Fitness Seller

de Paljas log

Mooie training alweer Paljas, heel wat kilo's verzet!

Neck press & MP ... met zulk volume is dat best wel indrukwekkend kerel

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben een beetje jaloers op je... :(
Ik heb geen tijd man!
Te druk op het werk...
Maar ja, ik moet blij zijn dat ik werk heb natuurlijk... ;)
Mooie training toch..? :cool:
Ik vind je deadlift knap hoor...
Zulke lange series. :cool:
In deze tijd (en de tijd te komen) mag je wel blij zijn een goede baan te hebben denk ik. Maar aan de andere kant moet je niet vergeten waar je het voor doet; als het je zo sloopt dat je verder niet meer kan genieten van de rest, dan sla je de plank mis denk ik, maar zover zal het niet zijn... toch?

Deze training was inderdaad lekker. Ben nog altijd voorzichtig met de techniek op de deadlift, met dit gewicht voelt het net lekker, pak hem goed aan (hoewel 151kg af en toe toch nog beetje bol in de onderrug). En zo ontzettend lang zijn de series ook weer niet hoor :). Ik vond het net goed zo. Maar dat verschilt per persoon denk ;).
Mooie training alweer Paljas, heel wat kilo's verzet!
Thx!
Neck press & MP ... met zulk volume is dat best wel indrukwekkend kerel
Thx. Ik doe dat want ik had eerder dat als ik begon met de MP, ik last kreeg van de schouder, irritante pijn die steeds erger werd naarmate ik dat vaker deed. Ik merk dat de NP voor mij dan een goede 'warming up' is voor de MP. Ik moet toegeven dat ik wel even 2min rust moet nemen na de NP, anders komt er niets meer uit de MP.

mooie training,

ik ben jaloers op je deadlift en je tricepsdip

ik ben er een weekje niet en je gaat gelijk een stuk zwaarder squatten :eek:
5x126 :D netjes man :), de rest van je trainingen zien der ook netjes uit :D

Hee Paljas, zie je log voor het eerst maar ben erg onder de indruk... wat een lange brute trainingen met veel oefeningen, respect.
Zie dat we dezelfde leeftijd hebben dus ben benieuwd of ik in je buurt kan komen over een tijdje.

goeie training , sterk in schouders hoor

sterke deadlift man!

mooie training,

ik ben jaloers op je deadlift en je tricepsdip
Thx ;). Ben zelf nog niet zo tevreden met de deadlift, maar ik doe het rustig aan, wil de techniek eerst goed beheersen. Tricep dip is eigenlijk meer een tempo warmup voor de extension, maar ze zijn wel meer dan warm na de dips zullen we maar zeggen :D.
ik ben er een weekje niet en je gaat gelijk een stuk zwaarder squatten :eek:
5x126 :D netjes man :), de rest van je trainingen zien der ook netjes uit :D
Thx Remco! Het zijn nog niet de squats van jou, maar er zit nu wel wat schot in de zaak. Ik heb er ook steeds meer zin in, hoewel nog wel vaak wat energie tekort kom tijdens de training.
Hee Paljas, zie je log voor het eerst maar ben erg onder de indruk... wat een lange brute trainingen met veel oefeningen, respect.
Zie dat we dezelfde leeftijd hebben dus ben benieuwd of ik in je buurt kan komen over een tijdje.
Dankje, en leuk, natuurlijk lukt dat! Met de juiste instelling en doorzettingsvermogen, komt de rest vanzelf!
goeie training , sterk in schouders hoor
Thx GM!
Thx ;)

Training van vanmiddag: had een beetje weinig tijd, daardoor geen lunges/calveraises, misschien morgen nog even inhalen. Borst een beetje rustig aan gedaan. De BP langzaam opgebouwd, en dat ga ik vaker doen. Ik merk dat mijn schouders het niet zo leuk vinden als ik te snel naar 100+ ga.

