AndroidHealthClinic

de Paljas log

Oja had dat filmpje nog niet eens gezien. Mooie set Paljas, dikke armen!

Hee paljas! Nette trainingen man! Ik ga je volgen

Mooie en sterke trainingen! Ben benieuwd wat je volgend week gaat voortzetten. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
oh oke ;)
dan weet ik dat voortaan dat je bij jouw sets de laatste 2 bedoel :)
Nah, ik ben de volgende keer duidelijker ;).
Goede training paljas, je bent serieus sterk op de BP.
Thx, en dat ging nou net wat moeizaam deze keer :D.
Die conan cycle ziet er inderdaad interessant uit.
Je krijgt het nog zwaar te verduren Paljas :D Ben benieuwd...

Mooie trainingen, serieuze gewichten.
Alleen die db side raises blijven verbazingwekkend laag, maargoed uitvoering is belangrijker dan gewicht bij die oefening.

Keep it up!
Ja op de BP zie ik nog wel wat uitdagingen idd ;). Wbt die sideraises, gaat iets niet lekker in de linker onderarm precies bij die oefening. Gaat al stukken beter, dus ik zit eraan te denken om weer de hoogte in te gaan.
Leuk filmpje en jij bent ook een beest bro!
Weer iemand ontdekt in deze sectie die ik continu ga volgen.

Alleen die handtekening blijft een groot minpunt:D
Thx X. Maar die signature die blijft staan :P. Zie het maar als een uitdaging om het tegendeel te bewijzen :D.
Hee paljas! Nette trainingen man! Ik ga je volgen
Thx & welkom!
Mooie en sterke trainingen! Ben benieuwd wat je volgend week gaat voortzetten. :D
De volgende training staat 5x141kg deadlift op het programma, dat gaat gewoon lukken. De training erop wordt het 5x116kg squat, daar zou ik me ook voor schamen als het niet gaat, maar de 5x111kg benchpress, daar moet ik me nog wel even flink kwaad voor maken vrees ik :).

De volgende training staat 5x141kg deadlift op het programma, dat gaat gewoon lukken. De training erop wordt het 5x116kg squat, daar zou ik me ook voor schamen als het niet gaat, maar de 5x111kg benchpress, daar moet ik me nog wel even flink kwaad voor maken vrees ik :).

TOP als het je allen lukt, ik gun het je van harte. ;)

• #1.007
TOP als het je allen lukt, ik gun het je van harte. ;)
Thx ;). Nou het is gelukt, althans het eerste deel :)

Date: 2009-03-23
Volume: 13992.6 kg

Deadlift................... | 15 x .66.0 | .8 x 106.0 | .5 x 126.0 | .5 x 141.0 | .5 x 141.0
Reverse Grip Pulldown...... | 12 x .65.0 | .8 x .95.0 | .7 x 110.0 | .6 x 110.0 (7e fail)
Chins...................... | 10 x ..0.0 | 10 x ..0.0 | .5 x ..0.0
Neck Press BB Seated....... | 15 x .36.0 | 12 x .46.0 | .8 x .56.0 | .5 x .66.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .6 x .56.0 | .2 x .66.0 | .1 x .71.0 | .1 x .73.5 | .0 x .76.0 net niet :mad:| .8 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 (langzaam weer opbouwen)
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .38.0 | .8 x .43.0 | .8 x .48.0 | .3 x .53.0 (4e fail)
Pushdown Cable............. | .8 x .40.0 | .8 x .45.0 | .5 x .47.5

Ik was eigenlijk best blij met de PR op MP, maar toch jammer dat die 76kg net aan niet lukte.

**** die net niet ! 71 kg is al bruut sterk op MP welke steroide gebruik jij mietje?:)

Goede training Paljas nu lekker shakie pakken en pitten!

Gast, dat is echt gewoon fukking nice

sterke mp paljas , vooral na de neckpress , zeer sterk

Respect voor het geduld wat jij hebt met de cycle. De gewichten zien er nu weer lekker uit. Sterke MP.

76kg "net niet"..?
Kon je hem "net niet" uitstrekken, ofwa..?
Want als dat zo is heb je de schouders natuurlijk maximaal aangepakt in die rep éh?!
Ik vind het zeer sterk, zeker in verhouding met je lichaamsgewicht! :thumb:
Je bent een buffel, Paljas! ;)

Ja, goede training komen hier weer voorbij. Jammer van die MP. Doe je hem staand?
Anders een beetje legdrive om erover te raken ;)

Toch netjes man die mp!

