BerryDK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx, en komt vanzelf gewoon goed doortrainenBrute filmpjes, erg indrukwekkend. Zeer mooie MP. Hoe het er bij jou uitziet met 71 kg ziet het er bij mij uit met 40,5 kg haha :-).
Voor 71 kg moet ik nog een aantal jaartjes geduld hebben ;-).
. MP begint nu een beetje te komen, heeft lang vastgezeten, voelt nu ook beter aan dan voorheen. Maar wil naar de 80kg.Hm thx. Altijd gedacht dat mijn MP beetje lafjes was.Leuke filmpjes man. Je MP blijft sterk. Ook zijn je triceps aardig buff man![]()
. Kan alleen niet op tegen die brute Sterkste Man foto's van jou
!Merci.
. Rest ging ook wel lekker. 2 extra hh. op de BP ivt coan schema, 8x ging te ez. Heb nog filmpjes gemaakt, youtoep beetje sloom vanavond...Thx man. Doe mijn bestHet houd maar niet op éh?!
Elke keer weer goede trainingen man!![]()
. Alleen als ik dan eens rondzwerf op youtube en zie hoe makkelijk anderen een frontsquat doen met 150kg - 180kg, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Maar goed, die hebben dan ook niet van die spillepootjes als ik. Work in progress
.Je benen mogen inderdaad nog een stuk sterker worden in vergelijking met die sterke benchThx man. Doe mijn best. Alleen als ik dan eens rondzwerf op youtube en zie hoe makkelijk anderen een frontsquat doen met 150kg - 180kg, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Maar goed, die hebben dan ook niet van die spillepootjes als ik. Work in progress
.

Thx man. Doe mijn best. Alleen als ik dan eens rondzwerf op youtube en zie hoe makkelijk anderen een frontsquat doen met 150kg - 180kg, dan heb ik nog een lange weg te gaan. Maar goed, die hebben dan ook niet van die spillepootjes als ik. Work in progress
.
Ik vind een 100+ frontsquat toch echt wel impressive hoor.![]()

Thx Remco, nu nog naar die squatweights van jou toe werkenlekkere training weer paljas
mooie frontsquat
net je filmpjes gekeken, die zien er weer erg netjes uit, vooral die 71kg mp vind ik netjes
![]()
.Zeker... heerlijke oefening als je em eenmaal een beetje te pakken heb.De gewichten gaan al lekker omhoog. Heerlijke oefening die front squat he.
Ja vind ik ook. Maar ik ben er nu eindelijk een beetje serieus mee bezig.Je benen mogen inderdaad nog een stuk sterker worden in vergelijking met die sterke bench![]()
ThxIk vind een 100+ frontsquat toch echt wel impressive hoor.![]()
.Jawel joh, komt vanzelf, je bent toch goed bezig?inderdaad man ... ik mag er nog niet aan denken om +100 full en front te squatten
Top weer van je
) en 10x 93.5kg BP. Clean grip filmpje vanwege discussie op Robke's log. Met zwaardere gewichten doe ik nog crossover grip. Dat verandert wel als ik wat zekerder ben in de clean grip.Ik zal eens letten op het hupje. Tijdens de oefening heb je daar geen erg in.Ivm die clean grip, je legt de barbell gewoon op je schouders? Het lijkt alsof je de
barbell enkel nog met je vingertoppen ondersteund?
Leuke filmpjes. Je hebt precies ook een klein hupje als je bovenkomt bij je squat![]()
(daarom is het ook geen goed idee dat je echt kracht uitoefent). Door de juiste hoek te houden in de schouders blijft de baar netjes op zijn plek. Daarom trillen de armen af en toe, dan loop ik te corrigeren, omdat ik nog een beetje stevigheid moet krijgen in de balans.Ik zal eens letten op het hupje. Tijdens de oefening heb je daar geen erg in.
Ja de baar ligt gewoon op de schouders, en de vingertoppen liggen er een beetje voor de lol tegenaan, doen praktisch niets alleen stretchen(daarom is het ook geen goed idee dat je echt kracht uitoefent). Door de juiste hoek te houden in de schouders blijft de baar netjes op zijn plek. Daarom trillen de armen af en toe, dan loop ik te corrigeren, omdat ik nog een beetje stevigheid moet krijgen in de balans.