- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!Flinke training weer kerel!Thx Spanker!
Training van zojuist:
Date: 2009-03-07
Volume: 15932.5 kg
Deadlift................... | .8 x .66.0 | .8 x .86.0 | .8 x 106.0 | .8 x 126.0 | .8 x 126.0
Reverse Grip Pulldown...... | 15 x .55.0 | 10 x .85.0 | .8 x 100.0 | .6 x 110.0
Front Latpull.............. | 12 x .55.0 | 12 x .65.0 | 12 x .55.0
Neck Press BB Seated....... | 15 x .36.0 | 12 x .46.0 | .8 x .56.0 | .5 x .63.5
Military Press............. | .8 x .46.0 | .7 x .56.0 | .4 x .61.0 | .6 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .38.0 | .8 x .48.0 | .3 x .53.0
Pushdown Cable............. | .8 x .40.0 | .8 x .42.5 | .8 x .45.0
Coan wou 123.5kg DL, maar dat is irritant met schijven, dus heb 126kg gedaan (nou ja maakt ook niks uit). Alleen milpress weer een stukje vooruit. Rest wel ok.
x2!Maar hoe komt het nou dat er zo;n groot verschil zit tussen RGP en FP ?

Maar hoe komt het nou dat er zo;n groot verschil zit tussen RGP en FP ?
Ja klopt. Ten eerste zit ik te k*tten met een pijntje in mijn onderarm. Met de revgrip heb ik daar geen last van. Maar anders dan dat is het gewoon zwak; ik heb moeite met dat laatste stukje tegen de borst aan, dan lijkt het achter op de rug wel gewoon fully contracted te zijn; eigenlijk net als dat ik met bicep curl nooit verder dan 120 graden ga (of zoiets) omdat dan de spanning eigenlijk al volledig is. De wide grip frontpull is voor mij relatief nieuw; ik deed altijd rear pull, en soms nog beetje revgrip frontpull. Ik kan wel veel meer op front widepull, maar dan wordt het vaart maken in het begin, borst aan tikken en weer terug, voelt als cheaten. Dus ik werk mijn weg langzaam op. Waarschijnlijk is het gewoon gebrek aan kracht op een bepaald plekje op de rug (onderontwikkeld door eentonige oefeningen).Is het eingelijk FP naar borst? bedoel toen ik die oefening nog deedpakte ik ook 65 , jij moet zeker in staat zijn om meer te pakken met een strikte uitvoering
![]()
Ja, de frontsquats gingen niet zo lekker eigenlijk, erg moeizaam, voelde niet stabiel. Benchen, ja, tis wel grappig, het begint wel erg makkelijk, maar als ik dan naar de peaks kijk, dan krijg ik het nog wel zwaar jaDe 5 reppers zitten erin. Vanaf nu zal het wel wat leuker gaan worden.
Stevige FrontSq nog achter je squat aan. Benchen gaat je nog goed af blijkbaar![]()
.Mooi dat je die volumes bij aan het houden bent...man wat een volumes!
Wat dacht je bij de 20x rep front squat, ik ga gewoon nog 1 setje pakken?
Beest!
Je blijft maar doorbeuken éh?!!!
Elke keer weer een hoop rood in je verslagen!
Ik vind het vooral knap dat je de motivatie hebt om iedere keer weer zo te knallen.![]()
sterke schuine db presses ook en idd het is al gezegd , lots of reps
lekker veel reps in je training, ziet der goed uit
iedere training heb je wel een volume pr of een gewicht pr
ziet der goed uit.