Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indeed, goede neckpress ... voelt bij mij ook beter dan die MP
Side raises fur tah pump?
weet ik, en idd strict, maar) ik heb nog steeds last van mijn linker schouder en onderarm:Ik zit al een week of twee met een zeurende pijn in mijn linker schouder en onderarm wegens een verkeerde beweging. Dit voel ik vnl bij de sideraises, dus die heb ik even licht gepakt.
Alleen als je de neck press staande doet kun je een beetje "cheaten" door wat "leg drive" te gebruiken, en dat is helemaal niet erg/geen schande!Thanks. Maar als jullie zo staan te kijken van de neckpress, dan zal ik eens een filmpje schieten, misschien cheat ik wel teveel oid.

Ja, ok...Nah, je kunt je borst er een beetje ingooien door je rug wat te hollen als je zit. Als je dat staand probeert word je een beetje gestraft door balans.

. Maar ik schiet em denk toch wel een keer. Ik merk dat het goed is om jezelf een keer de oefening te zien vanuit een ander perspectief, kun je vaak eea uit afleiden. En als ik dan toch bezig ben vind ik het ook altijd leerzaam om te horen van DBB-ers wat ze ervan vinden.
. Wish me luck
rrrooaaaAAA!!
).
Goed opgemerkt... fout ingevoerd, was 40kg niet 10kg. Is nu gecorrigeerd, thx! Voor zo'n ouwe vent is er niks mis met je ogenDie afname in gewicht bij de pushdown cable snap ik echter niet...
Doe je die 35kg dan eerst met twee armen, en de volgende sets met één arm ofzo...?
De zittende triceps oefening is wel GOED!
Flink zwaar man...
Raak jij ook je kop met die dumbbell..?
Ik wel gisteren namelijk....![]()
.
. Maar ik vind de rek die op de pezen komt te staan niet prettig, voelt heel onnatuurlijk, dus ik doe gewoon lekker seated BB extension!
. Die lunges blijven teringzwaar. Ik heb nu ook verplicht max. 1min pauze. Biceps gelaten bij BB curl, voelde mijn onderarm nog best zeuren. Bovendien was ik gewoon op
.Gek éh..?!

Thx Hummer. Ik had die legpresses van jou gezien en ik kan het nog steeds niet geloven, staat ie daar een halve auto weg te duwen, gekGek éh..?!
Goede training man.
Ik geloof niet dat ik het zou zien zitten om na het bankdrukken zo veel, zulke zware beenoefeningen te doen...
Ik vind het knap, je benen zijn in een hel goede conditie!
B.t.w. ik heb me daar een partij stijve benen van die leg presses van vandaag....
Ik denk dat jij daar morgen en overmorgen ookwel over kan meepraten, of ben je dat stadium al overheen..?
Nogmaals, goede training!![]()
! Ik hoop dat ik weer eens een beetje spierpijn mag genieten, want de afgelopen keren was ik ook helemaa kapot, maar had ik geen spierpijn. Maar de gewichten gaan nog gestaag vooruit, dus ik zal toch wel iets goeds doen
.

