- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In deze tijd (en de tijd te komen) mag je wel blij zijn een goede baan te hebben denk ik. Maar aan de andere kant moet je niet vergeten waar je het voor doet; als het je zo sloopt dat je verder niet meer kan genieten van de rest, dan sla je de plank mis denk ik, maar zover zal het niet zijn... toch?Ik ben een beetje jaloers op je...
Ik heb geen tijd man!
Te druk op het werk...
Maar ja, ik moet blij zijn dat ik werk heb natuurlijk...
Mooie training toch..?
Ik vind je deadlift knap hoor...
Zulke lange series.![]()
. Ik vond het net goed zo. Maar dat verschilt per persoon denk
.Thx!Mooie training alweer Paljas, heel wat kilo's verzet!
Thx. Ik doe dat want ik had eerder dat als ik begon met de MP, ik last kreeg van de schouder, irritante pijn die steeds erger werd naarmate ik dat vaker deed. Ik merk dat de NP voor mij dan een goede 'warming up' is voor de MP. Ik moet toegeven dat ik wel even 2min rust moet nemen na de NP, anders komt er niets meer uit de MP.Neck press & MP ... met zulk volume is dat best wel indrukwekkend kerel
Thxmooie training,
ik ben jaloers op je deadlift en je tricepsdip
. Ben zelf nog niet zo tevreden met de deadlift, maar ik doe het rustig aan, wil de techniek eerst goed beheersen. Tricep dip is eigenlijk meer een tempo warmup voor de extension, maar ze zijn wel meer dan warm na de dips zullen we maar zeggen
.Thx Remco! Het zijn nog niet de squats van jou, maar er zit nu wel wat schot in de zaak. Ik heb er ook steeds meer zin in, hoewel nog wel vaak wat energie tekort kom tijdens de training.ik ben er een weekje niet en je gaat gelijk een stuk zwaarder squatten
5x126netjes man
, de rest van je trainingen zien der ook netjes uit
![]()
Dankje, en leuk, natuurlijk lukt dat! Met de juiste instelling en doorzettingsvermogen, komt de rest vanzelf!Hee Paljas, zie je log voor het eerst maar ben erg onder de indruk... wat een lange brute trainingen met veel oefeningen, respect.
Zie dat we dezelfde leeftijd hebben dus ben benieuwd of ik in je buurt kan komen over een tijdje.
Thx GM!
Thx

Ja die reverse grip gaat lekker. Lekkerder dan rear pulldown; ik heb al lange tijd last van mijn linker onderarm, en daar heb ik bij de reverse grip geen last van dus kan ik lekker doorhalenLekkere training kerel, behoorlijke front SQ.
Mooie gewichten ook op de reverse grip PD!
GRT Friso
! De frontsquats beginnen nu ook lekker aan te voelen. Dat is wel een zware hoor; door de stang op de borst is het ademen niet soepel, en als je hem 'strict' (wat dat ook mag betekenen voor eenieder) uitvoert, dan ligt de nadruk op de quads, en die zijn bij mij onderontwikkeld. Met de fullsquat kom ik daar mee weg, omdat ik dan met de glute/hams/onderrug kan tillen.
.
. Waarschijnlijk meer benen de komende tijd.