Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit was het eerste dat ik las... Toen dacht ik aan je schouder, je hebt toch niet 120 gedrukt met je probleem
? ff terug gelezen en idd, je hebt volume reps gemaakt. Maar voor nicolas is 86 kg bench waarschijnlijk een fantastische training 
)Dit was het eerste dat ik las... Toen dacht ik aan je schouder, je hebt toch niet 120 gedrukt met je probleem? ff terug gelezen en idd, je hebt volume reps gemaakt. Maar voor nicolas is 86 kg bench waarschijnlijk een fantastische training
(Voor mij trouwens ook)
Gedurfd om toch onder de bench te gaan liggen ondanks je schouderproblemen! Gelukkig pakt het goed uit voor je.
Hoest met je oor, paljas? Gaat het weer wat beter?
Gedeelde smart is halve want ik heb iets verkeerd gedaan met mn rug tijdens squaten. die doet al een week pijn en ik heb voor de kerst te horen gekregen dat ik pfeiffer heb.
je bent niet de enige die loopt te sukkelen
Yea, I know. Daarom had ik ook frontsquat gedaan en niet volgas fullsquat. Ik ga ook ff niet maxen tot ik wat meer weet.Balen van je oor man!
Echt oppassen met trainen hoor. Tiger en ik zijn weer wat zwaarder aan het deadliften de laatste weken, soms voelt het alsof onze trommelvliezen eruit klappen, je bouwt echt druk op in die regio....
Beterschap.
, gaat de goede kant op, was ook met goede techniek, vroeger deed ik snel vanuit me rug teveel tillen waardoor die bol kwam te staan