AndroidHealthClinic

de Paljas log

Bezoekers in dit topic

lekker bezig!
 
Als de een zegt dat ik eens moet gaan trainen en de ander dat ik lekker bezig bent?! :tanden:

Ik heb al weer wat trainingen achter de rug, ik zal ze misschien binnenkort weer eens overtikken. Ik ben ook (nog steeds) bezig om iets te maken om het op een webserver bij te houden met grafiekjes en onzin, een beetje zoals www.bodybuilding.com, maar dat laatste heeft zo'n baggerinterface, daar ben ik al snel afgehaakt. Nu ik daar mee aan het rommelen pielen ben voelt het een beetje onzinnig om als mij workouts te posten (eerst al in mijn skriffie, dan in mijn proggie, en dan nog eens een x hier :).

Ik heb wel eergister een bescheiden pr-tje: benchpress 5x5x 111kg. Volgende x 113.5 proberen.
 
Als de een zegt dat ik eens moet gaan trainen en de ander dat ik lekker bezig bent?! :tanden:

Ik heb al weer wat trainingen achter de rug, ik zal ze misschien binnenkort weer eens overtikken. Ik ben ook (nog steeds) bezig om iets te maken om het op een webserver bij te houden met grafiekjes en onzin, een beetje zoals www.bodybuilding.com, maar dat laatste heeft zo'n baggerinterface, daar ben ik al snel afgehaakt. Nu ik daar mee aan het rommelen pielen ben voelt het een beetje onzinnig om als mij workouts te posten (eerst al in mijn skriffie, dan in mijn proggie, en dan nog eens een x hier :).

Ik heb wel eergister een bescheiden pr-tje: benchpress 5x5x 111kg. Volgende x 113.5 proberen.

probeer datgene te doen waar je jezelf lekker in voelt, laat je niet afleiden door anderen.........betreft commentaar enz.

suc6 verder!
:thumbs:
 
probeer datgene te doen waar je jezelf lekker in voelt, laat je niet afleiden door anderen.........betreft commentaar enz.

suc6 verder!
:thumbs:

Het was meer dat ik niet helemaal begreep waar Nicolas zijn opmerking vandaan kwam, omdat ik er helemaal geen training meer had gepost intussen.

Ik post overigens niet zoveel meer, ik train wat onregelmatig, door drukte, en heb mijn schouder weer eens ingescheurd/verrekt of wat dan ook (Verrekt/scheur in borst/schouder bij bankdrukken). Wel weer een voorzichtig PRtje neergezet gister: 5x151kg deadlift.
 
Het was meer dat ik niet helemaal begreep waar Nicolas zijn opmerking vandaan kwam, omdat ik er helemaal geen training meer had gepost intussen.

Ik post overigens niet zoveel meer, ik train wat onregelmatig, door drukte, en heb mijn schouder weer eens ingescheurd/verrekt of wat dan ook (Verrekt/scheur in borst/schouder bij bankdrukken). Wel weer een voorzichtig PRtje neergezet gister: 5x151kg deadlift.
DIe knul post in elke log willekeurig eens per zoveel tijd 'goeie training!' of 'goed bezig'! In zijn zoektocht naar karma, ook al heb je al een week of 2 niet getraind (zoals in jouw geval :D).
 
DIe knul post in elke log willekeurig eens per zoveel tijd 'goeie training!' of 'goed bezig'! In zijn zoektocht naar karma, ook al heb je al een week of 2 niet getraind (zoals in jouw geval :D).

Hej hej, pas derop he, niet gepost betekent niet niet getraind :D.

Goedzo! Nette PR! :D

Thx!
 
goede training, zeer nette pr :D ga zo door :D
 
Ik vind je deadlift er (met alle respect) niet echt goed uitzien :D Je trekt wel erg ver naar achter door, gaat nauwelijks door de de knieen, en de positie van je rug tijdens de deadlift bevorderd ook niet de uitwerking op je onderrug, imo.

Deadlift instructie by Marc Rippetoe:

http://www.youtube.com/watch?v=hqxim0YXr90
 
goede training, zeer nette pr :D ga zo door :D

Thx!

