XXL Nutrition

de Paljas log

Bezoekers in dit topic

Goeie Deadlift! :D

btw, wel eens van Zaltbommel gehoord? ;)
 
woow nice deadlifts :D

lekkere training :D
 
Hoe is het bdw met de schouder?
 
Goeie Deadlift! :D

btw, wel eens van Zaltbommel gehoord? ;)

Jazeker, daar zitten de schoffies die Brabant uit zijn gezet :P. Ik heb je wel eens een paar sportscholen in Den Bosch aangeraden toen je op zoek was een aantal topics geleden... ;). http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/keranoss-log-162832-post2822983/?highlight=bosch#post2822983. Dat was in de tijd dat mensen het nodig vonden om goed bedoelde suggesties af te blaffen met kinderlijke dominantiedrang :D.

Nice training!

goed getraind!

woow nice deadlifts :D lekkere training

Thx allemaal. Ik was ook tevreden, mijn rug is vandaag wat minder blij, maar die heeft niks te zeggen.

Hoe is het bdw met de schouder?
He Harm, ja wel goed eigenlijk. Ik heb voorzichtig wat trage pushups gedaan en dat ging goed. Ik geef het nog een week rust, en dan begin ik met lichte gewichten te banken, en voorzichtig misschien weer wat dips (die heb ik de laatste training overgeslagen zoals je ziet). Ik heb het gevoel dat het deze keer wat sneller herstelt, maar ik ben erg voorzichtig, heb de tijd. Thx 4 askin! (ik mag jullie niet meer karma-en, moet eerst wat andere zieltjes belonen ;)).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan voor die schouder wat L-glutamine pakken, sneller herstel.. Je karma zal me worst wezen, hehe.
 
Je kan voor die schouder wat L-glutamine pakken, sneller herstel.. Je karma zal me worst wezen, hehe.

Bedankt voor de tip. Ik ben alleen wat conservatief w.b.t. middeltjes, en te lui om me te verdiepen in of dat nog onder de soft-supplementen valt ;). Jou kan de karma misschien niet rotten, maar ik had het tegen de twee-woord-posting karmahunters :evilnana:
 
Jazeker, daar zitten de schoffies die Brabant uit zijn gezet :P. Ik heb je wel eens een paar sportscholen in Den Bosch aangeraden toen je op zoek was een aantal topics geleden... ;). http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/keranoss-log-162832-post2822983/?highlight=bosch#post2822983. Dat was in de tijd dat mensen het nodig vonden om goed bedoelde suggesties af te blaffen met kinderlijke dominantiedrang :D.

Haha, zo'n schoffie die uit brabant getrapt is ben ik niet :P, maar ze praten hier wel goed boers hoor ;)
 
Bedankt voor de tip. Ik ben alleen wat conservatief w.b.t. middeltjes, en te lui om me te verdiepen in of dat nog onder de soft-supplementen valt ;). Jou kan de karma misschien niet rotten, maar ik had het tegen de twee-woord-posting karmahunters :evilnana:
Een maat van me wil er ook niet aan geloven, alleen hij baalde zo enorm van het trage herstel na ongelukjes in the gym, en beperkt zijn supplementen stack daarom tot l-glutamine, vrij cheap, eenvoudig, onschadelijk maar werkzaam herstel supplement. Maargoed, jij bent natuurlijk van de oude stempel en anti wondermiddeltjes ;)
 
Een maat van me wil er ook niet aan geloven, alleen hij baalde zo enorm van het trage herstel na ongelukjes in the gym, en beperkt zijn supplementen stack daarom tot l-glutamine, vrij cheap, eenvoudig, onschadelijk maar werkzaam herstel supplement. Maargoed, jij bent natuurlijk van de oude stempel en anti wondermiddeltjes ;)

ik ben precies hetzelfde zal nooit zulke dingen gebruiken, want ik geloof er zelf eerder in dat het tussen je oren gaat zitten dat het werkt & en doordat je denkt dat het werkt zal het ook wel werken in jouw beleving, maar als je er niet ingelooft enzo dat het dan automatisch ook niet zal werken naar jouw beleving. if you know what i mean :p
 
ik ben precies hetzelfde zal nooit zulke dingen gebruiken, want ik geloof er zelf eerder in dat het tussen je oren gaat zitten dat het werkt & en doordat je denkt dat het werkt zal het ook wel werken in jouw beleving, maar als je er niet ingelooft enzo dat het dan automatisch ook niet zal werken naar jouw beleving. if you know what i mean :p

