AndroidHealthClinic

de Paljas log

Ik zou die Coan cycle gewoon even een weekje herhalen, tot je de reps wel haalt, en dan weer verder.
Anders toch een goede training geweest! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Ik zou die Coan cycle gewoon even een weekje herhalen, tot je de reps wel haalt, en dan weer verder.
Anders toch een goede training geweest! :thumb:
Ik zat inderdaad al een beetje te twijfelen, wat zal ik nu doen, ga ik gewoon proberen 2x 126kg of ga ik net zolang door met 3x 121kg tot ik het haal. Ik heb nog niet besloten :).

It's You're party Pally! :D
Ik zou de Coan gewoon een beetje "uitrekken"
Suc6 man! :thumb:

bwah, die fail heeft normaal niet echt veel te zeggen ... volgende week moet je die 2 repper
nemen en die gaat je wel lukken normaal.

Gaat goed kerel, keep it up ;)

brute bench paljas!

Hee paljas, altijd steady bezig jij, respect!

• #1.087
Nah ik denk dat ik de coan gewoon onaangepast doorzet en de fails accepteer voor wat ze zijn, dan heb ik er maar een keer onder gelegen ;).

Training van vanavond:

Date: 2009-04-08
Volume: 12741.8 kg

Deadlift................... | 10 x .66.0 | .6 x 106.0 | .4 x 126.0 | .3 x 146.0 | .3 x 161.0 | .3 x 161.0
Reverse Grip Pulldown...... | 15 x .65.0 | .8 x .85.0 | .8 x 105.0 | .8 x 105.0
Chins...................... | 10 x ..0.0 | 10 x ..0.0 | .7 x ..0.0
Neck Press BB Seated....... | 15 x .36.0 | 10 x .46.0 | .8 x .56.0 | .5 x .66.0
Military Press............. | .8 x .46.0 | .7 x .56.0 | .4 x .61.0 | .5 x .56.0
Lateral Raise DB........... | 15 x ..9.0 | 15 x ..9.0
Triceps Dip................ | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0 | 15 x ..0.0
Triceps Extension Seated BB | 10 x .38.0 | .8 x .46.0 | .4 x .53.0
Pushdown Cable............. | .8 x .40.0 | .8 x .45.0 | .8 x .40.0

Weer de dag na turnen, onhandig gepland, maar het kwam nu eenmaal zo uit. Warming up: empty BB: 20 shrugs, 20 NPs, 20 BORs, 20 RDLs, 20 fullSQs 5x 66kg NP ging weer moeizaam, net als de MPs. Ik moet het volgende keer maar anders doen. Nu wissel ik telkens 1RM training af met 5-8rep trainingen, maar met dat laatste wil het niet vlotten. Ik denk dat ik de MP maar weer eens voor de NP schuif ipv erachter, en dan reverse pyramid doe. Triceps extension 5e fail op 53kg. Achteraan MP 4x 61kg nog 1x PP gedaan.

sterk weer kerel ... lekker ook die triceps gepakt op het eind

Toch nog een beetje rood éh?! :D
Ik zou die neck presses gewoon helemaal vergeten, en voluit op de military gaan... ;)
Knap hoor dat je ook nog gaat turnen...
Dan zou het al snel te veel worden voor me... :o
Keep it up Dude! :thumb:

Mooie training met name de deads zien er lekker uit.
Vreemd dat je geen gewicht invult bij de chins, zou daar BW invullen.

• #1.091
sterk weer kerel ... lekker ook die triceps gepakt op het eind
Yep. Triceps krijg ik altijd zo'n beste pomp in, lekker om je training mee af te ronden.
Toch nog een beetje rood éh?! :D
Ik zou die neck presses gewoon helemaal vergeten, en voluit op de military gaan... ;)
Knap hoor dat je ook nog gaat turnen...
Dan zou het al snel te veel worden voor me... :o
Keep it up Dude! :thumb:
Ja, ik moet soms ook een beetje schipperen; ik wil eigenlijk 3xpw KT, maar het wil soms niet lekker uitkomen; turnen kost vaak ook best wat kracht en heb er af en toe goed de spierpijn van in zitten, bovendien turnen ingaan met spierpijn van KT is ook K*T. Dus ik varieer een beetje.
Mooie training met name de deads zien er lekker uit.
Vreemd dat je geen gewicht invult bij de chins, zou daar BW invullen.