Ik vind je deadlift er (met alle respect) niet echt goed uitzien :D Je trekt wel erg ver naar achter door, gaat nauwelijks door de de knieen, en de positie van je rug tijdens de deadlift bevorderd ook niet de uitwerking op je onderrug, imo. Deadlift instructie by Marc Rippetoe

Ik ken het filmpje. Ik ga inderdaad bijna niet door de knieen. Misschien komt dit met de tijd als ik wat meer kracht ontwikkel in de benen. De meningen zijn echter verdeeld over of het nu een technische fout is, of een stylistische keuze, zie de topic waar ik mijn filmpje heb gepost. Ik ga zeker proberen om wat meer uit de benen te trekken, maar ik heb op het moment niet het gevoel dat ik spanning verlies op de cruciale punten in mijn onderrug. Zolang je maar blijft hollen en niet bollen is het volgens menigeen een keuze.


Nou vet is anders, maar ik ben er weer gelukkig mee, thx!

Mijn squats gaan ook weer wat soepeler, het gewicht moet van ver komen, maar ik geef het de tijd, zeker omdat ik nooit eerder zo diep ben gegaan als dat ik nu doe.
 
Ik ken het filmpje. Ik ga inderdaad bijna niet door de knieen. Misschien komt dit met de tijd als ik wat meer kracht ontwikkel in de benen. De meningen zijn echter verdeeld over of het nu een technische fout is, of een stylistische keuze, zie de topic waar ik mijn filmpje heb gepost. Ik ga zeker proberen om wat meer uit de benen te trekken, maar ik heb op het moment niet het gevoel dat ik spanning verlies op de cruciale punten in mijn onderrug. Zolang je maar blijft hollen en niet bollen is het volgens menigeen een keuze.
.
Ik denk dat het iig het belangrijkste is dat je je rug hol houd, en dan zo diep door de knieen gaat als voor jou goed voelt., heb je gelijk in. Nog steeds indrukwekkend wat je deadlift :)
 
Ik denk dat het iig het belangrijkste is dat je je rug hol houd, en dan zo diep door de knieen gaat als voor jou goed voelt., heb je gelijk in. Nog steeds indrukwekkend wat je deadlift :)

Thx ;), als ik zo doorga, moet die 175kg te halen zijn. Als die vloekende hitte nou eens ophoudt...
 
Thx ;), als ik zo doorga, moet die 175kg te halen zijn. Als die vloekende hitte nou eens ophoudt...
IDd, zou mooi zijn zeg... Die hitte momenteel is weer de keerzijde van de munt, van een workout op zolder ipv in de gym. Bij ons hebben ze een airco systeem, werkt echt geweldig :rolleyes:
 
Ja ik heb nog steeds een klein beetje idee in mijn achterhoofd om een keer een airco op te pikken. Maar ja, dan moet ik dat ding weer van tevoren aan zetten, volgens mij slurpt zo'n kreng energie, en zweten doe ik toch... ;) Tegen de tijd dat ik zeg, ja nu haal ik er een, is de zomer toch voorbij... :D
 
Haha idd. IS ook wel erg duur, gezien het aantal zon-dagen per jaar in Nl. Ik slaap bdw op zolder, meter gaf hier vanmiddag 35 graden aan :( Tis nu nog steeds loeiheet, wordt nog wat zo met slapen:rolleyes:
 
Zolang jouw manier van deadliften technisch anders is, maar geen blessures oplevert zou ik gewoon doorgaan! Zoals je zelf al zegt, naarmate je benen sterker worden zal je waarschijnlijk al wat verder door je knieën gaan!:)
 
Nou... voor de verandering maar weer eens een post van een training:

Bent Over Row 12 x 46.0 kg 8 x 66.0 kg 8 x 71.0 kg 8 x 66.0 kg
Deadlift 10 x 96.0 kg 5 x 126.0 kg 5 x 146.0 kg 5 x 151.0 kg 5 x 153.5 kg
Wide Grip Cable Pulldown 15 x 55.0 kg 10 x 75.0 kg 8 x 85.0 kg 5 x 95.0 kg 8 x 85.0 kg
Triceps Extension Seated Barbell 12 x 38.0 kg 8 x 45.5 kg 8 x 48.0 kg 7 x 48.0 kg
Pushdown Cable 8 x 37.5 kg 8 x 40.0 kg 8 x 40.0 kg

Copy/paste uit mijn inmiddels gebruiksklare databeestje, ik werk nog wel een keer aan de opmaak (is er bbcode voor tabellen?).
 
goed getraind!
 
Back
Naar boven