- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
).
.Wow erg veel oefeningen. Maar als ik die bouw van je zie moet je toch makkelijk zwaarder deadliften.

Klopt wel. Ik heb nog altijd wat last van mijn linker onderarm, dat merk ik met deze oefening iets meer dan bij andere. Bovendien heb ik dan al de revgrip pulldown achter de rug, en doe ik de frontpull (wide) geconcentreerd. Verder is het ook gewoon zwak; ik heb voorheen altijd rear pulldown gedaan (naar de nek toe). Ik heb wel eens artikelen gelezen waarin wordt vermeld dat voor het deel van de rug dat je aanspreekt, en de efficientie, het niet (veel) uitmaakt of je front of rear pulldown doet, maar dat gaat bij mij niet op. Net als bij de row, heb ik moeite om het laatste stukje naar de borst toe door te trekken en vast te houden. Dat probeer ik nu wel heel consequent, zonder gebruik te maken van de snelheid van het begin van de rep. Vandaar dat het allemaal nog wat licht is, ik probeer niet te sleuren, etc.deftig gewicht op je tricpes ! Tijdje afwezig geweest ?
Relatief zwakke FL voor jouw stats, how come?
Ja wat Robke al zegt, ik doe een cycle (zie coan link in mijn onderschrift), die begint licht en eindigt zwaar. Dus nu houd ik wat energie over voor de andere oefeningen, maar dan verandert snel genoeg denk ikWow erg veel oefeningen. Maar als ik die bouw van je zie moet je toch makkelijk zwaarder deadliften.
.Het zou voor de afwisseling wel eens goed kunnen zijn om er eens wat chins tussendoor te persen, maar niet ter vervanging m.i. Bij chinnen zwabbert je lichaam nog onder je, dat heb je niet bij de pulldown. Verder weeg ik nu 92kg en ik wil wel eens wat meer. Heb geen dip belt, en al had ik die; ik heb zo'n mooie lat pull, waarom zou ik die niet gewoon gebruiken?sterke pull down, is het niet beter om dan chin up's of pull ups te doen.

Thx, milpress begint een beetje te komen. Nog steeds last ervan dat als ik de baar op de borst heb, en begin uit te tillen, lijkt het makkelijk te moeten kunnen, maar dan halverwege... uuurrrrggghhLigt het nu aan mij of lijk er meer gewicht getild te worden dan er gepost wordt?
Tel je je barbell wel mee ivm je lifts?
Goede press kerel !

Zelf geen problemen mee, anderen zo te zien ook nietHij gaat lekker hier!! Jammer genoeg zegt mijn pc dat de filmpjes niet meer beschikbaar zijn!