UnK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Nam net nog ff een kijkje in je album.. Een fysiek als dat van jou vind je hier slechts in de anabolen sectie, echt respect..!
+1

Zeer mooi bezig en een zeer mooie fysiek!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nam net nog ff een kijkje in je album.. Een fysiek als dat van jou vind je hier slechts in de anabolen sectie, echt respect..!

He tegek man! Ja het is best lastig als je de techniek nog niet onder controle hebt om ervoor te zorgen dat je de rug recht houdt, ik zit er nog steeds mee te worstelen bij de wat zwaardere gewichten hoor. Moet er altijd goed om denken. Maar nu durf ik DL nog ff niet met mijn oor.hopen dat je niet al teveel last heb dan van je oor.
ik heb nu eindelijk ook 4x140kg gedeadlift, gaat de goede kant op, was ook met goede techniek, vroeger deed ik snel vanuit me rug teveel tillen waardoor die bol kwam te staan
![]()
Thx, maar valt wel mee hoor. Foto's vertekenen altijd beetje. Kunstlicht doet ook wonderenNam net nog ff een kijkje in je album.. Een fysiek als dat van jou vind je hier slechts in de anabolen sectie, echt respect..!
en ik stond toen strak van de training
.Thx. Ben er geweest. Oor is schoongemaakt, maar doofheid en druk op het oor blijft aan. Trommelvlies is inmiddels weer dicht. Maar het is nog niet goed met het middenoor waarschijnlijk. Medicatie meegekregen om de buis van eustachius schoon te krijgen en hopelijk het middenoor te laten herstellen. Februari gehoortest, en allergietest voor aanhoudende verkoudheid.ik vind het toch een goede training, zeker als we kijken naar de omstandigheden waar je in heb moeten trainen.
Sterkte bij de kno arts morgen![]()
Thx. U2!Ik wens je een gezond 2009 toe Paljas! Fijne jaarwisseling!
Thx, hoop ik ookalvast een gelukkig nieuwjaar, hopen op een blessurevrij jaar en een jaar vol pr's![]()
. En jij natuurlijk ook.
. Ik moet zeggen dat het langzaam opwerken me wel goed deed, voelde lekker.Gast, dat is echt zwaaaar ****ed up! Ik heb het laatst eens 4 dagen gehad ofzo, 1 oor dicht, en constante druk erop, word je gek van... Ik duim voor je herstel!Enige irritante nu is dat tijdens het trainen de buis van eustachius open gaat staan oid, waardoor ik mezelf aan de rechterkant KNEITERhard hoor ademen alsof iemand in je oor blaast, dat is vrij storend.
Het lijkt me allemaal behoorlijk vervelend, maar we hebben allemaal wel wat natuurlijk...Ik hoop dat het helpt ja. Maar goed, ik ben al zolang ik mij kan herinneren verkouden. Nooit erachter gekomen wat het nu echt is. Die KNO griet vroeg of zij het eens mochten proberen, ik zeg natuurlijk. Hopelijk wijst die allergie test iets uit, dat zou geweldig zijn, anders moet ik er maar gewoon mee leven. Ook geen punt hoor, zijn ergere dingen. Enige irritante nu is dat tijdens het trainen de buis van eustachius open gaat staan oid, waardoor ik mezelf aan de rechterkant KNEITERhard hoor ademen alsof iemand in je oor blaast, dat is vrij storend. En je hoopt natuurlijk dat de druk van het trainen geen negatieve effecten heeft op het gehoor onder de omstandigheden, maar daar zei dit KNO arts niets over, dus dan moet het kunnen.

je moet wel dikke pomp in je arme hebben gehad? Vanwaar het lage gewicht op de kuiten?