Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik hou er ook wel van dat ik op voorhand weet wat ik moet liften. Geeft
Merktte nl dat ik week 10 voorbij, door oa langere warm ups 

Damn, je gaat met 2 oefeningen pieken tijdens één training? Ben benieuwd hoe dat gaat voelen.
Ik heb het nog niet aangedurftMerktte nl dat ik week 10 voorbij, door oa langere warm ups
etc, vermoeider geraakte en eigenlijk stuk zat na die 1, 2RM.
Ik probeer wel mijn oefeningen erbij te verhogen als ik merk dat de cycle te licht voelt.
Maar gezien je met 2 oefeningen in 1 training zit lijkt me dat ook niet aan te raden.
Gaat spannend worden naar het einde van de cycle toe imo
Veel succes alvast![]()
Vroeger deed ik voor het bankdrukken altijd zo'n soort schema.
Vooraf bepaalde gewichten en reps waarvan je dan nauwelijks afweek.
Werkte goed, en heeft er voor gezorgd dat ik op een gegevn moment 180kg drukte!
Those where the days!
Ik vond het ook altijd fijn te werken met zo'n schema, een soort papieren trainer!
Lekkere training zo te zien Paljas.
Misschien een beetje licht, maar dat hoort in het begin met zo'n schema...
Maak je borst maar nat!![]()
. Maar die 180kg zit er deze cycle nog even niet in 
180 kilo Bench!?!?! Dat heb ik nog nooit iemand zien drukken (in real life, wel op filmpjes uiteraard)! Respect. Misschien es voor de gein foto's van je toenmalige fysiek plaatsen, of staan die al ergens?Vroeger deed ik voor het bankdrukken altijd zo'n soort schema.
Vooraf bepaalde gewichten en reps waarvan je dan nauwelijks afweek.
Werkte goed, en heeft er voor gezorgd dat ik op een gegevn moment 180kg drukte!
Those where the days!
Ik vond het ook altijd fijn te werken met zo'n schema, een soort papieren trainer!
Lekkere training zo te zien Paljas.
Misschien een beetje licht, maar dat hoort in het begin met zo'n schema...
Maak je borst maar nat!![]()
Dit klinkt haast sneuOmdat je me zovaak karma gegeven hebt moet ik je log bijna wel gaan volgen. Heb het een en ander doorgelezen en je gaat lekker! Die bench incline met dumbbell is echt netjes
! Zal proberen je logje bij te gaan houden!!

Maar ik ga het in elk geval volgen hier
Ik dump de karma gewoon op een paar logs die ik bijhoud. Volg mijn log alleen als je het een leuke log vind, niet omdat je je verplicht voelt hoor.
Was een kleine 20 jaar geleden jammr genoeg...180 kilo Bench!?!?! Dat heb ik nog nooit iemand zien drukken (in real life, wel op filmpjes uiteraard)! Respect. Misschien es voor de gein foto's van je toenmalige fysiek plaatsen, of staan die al ergens?

Hehe ok, dan was je iig flink sterk rond je 22e! Ik zal je log niet verder vervuilen, paljas

Zo... zit er een bovenop, heb nog geen 10 seconden geleden mijn training gepost en kaflats, hij staat er al weer
. Thx.