Fitness Seller

de Paljas log

goeie deadlift - mooie uitvoering ook - ik sta zelf iets dieper

Goed bezig, mooie filmpjes inderdaad.
Je let goed op je techniek, beheerst en met controle.

Kan niet goed zien of je met deadlift de heupen er goed in zet, maar dat is een tip die je dan eens kan gebruiken.
Wanneer je dit doet, als de stang boven de knie is, dan blijven je schouders ook mooi achter de stang.

Goed bezig blijven, en gun de irritaties in je lichaam wat rust.

Grt Friso

• Topic Starter Topic Starter
Thx, Friso!

Wat bedoel je precies met de heupen erin zetten? Dat je meer uit de benen tilt? Ik til nog erg uit de rug, de benen doen niet zoveel, alleen het begin een beetje. Dit gaat al beter dan vroeger (mijn benen zijn nog niet zo sterk), maar daar is nog veel ruimte voor verbetering inderdaad.

Thx, Friso!

Wat bedoel je precies met de heupen erin zetten? Dat je meer uit de benen tilt? Ik til nog erg uit de rug, de benen doen niet zoveel, alleen het begin een beetje. Dit gaat al beter dan vroeger (mijn benen zijn nog niet zo sterk), maar daar is nog veel ruimte voor verbetering inderdaad.

Waarom uit proberen te leggen, als het ook voor gedaan kan worden;)
Ga naar 0.30min van onderstaand filmpje.
Let vooral op bij 2.00 minuut /3.00 en 3.40minuut minuut, dat bedoelde ik.

Gaat om hip movement.

GRT Friso

http://www.youtube.com/watch?v=hXcuXrfO3kE

Goed filmpje, Friso! :cool:

Bedankt Friso. Ik ga er vanavond eens aandachtig naar kijken+luisteren (heb hier geen geluid).

Mooie filmpjes kerel! die deadlift voer je echt perfect uit:)! Die triceps extension ook hoor:P! gaat goed hier! Lang niet gekeken.. Zal wat vaker kijken:P!

Thx Nelus. Het is geen verplichting hoor, maar bedankt voor de interesse!

mooie filmpjes paljas, je kan zien dat je 12 jaar krachttraining al doe :)
je techniek ziet er echt super uit :D

Gister weinig tijd. Toch even de twee compounds uit het schema eruit gelicht. Was midden op de dag, dat moest wel even wennen, en mijn automonteur kwam de wagen nog even terugbrengen tussendoor, maar toch een volume-PRetje op de fullsquat. Ik vond het wel goed zo :).

Date: 2008-11-22
Volume: 12146.75 kg

Bench Press BB............. | 15 x .66.0 | 10 x .86.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .3 x 116.0 | .6 x 106.0
Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .6 x 116.0 | .4 x 126.0 | .6 x 116.0
Bench Press Incline DB..... | 30 x .15.0
Arm Curl DB................ | 30 x .15.0
Single Calve Raise Standing | 15 x .37.5

Gister weinig tijd. Toch even de twee compounds uit het schema eruit gelicht. Was midden op de dag, dat moest wel even wennen, en mijn automonteur kwam de wagen nog even terugbrengen tussendoor, maar toch een volume-PRetje op de fullsquat. Ik vond het wel goed zo :).

Date: 2008-11-22
Volume: 12146.75 kg

Bench Press BB............. | 15 x .66.0 | 10 x .86.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .3 x 116.0 | .6 x 106.0
Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .6 x 116.0 | .4 x 126.0 | .6 x 116.0
Bench Press Incline DB..... | 30 x .15.0
Arm Curl DB................ | 30 x .15.0
Single Calve Raise Standing | 15 x .37.5

Goed dat je toch nog even wat gedaan hebt. :cool:
En dan ook nog wat nieuwe persoonlijke records neerzetten!
Dat geeft wel veel voldoening! ;)

Is toch gewoon weer een goeie training Paljas.

yah die bench van je is best wel goed zeg !

je blijft een echt bencher - zeer sterk

mooie bench idd :thumb:

en zoals de rest al zei, super bench:thumbup:!

Thx allemaal!! Die bench gaat al een tijdje lekker, maar ik ben eigenlijk blijer met de (voorzichtige) vooruitgang met squat. De oefening begint steeds vertrouwder te voelen, en het gewicht gaat ook langzaam omhoog.

Nou het zit even niet zo mee. Verdraai vanmorgen mijn nek, de hele dag hevige pijn, kan mijn hoofd niet achterover of naar rechts draaien, dus ik heb 2x 20min naar het asfalt zitten staren terwijl ik naar het werk toe fietste ;). Op zich is de pijn niet door spierspanning, maar door een bepaalde beweging/houding, dus ik dacht ik geef de training een gooi. Deadlift was niet erg slecht, maar ik werd enorm afgeleid door de nek, en mijn houding had er onder te lijden. Toen aan de wide lats begonnen, maar ik werd ineens zo misselijk, dat ik er maar een punt achter heb gezet. Uit dwangneurose dan toch maar een post van mijn :gay: training:

Date: 2008-11-24
Volume: 7231.4 kg

Deadlift.... | 10 x .66.0 | .8 x 106.0 | .8 x 136.0 | .8 x 136.0 | .8 x 136.0
Rear Latpull | 15 x .55.0 | .8 x .85.0

Terug
Naar boven