AndroidHealthClinic

de Paljas log

• Topic Starter Topic Starter
hopen dat je niet al teveel last heb dan van je oor.
ik heb nu eindelijk ook 4x140kg gedeadlift :D, gaat de goede kant op, was ook met goede techniek, vroeger deed ik snel vanuit me rug teveel tillen waardoor die bol kwam te staan :o
He tegek man! Ja het is best lastig als je de techniek nog niet onder controle hebt om ervoor te zorgen dat je de rug recht houdt, ik zit er nog steeds mee te worstelen bij de wat zwaardere gewichten hoor. Moet er altijd goed om denken. Maar nu durf ik DL nog ff niet met mijn oor.
Nam net nog ff een kijkje in je album.. Een fysiek als dat van jou vind je hier slechts in de anabolen sectie, echt respect..!
Thx, maar valt wel mee hoor. Foto's vertekenen altijd beetje. Kunstlicht doet ook wonderen ;) en ik stond toen strak van de training :).

Inderdaad mooie fysiek! Ik ga je volgen

Thx man. Vandaag weer getraind. Borst en benen. Kuiten en biceps gister even gedaan (korte training, posten niet waard).

Date: 2008-12-29
Volume: 18950 kg

Bench Press BB........ | 15 x .46.0 | 15 x .66.0 | .8 x .86.0 | .8 x .96.0 | .5 x 106.0 | .8 x .96.0
Bench Press Incline DB | .8 x .35.0 | .6 x .35.0 | .6 x .35.0
Lying Fly DB.......... | 15 x .13.0 | 15 x .13.0 | 15 x .13.0
Full Squat BB......... | .8 x .66.0 | .8 x .76.0 | .8 x .86.0 | .8 x .96.0 | .8 x 106.0
Front Squat........... | .8 x .76.0 | .8 x .76.0 | .8 x .76.0
Leg Extension......... | 15 x .50.0 | 15 x .50.0 | 15 x .50.0
Leg Curl.............. | 15 x .40.0 | 15 x .40.0 | 15 x .40.0

De leg curl opgeschroefd van 30->40. Ik had heel weinig energie, was echt leeg al na de BP. Toch maar even doorgeramd, maar bijv. met de flyes maar even lowweight highrep gedaan, om blessures te voorkomen, want het voelde al niet lekker met de IDP. Squats ook maar even rustig aan gedaan want ik begon sterretjes te zien. Ik denk dat de vakantie, ziekte en dat k*toor toch zijn tol heeft geeist. Maar voelde wel lekker in de benen moet ik zeggen, dus dan is het gewoon goed.

Morgen naar die KNO arts.

ik vind het toch een goede training, zeker als we kijken naar de omstandigheden waar je in heb moeten trainen ;).
Sterkte bij de kno arts morgen ;)

Ik wens je een gezond 2009 toe Paljas! Fijne jaarwisseling!

alvast een gelukkig nieuwjaar, hopen op een blessurevrij jaar en een jaar vol pr's :D

ik vind het toch een goede training, zeker als we kijken naar de omstandigheden waar je in heb moeten trainen ;).
Sterkte bij de kno arts morgen ;)
Thx. Ben er geweest. Oor is schoongemaakt, maar doofheid en druk op het oor blijft aan. Trommelvlies is inmiddels weer dicht. Maar het is nog niet goed met het middenoor waarschijnlijk. Medicatie meegekregen om de buis van eustachius schoon te krijgen en hopelijk het middenoor te laten herstellen. Februari gehoortest, en allergietest voor aanhoudende verkoudheid.
Ik wens je een gezond 2009 toe Paljas! Fijne jaarwisseling!
Thx. U2!
alvast een gelukkig nieuwjaar, hopen op een blessurevrij jaar en een jaar vol pr's :D
Thx, hoop ik ook ;). En jij natuurlijk ook.

Vanmiddag mijn nieuwjaarstraining:

Date: 2009-01-02
Volume: 15133 kg

Neck Press BB Seated....... | 15 x .36.0 | 12 x .46.0 | .8 x .56.0
Military Press............. | 12 x .36.0 | .8 x .46.0 | .7 x .51.0
Upright Row................ | 10 x .36.0 | 10 x .36.0 | 10 x .36.0
Deadlift................... | .8 x .66.0 | .8 x .86.0 | .8 x 106.0 | .8 x 126.0 | .8 x 126.0
Reverse Grip Pulldown...... | 12 x .75.0 | 12 x .85.0 | .8 x .90.0
Bent Over Row.............. | 12 x .46.0 | 12 x .46.0 | 12 x .46.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .38.0 | .8 x .43.0 | .8 x .43.0
Pushdown Cable............. | 12 x .35.0 | .8 x .40.0 | .7 x .40.0

