- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, Friso!
Wat bedoel je precies met de heupen erin zetten? Dat je meer uit de benen tilt? Ik til nog erg uit de rug, de benen doen niet zoveel, alleen het begin een beetje. Dit gaat al beter dan vroeger (mijn benen zijn nog niet zo sterk), maar daar is nog veel ruimte voor verbetering inderdaad.

.Gister weinig tijd. Toch even de twee compounds uit het schema eruit gelicht. Was midden op de dag, dat moest wel even wennen, en mijn automonteur kwam de wagen nog even terugbrengen tussendoor, maar toch een volume-PRetje op de fullsquat. Ik vond het wel goed zo.
Date: 2008-11-22
Volume: 12146.75 kg
Bench Press BB............. | 15 x .66.0 | 10 x .86.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .3 x 116.0 | .6 x 106.0
Full Squat BB.............. | 10 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .6 x 116.0 | .4 x 126.0 | .6 x 116.0
Bench Press Incline DB..... | 30 x .15.0
Arm Curl DB................ | 30 x .15.0
Single Calve Raise Standing | 15 x .37.5

Thx Nelus. Het is geen verplichting hoor, maar bedankt voor de interesse!

. Op zich is de pijn niet door spierspanning, maar door een bepaalde beweging/houding, dus ik dacht ik geef de training een gooi. Deadlift was niet erg slecht, maar ik werd enorm afgeleid door de nek, en mijn houding had er onder te lijden. Toen aan de wide lats begonnen, maar ik werd ineens zo misselijk, dat ik er maar een punt achter heb gezet. Uit dwangneurose dan toch maar een post van mijn
training: