aan schijven :rolleyes:?

ik weet het ook niet mattie :)

@Paljas,

Maar die gasten hebben meestal wel een paar "ex special forces" lijfwachten bij zich die wel redelijk "in shape" zijn... :D

beestige training weer :)
maarre: Bench Press Incline DB..... | .5 x .37.5 |
dumbbells van 37,5? :dunno:

Yep, dumbbells zijn dan 37.5kg. Zal ik het mysterie dan maar oplossen :D? Het is geen hogere wiskunde hoor :P. Ik train thuis en heb gewoon korte halterstangetjes:

2.5 (stang) + 2x ( 10 + 5 + 2.5 ) = ... doe je best :P!

@Paljas,

Maar die gasten hebben meestal wel een paar "ex special forces" lijfwachten bij zich die wel redelijk "in shape" zijn... :D

Deze jongens?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een en al lucht man... :cool:

toch altijd weer leuk om te zien ondanks.........

Yep, dumbbells zijn dan 37.5kg. Zal ik het mysterie dan maar oplossen :D? Het is geen hogere wiskunde hoor :P. Ik train thuis en heb gewoon korte halterstangetjes:

2.5 (stang) + 2x ( 10 + 5 + 2.5 ) = ... doe je best :P!

Deze jongens?

[Link niet meer beschikbaar]

Een en al lucht man... :cool:
Zulke jongens heb ik liever tegenover me als een "(ex) special forces" jongen van 80kg die bijv. zijn instructeurs graad in Krav Maga heeft... ;)

Laatst gelezen dat op de "huppeldepup Arnold classic" weet ik veel (?) iemand heeft rondgelopen met een COC trainer en een Nr.1 en dat niet één van de bodybuilders daar zelfs maar de trainer dichtkreeg! :eek:
Gelezen op "functional strenght" geloof ik... ???

Ieder zijn ding zeg maar... :rolleyes:
Al kan ik moeilijk geloven dat een Ronnie Coleman zo'n Nr.1 COC'je niet enkele tientallen keren dichtknijpt... ;)

Zulke jongens heb ik liever tegenover me als een "(ex) special forces" jongen van 80kg die bijv. zijn instructeurs graad in Krav Maga heeft... ;)

Laatst gelezen dat op de "huppeldepup Arnold classic" weet ik veel (?) iemand heeft rondgelopen met een COC trainer en een Nr.1 en dat niet één van de bodybuilders daar zelfs maar de trainer dichtkreeg! :eek:
Gelezen op "functional strenght" geloof ik... ???

Ieder zijn ding zeg maar... :rolleyes:
Al kan ik moeilijk geloven dat een Ronnie Coleman zo'n Nr.1 COC'je niet enkele tientallen keren dichtknijpt... ;)

Nah, ik heb ook wat moeite met zo'n bewering ;). De gewichten waarmee BB-ers in de sportschool spelen, vereisen zo ook de nodige knijpkracht, dus een CoC#1 moet lukken dacht ik zo ???.

Date: 2008-11-20
Volume: 13515 kg

Military Press............. | 20 x .16.0 | 15 x .36.0 | 10 x .46.0 | .6 x .56.0 | .6 x .56.0 | 10 x .46.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5
Deadlift................... | .8 x 106.0 | .8 x 136.0 | .6 x 146.0 | .8 x 136.0
Rear Latpull............... | 12 x .55.0 | 12 x .65.0 | 10 x .75.0 | .8 x .85.0 | .8 x .85.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 12 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 15 x .28.0 | .8 x .48.0 | .8 x .48.0
Pushdown Cable............. | 12 x .35.0 | .8 x .40.0 | .8 x .40.0

Lekker getraind. Iets meer geconcentreerd op een vloeiendere opbouw. Iets meer herhalingen gemaakt dus. Ik zit al een week of twee met een zeurende pijn in mijn linker schouder en onderarm wegens een verkeerde beweging. Dit voel ik vnl bij de sideraises, dus die heb ik even licht gepakt. Deads weer even hetzelfde als vorige keer, focus op rechte rug. Wat filmpjes gemaakt, zal kijken of ik zin heb die te posten. Ook een van tricep extension, zodat je kunt zien dat ik wel cheat; armen naar buiten; ik heb wel eens geprobeerd deze netjes naar binnen te doen, maar dat voelt zo extreem geforceerd, daar kan ik niets anders dan blessures van oplopen ;). Althans, dat is mijn excuus :P.

Mooie training weer, maar wel wat lichter dan wat je normaal doet - of ligt het aan mij ?

Die dips doe je normaal 3 setjes van 18 toch? Wat ik hier lees, zit een optimale set op max 12 tot 15 herhalingen, is het miss een idee eens een gewicht aan je riem te hangen en weighted dips te doen?

Date: 2008-11-20
Volume: 13515 kg

Military Press............. | 20 x .16.0 | 15 x .36.0 | 10 x .46.0 | .6 x .56.0 | .6 x .56.0 | 10 x .46.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5
Deadlift................... | .8 x 106.0 | .8 x 136.0 | .6 x 146.0 | .8 x 136.0
Rear Latpull............... | 12 x .55.0 | 12 x .65.0 | 10 x .75.0 | .8 x .85.0 | .8 x .85.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 12 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 15 x .28.0 | .8 x .48.0 | .8 x .48.0
Pushdown Cable............. | 12 x .35.0 | .8 x .40.0 | .8 x .40.0

Lekker getraind. Iets meer geconcentreerd op een vloeiendere opbouw. Iets meer herhalingen gemaakt dus. Ik zit al een week of twee met een zeurende pijn in mijn linker schouder en onderarm wegens een verkeerde beweging. Dit voel ik vnl bij de sideraises, dus die heb ik even licht gepakt. Deads weer even hetzelfde als vorige keer, focus op rechte rug. Wat filmpjes gemaakt, zal kijken of ik zin heb die te posten. Ook een van tricep extension, zodat je kunt zien dat ik wel cheat; armen naar buiten; ik heb wel eens geprobeerd deze netjes naar binnen te doen, maar dat voelt zo extreem geforceerd, daar kan ik niets anders dan blessures van oplopen ;). Althans, dat is mijn excuus :P.
Goeje training toch?! :D
Die triceps extensions gewoon blijven doen zoals ze het meest "natuurlijk" aanvoelen IMHO. :rolleyes:
Dat geforceerd je ellebogen zo dicht mogelijk bij elkaar krijgen is misschien goed voor bodybuilders die de puntjes op de i willen zetten, maar anders volgens mij volledig overbodig...;)
Ik ben zelf meer van de "functionele" krachttraining namelijk! :D
Gewoon lekker buffelen, en proberen een goed/lekker gevoel aan je training over te houden.
Klote van je schouder trouwens....
Ik weet precies waar je het over hebt, dat weet je...
Beterschap ermee! :cool:

Terug
Naar boven