- Waardering
- 1.515
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat inderdaad al een beetje te twijfelen, wat zal ik nu doen, ga ik gewoon proberen 2x 126kg of ga ik net zolang door met 3x 121kg tot ik het haal. Ik heb nog niet beslotenIk zou die Coan cycle gewoon even een weekje herhalen, tot je de reps wel haalt, en dan weer verder.
Anders toch een goede training geweest!![]()
.
.Yep. Triceps krijg ik altijd zo'n beste pomp in, lekker om je training mee af te ronden.sterk weer kerel ... lekker ook die triceps gepakt op het eind
Ja, ik moet soms ook een beetje schipperen; ik wil eigenlijk 3xpw KT, maar het wil soms niet lekker uitkomen; turnen kost vaak ook best wat kracht en heb er af en toe goed de spierpijn van in zitten, bovendien turnen ingaan met spierpijn van KT is ook K*T. Dus ik varieer een beetje.Toch nog een beetje rood éh?!
Ik zou die neck presses gewoon helemaal vergeten, en voluit op de military gaan...
Knap hoor dat je ook nog gaat turnen...
Dan zou het al snel te veel worden voor me...
Keep it up Dude!![]()
Mooie training met name de deads zien er lekker uit.
Vreemd dat je geen gewicht invult bij de chins, zou daar BW invullen.
Maar ik begrijp je punt, BW invullen geeft beter zicht op t.o.v. pulldowns, maar ik denk toch dat ik het zo laat, dan is ook duidelijk of het verzwaard is of niet; ik plan nog zo'n riem te kopen.Je bent een beest!Doe jij dat dan niet. Was dacht ik algemeen bekend dat je je lichaam bij alle oefeningen optelt. Ik weeg alles apart dus mijn onderarm voor een curl. Deze weegt 10kg dus als ik 18kg curl dan pak ik een 8kg db.

Hehe eindelijk iemand die mijn kwaliteiten kan waarderen

Thx!
Matter of time, en die heb je nog zat!
Ja, coan cycle ga ik op deze manier afmaken, daarna ga ik het roer omgooien en mij nog meer richten op de compounds. Ik moet nog even bedenken hoe ik dat precies ga invullen. Dat doe ik hier in mijn log en hoop op zinnige reacties.Zijn heftige trainingen met een hoop compounds, slopend dus thumbs!
:Thx!
Matter of time, en die heb je nog zat!
Ja, coan cycle ga ik op deze manier afmaken, daarna ga ik het roer omgooien en mij nog meer richten op de compounds. Ik moet nog even bedenken hoe ik dat precies ga invullen. Dat doe ik hier in mijn log en hoop op zinnige reacties.
Via PM vroeg je hoe het zat met mijn voeding. Qua aandacht in ieder geval zeer slecht. Ik heb altijd de insteek gehad: veel eten, niet al teveel troep, en dan komt het wel goed. Gewoon altijd een flinke avondmaaltijd en gewoon doorgaan. Die maaltijd is tegenwoordig ook maar gewoontjes in hoeveelheid, en ik vraag me af in hoeverre ik eigenlijk tekort kom met mijn huidige eetpatroon t.o.v. mijn trainingen. Ik verwacht dus veel commentaar op het volgende:
7:30 Cruesli met melk, schaaltje vol
tussendoor regelmatig ontbijtkoek
12:30 4 boterhammen met beleg (meestal iets van kaas, of snijwaren), 1 kommetje soep, 1 ei, soms extraatje (hamburger/broodje shoarma/oid)
tussendoor fruit. kiwi/appel
18:00 avondeten, varieert, vaak pasta's, regelmatig hollandse pot
als ik getraind heb vaak nog 250gr magere kwark
Over de dag heen veel drinken, paar blikjes frisdrank/thee/AA/etc.
Snoep ook regelmatig.