- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Just to be sure....Ja het is nog steeds niet best. Maar de dokter? Denk dat ie zegt 'rusten'. Gaat vanzelf wel weg denk ik.
PS: rear latpull is gewoon wide latpull tot in de nek.

Wellicht heb je gelijk, maar ik wat ervaring met het aankomen met dit soort kwaaltjes, en het is toch altijd dezelfde respons. Het is inmiddels al wat gezakt, nog steeds behoorlijk last van, vooral als ik mijn hoofd naar achter draai, maar het is aanzienlijk minder. Als het met dezelfde intensiteit had aangehouden had ik er wel even mee naar ome dokter gegaanJust to be sure....
Al ga ik er ook niet zo graag heen hoor...![]()
. Bedankt voor het meedenken hoor, maar sorry.
). Met gewicht voorzichtig gedaan, maar wel voor mijn doen veel herhalingen. Voelde vertrouwd aan, dat geeft een goed gevoel tijdens, en achteraf!Ja stond wel versteld, want dat heb ik nooit eerder gekund (jaar of twee geleden). Moet door de MP training zijn gekomen, en dan is het natuurlijk wel geinig dat ik neckpress meer kan dan MP (die ik overigens wel strict uitvoer). Misschien heeft e.e.a. ook wel te maken met turnen; handstand oefeningen, en uitzetten/afzetten vanuit handstand gaat toch met lichaamsgewicht.
Wellicht heb je gelijk, maar ik wat ervaring met het aankomen met dit soort kwaaltjes, en het is toch altijd dezelfde respons. Het is inmiddels al wat gezakt, nog steeds behoorlijk last van, vooral als ik mijn hoofd naar achter draai, maar het is aanzienlijk minder. Als het met dezelfde intensiteit had aangehouden had ik er wel even mee naar ome dokter gegaan. Bedankt voor het meedenken hoor, maar sorry.
Vanavond weer een knappe training achter de rug. In essentie schouders en triceps, maar een beetje gerommeld met de indeling:
* Begonnen met seated neck press ipv mil press. Die had ik lang niet meer gedaan, nu voor het eerst op mijn rack, dat gaat perfect! De pijn in mijn schouders komt vooral naar voren met de mil press, als ik hiermee koud begin, zelfs als ik de milpress als warming up doe. Met de neck press heb ik dat niet. Toen de schouders eenmaal goed warm waren van de neck press kon de mil press er achteraan met minimale pijn.
* Pull ups gedaan ter compensatie voor de early stop in rug de vorige keer.
* Squats erachteraan geplakt om meer routine in de beweging te krijgen, squats kun je niet vaak genoeg doen (tot op zeker hoogte natuurlijk). Met gewicht voorzichtig gedaan, maar wel voor mijn doen veel herhalingen. Voelde vertrouwd aan, dat geeft een goed gevoel tijdens, en achteraf!
Date: 2008-11-26
Volume: 10823 kg
Neck Press BB Seated....... | 30 x .16.0 | 18 x .36.0 | 14 x .46.0 | .8 x .56.0 | .4 x .66.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .7 x .56.0 | .6 x .56.0 | .6 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5
Chins...................... | 12 x ..0.0 | .9 x ..0.0 | .9 x ..0.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 13 x ..0.0 | 13 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .28.0 | .8 x .48.0 | .8 x .48.0
Pushdown Cable............. | 12 x .35.0 | 10 x .10.0 | .9 x .10.0
Full Squat BB.............. | .8 x .66.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0 | .8 x 106.0
Dat van die dokter begrijp ik.Wellicht heb je gelijk, maar ik wat ervaring met het aankomen met dit soort kwaaltjes, en het is toch altijd dezelfde respons. Het is inmiddels al wat gezakt, nog steeds behoorlijk last van, vooral als ik mijn hoofd naar achter draai, maar het is aanzienlijk minder. Als het met dezelfde intensiteit had aangehouden had ik er wel even mee naar ome dokter gegaan. Bedankt voor het meedenken hoor, maar sorry.
Triceps Extension Seated BB | 12 x .28.0 | .8 x .48.0 | .8 x .48.0
Pushdown Cable............. | 12 x .35.0 | 10 x .10.0 | .9 x .10.0

Als je dat vergelijkt met mijn trainingsgewichten, hebben we inderdaad totaal verschillende "verhoudingen" tussen de gewichten in bepaalde oefeningen...Yo beest, zijn die side raises niet erg zwak in vergelijking met die brute presses?