XXL Nutrition

de Paljas log

Je bench gaat goed paljas houden zo!

ik vind dat je ondanks je schouder-probleem , idd een sterke training heb neergezet - rspect

Je bench gaat goed paljas houden zo!
Dit was het eerste dat ik las... Toen dacht ik aan je schouder, je hebt toch niet 120 gedrukt met je probleem :P? ff terug gelezen en idd, je hebt volume reps gemaakt. Maar voor nicolas is 86 kg bench waarschijnlijk een fantastische training :D

(Voor mij trouwens ook :rolleyes:)

Gedurfd om toch onder de bench te gaan liggen ondanks je schouderproblemen! Gelukkig pakt het goed uit voor je.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was het eerste dat ik las... Toen dacht ik aan je schouder, je hebt toch niet 120 gedrukt met je probleem :P? ff terug gelezen en idd, je hebt volume reps gemaakt. Maar voor nicolas is 86 kg bench waarschijnlijk een fantastische training :D

(Voor mij trouwens ook :rolleyes:)

Gedurfd om toch onder de bench te gaan liggen ondanks je schouderproblemen! Gelukkig pakt het goed uit voor je.

waarom zou je niet met 86 kilo drukken een goeie training kunnen neerzetten terwijl je weet dat je 120 kan drukken - gewicht is niet alles hoor

• Topic Starter Topic Starter
Thx guys. Ja idd, soms is wat lichter en reps maken net zo lekker.

Maar nu krijg ik er weer iets leuks bij... middenoorontsteking, dat heeft me lekker bezig gehouden. Trommelvlies geperforeerd, etc. Nu mag ik dinsdag kijken hoe een KNO arts er in het echt uitziet. Heeft me lekker uit de running gehaald, had juist gehoopt dat ik met de kerstvakantie even lekker kon doortrainen... not. Vandaag toch maar weer voorzichtig wat gaan doen, maar moest flink uitkijken dat ik niet teveel druk op mijn kop zette.

Date: 2008-12-25
Volume: 14067 kg

Pushups.............. | 30 x ..0.0 | 30 x ..0.0 | 30 x ..0.0
Neck Press BB Seated. | .8 x .46.0 | .8 x .46.0 | .8 x .46.0
Lateral Raise DB..... | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5
Rear Latpull......... | 15 x .65.0 | 15 x .65.0 | 15 x .65.0
Reverse Grip Pulldown | 15 x .65.0 | 15 x .65.0 | 15 x .65.0
Triceps Dip.......... | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Front Squat.......... | .8 x .46.0 | .8 x .56.0 | .8 x .66.0 | .8 x .76.0
Leg Extension........ | 15 x .50.0 | 15 x .50.0 | 15 x .50.0
Leg Curl............. | 15 x .30.0 | 15 x .30.0 | 15 x .30.0

Tis allemaal beetje lafjes, maar er stroomt tenminste weer wat bloed door de spieren. Was wel snel buiten adem, door het slaapgebrek en koppijn, etc. Maar toch maar weer iets gedaan.

Auw, jammer van die ontsteking, veel beterschap!

Desondanks dat toch een aardige training en respect dat je onder die omstandigheden toch traint!

netjes getraind toch!
wel groot verschil tussen je leg curl en extension

beterschap met je oor bro. :)

Balen Paljas, dan toch beter maar even rustig aan doen

klote allemaal paljas , mooi dat je weer wat heb kunnen doen - sterkte ermee

dam paljas het zit je echt niet mee he! sterkte

Hoest met je oor, paljas? Gaat het weer wat beter?
Gedeelde smart is halve want ik heb iets verkeerd gedaan met mn rug tijdens squaten. die doet al een week pijn en ik heb voor de kerst te horen gekregen dat ik pfeiffer heb.
je bent niet de enige die loopt te sukkelen

Balen van je oor man!

Echt oppassen met trainen hoor. Tiger en ik zijn weer wat zwaarder aan het deadliften de laatste weken, soms voelt het alsof onze trommelvliezen eruit klappen, je bouwt echt druk op in die regio....

Beterschap.

Thx allemaal!
Hoest met je oor, paljas? Gaat het weer wat beter?
Gedeelde smart is halve want ik heb iets verkeerd gedaan met mn rug tijdens squaten. die doet al een week pijn en ik heb voor de kerst te horen gekregen dat ik pfeiffer heb.
je bent niet de enige die loopt te sukkelen

Beter, maar is nu uitgelopen op een 'loopoor'. Nou het is afwachten tot de KNO arts em onder handen neemt. Pijn is nog steeds aanwezig, maar het gaat.

Pfeifer is ook k*t, ik hoop dat het je niet al teveel aanslaat, dat lijkt me echt klote de hele tijd zo moe maar toch willen sporten...

Balen van je oor man!

Echt oppassen met trainen hoor. Tiger en ik zijn weer wat zwaarder aan het deadliften de laatste weken, soms voelt het alsof onze trommelvliezen eruit klappen, je bouwt echt druk op in die regio....

Beterschap.
Yea, I know. Daarom had ik ook frontsquat gedaan en niet volgas fullsquat. Ik ga ook ff niet maxen tot ik wat meer weet.

D8 al waarom is het zo rustig op je log? Hoop dat het snel beter gaat!!!

Het zit je wel tegen kerel... Nou succes met je herstel maar weer, we wachten op je terugkomst

beterschap ;), hoop dat het snel over is en je weer kan gaan knallen :)

Veel beterschap bro!

Thx guys. Morgen ga ik weer eens wat trainen.

Thx guys. Morgen ga ik weer eens wat trainen.

hopen dat je niet al teveel last heb dan van je oor.
ik heb nu eindelijk ook 4x140kg gedeadlift :D, gaat de goede kant op, was ook met goede techniek, vroeger deed ik snel vanuit me rug teveel tillen waardoor die bol kwam te staan :o

Nam net nog ff een kijkje in je album.. Een fysiek als dat van jou vind je hier slechts in de anabolen sectie, echt respect..!

Terug
Naar boven