Thx. Tis weer gelukt, ik leef nog (amper).
Goed opgemerkt... fout ingevoerd, was 40kg niet 10kg. Is nu gecorrigeerd, thx! Voor zo'n ouwe vent is er niks mis met je ogen.
Standing one-armed dumbbell extension vind ik klote. Ik tik mijn kop wel eens aan ja, maar zelden. Maar ik vind de rek die op de pezen komt te staan niet prettig, voelt heel onnatuurlijk, dus ik doe gewoon lekker seated BB extension!
Training van zojuist:
Date: 2008-11-28
Volume: 18635.5 kg
Bench Press BB............. | 15 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .3 x 116.0 | .1 x 126.0 | .7 x 106.0
Bench Press Incline DB..... | .7 x .37.5 | .7 x .37.5 | .6 x .37.5
Lying Fly DB............... | 12 x .21.0 | 12 x .21.0 | 12 x .21.0
Full Squat BB.............. | .8 x .66.0 | .8 x 106.0 | .7 x 116.0 | .5 x 126.0
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .6 x .86.0 | .6 x .86.0
Lunges BB OL............... | 10 x .66.0 | 10 x .66.0 | 10 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .37.5 | 12 x .37.5 | 10 x .37.5
Bicep Curl BB.............. | 12 x .28.0 | .8 x .48.0 | .8 x .48.0
Het zijn kleine stapjes, maar ik was weer dolblij met mijn volume-PRs op de fullsquat. Daar wil ik immers vooruitgang boeken, en dat lukt best aardig tot dusver! Ook een volume PR op de 106kg bench, en weer mijn oude topgewicht gepakt van 126kg. De opvolgende inclines ook weer een extra rep gepakt, en dat kon ik redelijk aanhouden ook in de volgsetjes. Die lunges blijven teringzwaar. Ik heb nu ook verplicht max. 1min pauze. Biceps gelaten bij BB curl, voelde mijn onderarm nog best zeuren. Bovendien was ik gewoon op
.
Echt weer een sterke training... Alleen je hebt het over je topgewicht van 126,0 kg op de bench... Ik kon me herinneren dat je eerder 131,0 omhoog hebt gebracht?Thx. Tis weer gelukt, ik leef nog (amper).
Goed opgemerkt... fout ingevoerd, was 40kg niet 10kg. Is nu gecorrigeerd, thx! Voor zo'n ouwe vent is er niks mis met je ogen.
Standing one-armed dumbbell extension vind ik klote. Ik tik mijn kop wel eens aan ja, maar zelden. Maar ik vind de rek die op de pezen komt te staan niet prettig, voelt heel onnatuurlijk, dus ik doe gewoon lekker seated BB extension!
Training van zojuist:
Date: 2008-11-28
Volume: 18635.5 kg
Bench Press BB............. | 15 x .66.0 | .8 x .96.0 | .6 x 106.0 | .3 x 116.0 | .1 x 126.0 | .7 x 106.0
Bench Press Incline DB..... | .7 x .37.5 | .7 x .37.5 | .6 x .37.5
Lying Fly DB............... | 12 x .21.0 | 12 x .21.0 | 12 x .21.0
Full Squat BB.............. | .8 x .66.0 | .8 x 106.0 | .7 x 116.0 | .5 x 126.0
Front Squat................ | .8 x .66.0 | .6 x .86.0 | .6 x .86.0
Lunges BB OL............... | 10 x .66.0 | 10 x .66.0 | 10 x .66.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .37.5 | 12 x .37.5 | 10 x .37.5
Bicep Curl BB.............. | 12 x .28.0 | .8 x .48.0 | .8 x .48.0
Het zijn kleine stapjes, maar ik was weer dolblij met mijn volume-PRs op de fullsquat. Daar wil ik immers vooruitgang boeken, en dat lukt best aardig tot dusver! Ook een volume PR op de 106kg bench, en weer mijn oude topgewicht gepakt van 126kg. De opvolgende inclines ook weer een extra rep gepakt, en dat kon ik redelijk aanhouden ook in de volgsetjes. Die lunges blijven teringzwaar. Ik heb nu ook verplicht max. 1min pauze. Biceps gelaten bij BB curl, voelde mijn onderarm nog best zeuren. Bovendien was ik gewoon op
.
Ja, spijtig genoeg kan er niet meer op de leg press.
Het zal nog wel even duren voor ik me echt "comfortabel" voel onder die 410 trouwens...![]()
! Alsof het niks is...
.die triceps-oefening doe ik ook nooit , want zoals jij zegt , ik vind de beweging gewoon niet fijn
dit was een echt mannen-training weer met zware gewichten - ga je de boel ook eens omgooien en dan als eerste te squatten of blijf je toch eerst bankdrukken
. Dus ook wil ik de focus op de benen houden, ik doe het andere werk toch maar vooraf, want anders kan ik het bijna net zogoed niet doen, zeker de compounds.Echt weer een sterke training... Alleen je hebt het over je topgewicht van 126,0 kg op de bench... Ik kon me herinneren dat je eerder 131,0 omhoog hebt gebracht?

.