Thx ;). Nou het is gelukt, althans het eerste deel :)

Date: 2009-03-23
Volume: 13992.6 kg

Deadlift................... | 15 x .66.0 | .8 x 106.0 | .5 x 126.0 | .5 x 141.0 | .5 x 141.0
Reverse Grip Pulldown...... | 12 x .65.0 | .8 x .95.0 | .7 x 110.0 | .6 x 110.0 (7e fail)
Chins...................... | 10 x ..0.0 | 10 x ..0.0 | .5 x ..0.0
Neck Press BB Seated....... | 15 x .36.0 | 12 x .46.0 | .8 x .56.0 | .5 x .66.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .6 x .56.0 | .2 x .66.0 | .1 x .71.0 | .1 x .73.5 | .0 x .76.0 net niet :mad:| .8 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0 (langzaam weer opbouwen)
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 12 x .38.0 | .8 x .43.0 | .8 x .48.0 | .3 x .53.0 (4e fail)
Pushdown Cable............. | .8 x .40.0 | .8 x .45.0 | .5 x .47.5

Ik was eigenlijk best blij met de PR op MP, maar toch jammer dat die 76kg net aan niet lukte.
MP van 73,5 kilo.. Dude, sick!

• #1.016
4u cupasoup tussendoortje (voor de nodige dosis zelfspot):
http://www.youtube.com/watch?v=qRuNxHqwazs

**** die net niet ! 71 kg is al bruut sterk op MP welke steroide gebruik jij mietje?:)

Goede training Paljas nu lekker shakie pakken en pitten!
Shakies heknie thuus. Broodje en daarna potje magere kwark met banaan ;).
MP van 73,5 kilo.. Dude, sick!
Gast, dat is echt gewoon fukking nice
sterke mp paljas , vooral na de neckpress , zeer sterk
Respect voor het geduld wat jij hebt met de cycle. De gewichten zien er nu weer lekker uit. Sterke MP.
Thx guys. Ik kan pas beoordelen of zo'n cycle iets is als ik hem helemaal heb uitgezeten, dus dat doen we dan ook gewoon.
76kg "net niet"..?
Kon je hem "net niet" uitstrekken, ofwa..?
Want als dat zo is heb je de schouders natuurlijk maximaal aangepakt in die rep éh?!
Ik vind het zeer sterk, zeker in verhouding met je lichaamsgewicht! :thumb:
Je bent een buffel, Paljas! ;)
Thx Hummer, ik zit nu op BW == 91.5 kg. Net niet betekende dit keer, ik zat op 2/3e maar ik kon echt net niet door dat punt heen drukken, en begon zo langzaam maar zeker sterretjes te zien, er komt altijd zo'n druk op mijn harses bij zware MPs. De stang moest weer terug anders ging ik out.

Maar leuk dat je de chins waren opgevallen :mad:, speciaal op verzoek. De laatste set ging gewoon niet meer, kwam bij de 6e rep halverwege, kon dat laatste stuk niet meer verder omhoog komen. Ik zal de front wide pulldown zo nu en dan eens afwisselen met de chins, het voelde wel goed.
Ja, goede training komen hier weer voorbij. Jammer van die MP. Doe je hem staand?
Anders een beetje legdrive om erover te raken ;)
Hej Rob, suggereren er wel meer, maar daar heb ik niets aan: dan doe je maar half de beweging als het niet minder is (afhankelijk van de hoeveelheid drive). Dan fail ik liever dan dat ik er een PP van maak. Als ik hem dan ooit wel een keer haal, dan weet ik ook zeker dat het de eerste keer is. Ik maak het liever af met die 8x 56kg.

Laatst bewerkt:
Mooi filmpje idd, ik ken hem :) (400 BABIES!)

After kickin' mother Nature in the face with his powerlegs evreybody deserves 400 Kenyan babies! :D

Tsja Paljask'n,
Bij jouw trainingsverslagen ga ik altijd direct naar het rode gedeelte, en neem ik al die donkere onwaardige lettertjes en cijfertjes maar voor lief...
U verwend ons steeds met Péé-erren heer Paljas, u doet het zelf! :bow:
Maar oké, stom van me...
Had ik moeten zien... :o
Wel een goede oefening éh, en heel wat anders dan een pull-down vind je niet?
En als ik jou was zou ik toch een klein beetje push press introduceren... :D
Dan kun je de intensiteit een beetje verhogen (of dat nodig is..?) en moet echt heel je lichaam flink aan de bak om die halter boven te krijgen.
Maar ja, door zulke gedachten ben ik waarschijnlijk weer zo ver, te ver gegaan dat ik (weer) geblesserd ben... :(
Je bent een buffel Paljas! :thumb:

ik probeerde vandaag ook eens 70 kg te mp'en - dikke fail , maar idd had ik last van een druk op mijn kop - ben niet de enige dus

ik probeerde vandaag ook eens 70 kg te mp'en - dikke fail , maar idd had ik last van een druk op mijn kop - ben niet de enige dus

Ik ben sinds twee weken ook begonnen met staande MP's (na borst).
Wat een ****ing zware oefening! 73kg kan ik ook vergeten denk ik.

Terug
Naar boven