- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker staand inderdaad. Thx.stevige squat gozert! En 46 bb curls is altijd nog respectabel...staand neem ik aan?
Pin squat is maar een deel van de squat waarbij je onderaan begint; je legt de baar op de pinnen, en kruipt eronder, duwt de baar omhoog en laat hem weer op de pinnen zakken. Dus het startpunt is onderaan de beweging, en het is effectief ong. maar een quartersquat.
Had de squat niet in de planning, was gewoon voor de leuk. Ik stond er toch. Kwam eigenlijk alleen voor biceps op zolder.Beginnen met de kleine spieren en de grote als laatste. Is daar een reden voor?
De Paljas is zijn armen al aan het klaarstomen voor het aankomende t-shirt weer![]()
eigenlijk interesseert biceps me niet zo erg. Triceps vind ik altijd wel lekker trainen. En ik draag het hele jaar door t-shirt, mij te warm anders
.Thx Pietje, alweer ffies geleden!jesusssss big arm paljas is in da house.. erg sterk makker!![]()
Ik meet dat nooit. Ik zou het niet weten. Ik ben niet superdroog, ook niet moddervet. Ik zit de rest van de dag op een bureaustoel, dus dat mag ik dan compenseren op de trainingJe bent echt de hoge volume man, hoe zit het met het vet% dat zal dan toch ook lager worden, niet?
.Ja vooral squats haak ik op een gegeven moment af omdat ik haast buiten adem raak. Ik denk dat het iets te maken heeft met de manier van ademhaling; het gewicht op de front/back belemmert de gebruikelijke manier van ademhalen. Daarnaast ben ik ook altijd al redelijk snel buiten adem als ik trappenloop. Maarja, gewoon lekker doorstampen tot je erbij neervalt.lekker volume weer Paljas
heb je niet dat je dan helemaal dood ben na paar sets, dat heb ik altijd
dan zweet ik altijd gigantisch erg en is iedere set die je daarna doe echt zwaar![]()
25 setjes!
Ik heb het vandaag weer niet gehaald hoor!
Keep on pumping maat!![]()
Het viel me weer flink tegen....Hmmk. Maar wat is er gebenched? Oftewel hoeveel kg + 10 zakt er straks dwars door mijn ribbekassie heen?

Thx man, pulldown steeds weer eentje meer... nou ja de afgelopen 2x dan
.Mja, ik list ook de volume PRs, maar soms ben ik daar gelukkiger mee dan 1RM PRs. Ik probeer altijd ergens een klein PRtje vanaf te snoepenJe gaat altijd maar lekker vooruit éh?!
Er staat bijna elke training wel een nieuw "personal best" bij!![]()
.Thx man, pulldown steeds weer eentje meer... nou ja de afgelopen 2x dan.
Mja, ik list ook de volume PRs, maar soms ben ik daar gelukkiger mee dan 1RM PRs. Ik probeer altijd ergens een klein PRtje vanaf te snoepen.