Uiteraard, je moet er achter staan. Maar het zal natuurlijk wel een medisch verklaarbare werking hebben, mij zul je niet horen dat het geen effect zal hebben. Maar ik houd het liever simpel, hooguit wat ome dokter voorschrijft, verder gewoon goed en voldoende eten/drinken.
 
Uiteraard, je moet er achter staan. Maar het zal natuurlijk wel een medisch verklaarbare werking hebben, mij zul je niet horen dat het geen effect zal hebben. Maar ik houd het liever simpel, hooguit wat ome dokter voorschrijft, verder gewoon goed en voldoende eten/drinken.

:thumbs: mee eens ;)
 
Glucosamine wilt bij wel eens helpen als mn schouder weer begint te k*tten
 
Bench Press Barbell 15 x 56.0 kg 15 x 66.0 kg 12 x 76.0 kg 10 x 86.0 kg 8 x 86.0 kg
Leg Extension 15 x 50.0 kg 15 x 70.0 kg 15 x 80.0 kg 15 x 80.0 kg
Leg Curl 12 x 32.5 kg 12 x 32.5 kg 12 x 32.5 kg
Squat Barbell 10 x 66.0 kg 8 x 76.0 kg 8 x 86.0 kg 8 x 96.0 kg
Pin Squat (Hip) 8 x 86.0 kg 8 x 86.0 kg 8 x 86.0 kg
Single Calve Raise Standing 16 x 15.0 kg 16 x 15.0 kg 16 x 15.0 kg
Barbell Curl 15 x 28.0 kg 10 x 43.0 kg 10 x 43.0 kg 10 x 43.0 kg
Arm Curl Cable 8 x 20.0 kg 8 x 20.0 kg 8 x 20.0 kg

Vanwege eerdere verrekking/scheur in schouder, voorzichtig met de bank gedaan.

De fullsquats beginnen wat gecontroleerder te voelen, heb het idee dat ik meer kracht kan uitoefenen, wat stabieler sta.

Pin Squats waren nieuw voor mij. Een welkome toevoeging, aanrader. Moest nog wel even wennen aan de beweging, vandaar pussyweight. Even gefilmd en zag dat ik op de ingestelde hoogte nog wel dieper dan 90 graden uitboog.
 
mooie training ;) jij vind die BP voorzichtig :p ik vind het mooi gewicht :p ik zou willen dat ik dat al kon :)
 
ik vind het een goeie training, ook al deed je die BP wat voorzicht :thumbs:
 
Ik geloof ook niet zo echt in wondermiddeltjes. Ik ga er altijd vanuit dat je de effecten die zulke producten zouden moeten geven met een korreltje zout moet nemen en dat gevarieerd eten misschien wel het beste is wat je doen kunt. Volg je een dieetje Paljas?

Je training is inderdaad netjes, misschien dat je het filmpje van die pinsquat in je log zetten?;)
 
Ik geloof ook niet zo echt in wondermiddeltjes. Ik ga er altijd vanuit dat je de effecten die zulke producten zouden moeten geven met een korreltje zout moet nemen en dat gevarieerd eten misschien wel het beste is wat je doen kunt. Volg je een dieetje Paljas?

Dieet? Nee, ik vul mijn eiwitjes zo nu een dan aan met een bakkie magere kwark, verder eet ik gewoon gezond volgens de schaal, maar dan wat meer dan de gemiddelde nederlander. Gewoon veel opscheppen en opeten.

Je training is inderdaad netjes, misschien dat je het filmpje van die pinsquat in je log zetten?;)

Nah niet zo interessant, 86kg ;). Bovendien was het 3 miljoen graden op zolder dus stond te buigen in mijn boxer, er lezen ook kinderen mee :P.
 
3 miljoen graden en dan toch zo'n training, netjes:D
 
Back
Naar boven