Date: 2008-12-13
Volume: 18470 kg

Bench Press BB........ | 12 x .66.0 | 10 x .76.0 | .8 x .86.0 | .6 x .96.0 | .5 x 106.0 | .4 x 111.0 | .7 x 101.0
Bench Press Incline DB | .8 x .32.5 | .7 x .35.0 | .6 x .35.0
Lying Fly DB.......... | 12 x .20.0 | 12 x .20.0 | 12 x .20.0
Full Squat BB......... | .8 x .66.0 | .5 x .86.0 | .5 x .96.0 | .5 x 106.0 | .5 x 116.0 | .5 x 126.0
Front Squat........... | .8 x .76.0 | .8 x .76.0 | .8 x .76.0
Leg Extension......... | 15 x .50.0 | 15 x .50.0 | 15 x .50.0
Leg Curl.............. | 15 x .30.0 | 15 x .30.0 | 15 x .30.0

Lekkere training kerel, behoorlijke front SQ.
Mooie gewichten ook op de reverse grip PD!

GRT Friso

nete bench en full squat :thumb:

Lekkere training kerel, behoorlijke front SQ.
Mooie gewichten ook op de reverse grip PD!

GRT Friso
Ja die reverse grip gaat lekker. Lekkerder dan rear pulldown; ik heb al lange tijd last van mijn linker onderarm, en daar heb ik bij de reverse grip geen last van dus kan ik lekker doorhalen ;)! De frontsquats beginnen nu ook lekker aan te voelen. Dat is wel een zware hoor; door de stang op de borst is het ademen niet soepel, en als je hem 'strict' (wat dat ook mag betekenen voor eenieder) uitvoert, dan ligt de nadruk op de quads, en die zijn bij mij onderontwikkeld. Met de fullsquat kom ik daar mee weg, omdat ik dan met de glute/hams/onderrug kan tillen.

PS: geinig feitje: heb tijdje geleden van die ironmind CoC's gekocht in Amerika via inet, nu sturen ze me zo'n tijdschrift op helemaal vanuit de VS :).

Laatst bewerkt:
Gaat weer lekker kerel :)

ziet der goed uit hoor ;), je bench blijft goed vind ik :)

Nette trainingen

En gratis boekjes zijn altijd leuk :p

je pakt wat meer reps nou op de borst , komt je borst alleen maar ten goede denk ik

Thx guys.

Maar helaas, baal als een stekker. Het is bij de neckpress flink in mijn schouder geschoten. Ik heb geen goed idee wat het nou precies is, maar als ik nu die beweging maar doet het flink zeer. Het zit in de achter kant van de schouder. Heeft de training behoorlijk verpest. Het voelt best verkeerd, dus ik denk dat ik de komende tijd flink rustig aan doe, met helaas meerdere oefeningen want waar gebruik je de schouder nou niet...

Anyway, niet lachen, komt ie:

Date: 2008-12-15
Volume: 13218.8 kg

Neck Press BB Seated. | 15 x .46.0 | .8 x .56.0 | .8 x .61.0
Deadlift............. | .8 x 106.0 | .8 x 116.0 | .8 x 126.0 | .8 x 136.0 | .7 x 146.0
Reverse Grip Pulldown | 15 x .65.0 | 12 x .75.0 | 10 x .85.0 | .8 x .95.0 | .8 x .95.0
Triceps Dip.......... | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Arm Curl Cable OA.... | 20 x .12.5 | 15 x .15.0 | 15 x .17.5

Alleen de reverse grip pulldown ging lekker, daar had ik bijna geen last van de schouder, rear pulldown ging echt niet, dus meteen gestopt. Dips was ook heel voorzichtig, langzame reps gedaan, triceps extension kon echt niet, net als cable pushdown. Cable curl gedaan gewoon om tenminste nog ergens een beetje pomp te voelen :). Waarschijnlijk meer benen de komende tijd.

Balen man.... Ff paar daagjes wachten hoe het gaat uitpakken? Als ik jou was zou ik gauw ff wat aminozuren pakken ter herstel, Xtend met scivation bijv, potje is 20 euro. Kan echt een hoop schelen

Balen zeg van je schouder, ik krijg gewoon pijn in m'n buik als ik hier en daar in een logje lees dat iemand schouderpijn heeft...voor je het loop je er maanden mee.

Mooie trainingen verder, met name die DL en fullSQ :bow:

Indeed even weekje rusten ofzo, komt je lichaam een je zenuwstelsel ook ten goede ;)

Terug
Naar boven