XXL Nutrition

de Paljas log

Nee benen lopen nog achter, maar ik hoop dat er aan het eind van de coan een beetje verandering in zit.

Je kunt mijn coan schema bekijken via de link in mijn onderschrift Mossad!

Maar het is allebei een beetje waar. Op het moment is mijn 1RM op DL 176kg. Vergeleken met bijv. BP is dat een beetje matig, maar er wordt aan gewerkt. Ik ben pas een jaar aan het deadliften.

Ziet er goed uit zo`n coan cycle!
Wellicht iets voor mij over 2 maanden....

Succes met je wheels en rug maar 176 kg 1rm op de DL is zwaar!

nette BP en squat gebeuren.

• Topic Starter Topic Starter

Dat was het zeker, en mooi ging het niet :).
Zegt ie al racend door de logs :P

Zojuist:

Date: 2009-03-18
Volume: 14923.6 kg

Deadlift................... | 10 x .66.0 | .8 x 106.0 | .5 x 126.0 | .5 x 136.0 | .5 x 136.0
Reverse Grip Pulldown...... | 15 x .55.0 | .8 x .95.0 | .7 x 110.0 :D| .6 x 110.0
Front Latpull.............. | 12 x .65.0 | 10 x .70.0 | 12 x .65.0
Neck Press BB Seated....... | 15 x .36.0 | 12 x .46.0 | .8 x .56.0 | .4 x .66.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .7 x .56.0 | .4 x .61.0 | .7 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5 | 15 x ..6.5
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | .8 x .38.0 | .4 x .48.0 | .5 x .50.5
Pushdown Cable............. | .8 x .40.0 | .8 x .45.0 | .5 x .47.5 (trekken en sleuren..)

Zo veel logs bezoek ik niet bro maar ok dan ;)
Netjes weer.

Chins for a big, thick, wide and flaring back!

Gelukkig toch nog één rood getal! ;)
Ik begon me al zorgen te maken! :D

Als ik jou was zou ik eens flink gaan chinnen, en dan e.v.t. als extra oefening pas de lat pull downs doen.
Chins zijn een über massa bouwer man, en je bent er sterk genoeg voor om enkele flinke sets te doen voor je er te vermoeid voor bent. :thumb:

Het moet heerlijk zijn om steeds van die goede trainingn neer te zetten.
Om iedere training weer rode inkt nodig te hebben! :cool:

Trekken en sleuren bij een pushdown? Duwen en knijpen bedoel je zeker? :D

Grats on te pr's + pr reps

Die 110 pull downs zijn impressive

MP is ook lekker sterk bro! lekkere workout kon je die laatste set DL niet makkelijk verhogen? of hoort dat bij het schema?

Kijk dit lijkt er meer op qua gewicht heerlijk. Ik hou dat coan gebeuren niet bij maar op welk krachtpercentage train je nu?

Zo veel logs bezoek ik niet bro maar ok dan ;)
Netjes weer.
Thx ;).
Gelukkig toch nog één rood getal! ;)
Ik begon me al zorgen te maken! :D

Als ik jou was zou ik eens flink gaan chinnen, en dan e.v.t. als extra oefening pas de lat pull downs doen.
Chins zijn een über massa bouwer man, en je bent er sterk genoeg voor om enkele flinke sets te doen voor je er te vermoeid voor bent. :thumb:

Het moet heerlijk zijn om steeds van die goede trainingn neer te zetten.
Om iedere training weer rode inkt nodig te hebben! :cool:
Hej hej hej :mad:. :D en het was niet het rode getalletje waar ik blij mee was, maar het gele getalletje van de pulldowns :P.

Maar met chinnen doe je toch ongeveer hetzelfde als met de pulldown? Maar met pulldown kan ik zwaarder, dus waarom zou ik chinnen?
Trekken en sleuren bij een pushdown? Duwen en knijpen bedoel je zeker? :D

Grats on te pr's + pr reps

Die 110 pull downs zijn impressive
Thx. Naja, met zo'n tricep pulldown kun je aan de stang sleuren (beetje cheaten via bovenrug/buik) en dan is de extension van de triceps gewoon met de vaart mee :).
MP is ook lekker sterk bro! lekkere workout kon je die laatste set DL niet makkelijk verhogen? of hoort dat bij het schema?
Tuurlijk kan het hoger, maar ik volg met DL gewoon schemaatje idd.
Kijk dit lijkt er meer op qua gewicht heerlijk. Ik hou dat coan gebeuren niet bij maar op welk krachtpercentage train je nu?
http://spreadsheets.google.com/pub?key=pY2yhKP4fyRrhso8i0q8Ccg&gid=3
Zo'n beetje 75%.