* Deadlifts heel strict uitgevoerd en gefilmd voor rechte rug. Rechter kan niet zeg maar ;). Ik moet zeggen dat het langzaam opwerken me wel goed deed, voelde lekker.
* Rearpull ontweken wegens linker onderarm, BOR voor in de plaats. Heel licht, weet ik, maar ik voer hem langzaam op. Bovendien vond ik het wel goed zo als laatste rugoefening. Ga ik vaker zo doen, dan kijk ik er niet zo tegenop, niet echt mijn oefening nl.
* OPs ook wat voorzichtig, om herhaling van blessure eind vorig jaar te voorkomen.

hopen dat je medicatie ervoor werkt, want dit is natuurlijk niet fijn.
ik heb er respect voor dat je gewoon onder die omstandigheden goed door traint ;)

aanhoudende verkoudheid? balen man, dat lijkt me echt irritant zeker met oogpunt op trainen.

Ik hoop dat het helpt ja. Maar goed, ik ben al zolang ik mij kan herinneren verkouden. Nooit erachter gekomen wat het nu echt is. Die KNO griet vroeg of zij het eens mochten proberen, ik zeg natuurlijk. Hopelijk wijst die allergie test iets uit, dat zou geweldig zijn, anders moet ik er maar gewoon mee leven. Ook geen punt hoor, zijn ergere dingen. Enige irritante nu is dat tijdens het trainen de buis van eustachius open gaat staan oid, waardoor ik mezelf aan de rechterkant KNEITERhard hoor ademen alsof iemand in je oor blaast, dat is vrij storend. En je hoopt natuurlijk dat de druk van het trainen geen negatieve effecten heeft op het gehoor onder de omstandigheden, maar daar zei dit KNO arts niets over, dus dan moet het kunnen.

Enige irritante nu is dat tijdens het trainen de buis van eustachius open gaat staan oid, waardoor ik mezelf aan de rechterkant KNEITERhard hoor ademen alsof iemand in je oor blaast, dat is vrij storend.
Gast, dat is echt zwaaaar ****ed up! Ik heb het laatst eens 4 dagen gehad ofzo, 1 oor dicht, en constante druk erop, word je gek van... Ik duim voor je herstel!

Ik hoop dat het helpt ja. Maar goed, ik ben al zolang ik mij kan herinneren verkouden. Nooit erachter gekomen wat het nu echt is. Die KNO griet vroeg of zij het eens mochten proberen, ik zeg natuurlijk. Hopelijk wijst die allergie test iets uit, dat zou geweldig zijn, anders moet ik er maar gewoon mee leven. Ook geen punt hoor, zijn ergere dingen. Enige irritante nu is dat tijdens het trainen de buis van eustachius open gaat staan oid, waardoor ik mezelf aan de rechterkant KNEITERhard hoor ademen alsof iemand in je oor blaast, dat is vrij storend. En je hoopt natuurlijk dat de druk van het trainen geen negatieve effecten heeft op het gehoor onder de omstandigheden, maar daar zei dit KNO arts niets over, dus dan moet het kunnen.
Het lijkt me allemaal behoorlijk vervelend, maar we hebben allemaal wel wat natuurlijk... :rolleyes:
Hopelijk raak je er weer snel vanaf! :cool:
Wel goed dat je "lekker" door traint! ;)

Ondanks de problemen respect dat je dan zo doorzet met de trainingen.

Misschien moeten we een potje maken 'Steun het Paljas fonds', daar schaffen we dan antibiotica en andere medicijnen van aan, ben jij weer snel op de been ;)

goed dat je weer traint , waarom de neckpress en mill press paljas

Gister laatste vakantiedag, had geen plannen om te trainen maar toch even een paar kleine oefeningetjes gedaan:

Single Arm Cable Curl 20x10kg
Single Arm Cable Curl 20x12.5kg
Single Leg Calve Raise 12x35kg
Single Arm Cable Curl 15x15kg
Single Arm Cable Curl 15x17.5kg
Single Arm Cable Curl 12x20kg
Single Arm Cable Curl 8x22.5kg
Single Arm Cable Curl 12x20kg

:sd:

je moet wel dikke pomp in je arme hebben gehad? Vanwaar het lage gewicht op de kuiten?

:sd:

je moet wel dikke pomp in je arme hebben gehad? Vanwaar het lage gewicht op de kuiten?

Pomp in de armen was wel ff lekker ja. Ja dat met de kuiten blijft behelpen; ik laad dan een DB met 35kg en ga dan op de rand van 2 op elkaar gestapelde 10kg schijven staan. Die DB kan wel meer op, maar dat is zo'n gedoe, en het houdt niet handig vast.

klinkt inderdaad als behelpen...je traint thuis?

Terug
Naar boven