Ligt er even aan hoe ik in de tijd zit vanavond, anders staat 5x106kg BP en 5x111kg squat op de lijst, moet makkelijk lukken!

hoe doe jij de reverse gripp pulldowns

hoe doe jij de reverse gripp pulldowns
Van boven naar onder ???. Nah, zo :D:
http://www.youtube.com/watch?v=MyhSc1_jSXc

Training van vanaaf:

Date: 2009-03-20
Volume: 17303.5 kg

Full Squat BB.............. | 12 x .66.0 | .8 x .86.0 | .5 x 101.0 | .5 x 111.0 | .5 x 111.0
Leg Curl................... | 15 x .50.0 | 12 x .55.0 | 12 x .50.0
Front Squat................ | .9 x .66.0 | .9 x .76.0 | .7 x .86.0 | .6 x .91.0
Single Calve Raise Standing | 12 x .35.0 | 12 x .35.0 | 12 x .35.0
Bench Press BB............. | 20 x .46.0 | 15 x .66.0 | .8 x .86.0 | .5 x 106.0 | .5 x 106.0
Bench Press Incline DB..... | .8 x .35.0 | .8 x .35.0 | .8 x .35.0
Lying Fly DB............... | 12 x .18.0 | 12 x .18.0 | 12 x .18.0

De frontsquats gingen lekker. Ik had mij voorgenomen om op alle sets een rep extra eruit proberen te persen t.o.v. de vorige training. Nou dat is gelukt. De laatste rep van de 91kg, wel eerst even 3x flink ingeademd, en dan alsnog met een strijdkreet omhoog, maar ik stond iig ;).

Bench ging moeizaam, ik moest bij de 2e set de laatste rep zelfs even met de billen van de bank om het te redden :gay:. Misschien einde van de week, slaaptekort en veel werk, maar ja what else's new. We zien het de volgende keer wel, dan moet er weer 5kg bij, zelfde #reps, dat wordt nog wat :D.

ik was effe in de war met een andere uitvoering , my mistake , mooie prestatie paljas - ik dacht hoe krijgt die gozer die 100 en nog wat naar beneden , maar ik heb hem - shame on me

lekkere squats paljas :D
moeite met 15e rep op 66kg? dat verbaast me wel, want ik druk rustig 15x60kg maar geen 120kg wat jij doe :P zal wel aan einde van de week liggen zoals je al zegt ;)

ik was effe in de war met een andere uitvoering , my mistake , mooie prestatie paljas - ik dacht hoe krijgt die gozer die 100 en nog wat naar beneden , maar ik heb hem - shame on me
No worries ;).
lekkere squats paljas :D
moeite met 15e rep op 66kg? dat verbaast me wel, want ik druk rustig 15x60kg maar geen 120kg wat jij doe :P zal wel aan einde van de week liggen zoals je al zegt ;)
Nee, moeite met de 5e rep van 106kg. die 66kg kan ik best nog een reeks reps achteraan, maar waarom zou ik, tis maar warming up.

No worries ;).

Nee, moeite met de 5e rep van 106kg. die 66kg kan ik best nog een reeks reps achteraan, maar waarom zou ik, tis maar warming up.

oh oke, ik dacht al WTF ???, maar dat was het dus. dacht dat je je 2e set die vermeldt stond bedoel :o

oh oke, ik dacht al WTF ???, maar dat was het dus. dacht dat je je 2e set die vermeldt stond bedoel :o
Ah, ik begrijp de verwarring, my mistake: ik volg een coan cycle, daarin staat dan dat ik 2x 5x 106kg moet doen, en hoe ik daarnaartoe opbouw moet ik zelf maar uitzoeken, dus dat zijn dan ook 'de twee' setjes in mijn gedachte.

Ah, ik begrijp de verwarring, my mistake: ik volg een coan cycle, daarin staat dan dat ik 2x 5x 106kg moet doen, en hoe ik daarnaartoe opbouw moet ik zelf maar uitzoeken, dus dat zijn dan ook 'de twee' setjes in mijn gedachte.

oh oke ;)
dan weet ik dat voortaan dat je bij jouw sets de laatste 2 bedoel :)

Goede training paljas, je bent serieus sterk op de BP.

Die conan cycle ziet er inderdaad interessant uit.
Je krijgt het nog zwaar te verduren Paljas :D Ben benieuwd...

Mooie trainingen, serieuze gewichten.
Alleen die db side raises blijven verbazingwekkend laag, maargoed uitvoering is belangrijker dan gewicht bij die oefening.

Keep it up!

Leuk filmpje en jij bent ook een beest bro!
Weer iemand ontdekt in deze sectie die ik continu ga volgen.

Alleen die handtekening blijft een groot minpunt:D

Terug
Naar boven