Mja, dat zou ik eigenlijk wel kunnen doen. Het idee van de '0' is dat het met '0' kg verzwaard is. Anders zou je bijvoorbeeld bij squat ook je BW moeten optellen toch? En bij sideraises het gewicht van je armen etc. :roflol: Maar ik begrijp je punt, BW invullen geeft beter zicht op t.o.v. pulldowns, maar ik denk toch dat ik het zo laat, dan is ook duidelijk of het verzwaard is of niet; ik plan nog zo'n riem te kopen.

Doe jij dat dan niet. Was dacht ik algemeen bekend dat je je lichaam bij alle oefeningen optelt. Ik weeg alles apart dus mijn onderarm voor een curl. Deze weegt 10kg dus als ik 18kg curl dan pak ik een 8kg db.

Sterke deadlift! Gaat nog steeds lekker hier:)

lekkere deadlift maat :D
wil ik ook kunnen :P

Zijn heftige trainingen met een hoop compounds, slopend dus thumbs!

• #1.098
Sterke deadlift! Gaat nog steeds lekker hier:)
Thx!
lekkere deadlift maat :D
wil ik ook kunnen :P
Matter of time, en die heb je nog zat!
Zijn heftige trainingen met een hoop compounds, slopend dus thumbs!
Ja, coan cycle ga ik op deze manier afmaken, daarna ga ik het roer omgooien en mij nog meer richten op de compounds. Ik moet nog even bedenken hoe ik dat precies ga invullen. Dat doe ik hier in mijn log en hoop op zinnige reacties.

Via PM vroeg je hoe het zat met mijn voeding. Qua aandacht in ieder geval zeer slecht. Ik heb altijd de insteek gehad: veel eten, niet al teveel troep, en dan komt het wel goed. Gewoon altijd een flinke avondmaaltijd en gewoon doorgaan. Die maaltijd is tegenwoordig ook maar gewoontjes in hoeveelheid, en ik vraag me af in hoeverre ik eigenlijk tekort kom met mijn huidige eetpatroon t.o.v. mijn trainingen. Ik verwacht dus veel commentaar op het volgende :D:

7:30 Cruesli met melk, schaaltje vol
tussendoor regelmatig ontbijtkoek
12:30 4 boterhammen met beleg (meestal iets van kaas, of snijwaren), 1 kommetje soep, 1 ei, soms extraatje (hamburger/broodje shoarma/oid)
tussendoor fruit. kiwi/appel
18:00 avondeten, varieert, vaak pasta's, regelmatig hollandse pot
als ik getraind heb vaak nog 250gr magere kwark

Over de dag heen veel drinken, paar blikjes frisdrank/thee/AA/etc.

Snoep ook regelmatig.

Thx!

Matter of time, en die heb je nog zat!

Ja, coan cycle ga ik op deze manier afmaken, daarna ga ik het roer omgooien en mij nog meer richten op de compounds. Ik moet nog even bedenken hoe ik dat precies ga invullen. Dat doe ik hier in mijn log en hoop op zinnige reacties.

Via PM vroeg je hoe het zat met mijn voeding. Qua aandacht in ieder geval zeer slecht. Ik heb altijd de insteek gehad: veel eten, niet al teveel troep, en dan komt het wel goed. Gewoon altijd een flinke avondmaaltijd en gewoon doorgaan. Die maaltijd is tegenwoordig ook maar gewoontjes in hoeveelheid, en ik vraag me af in hoeverre ik eigenlijk tekort kom met mijn huidige eetpatroon t.o.v. mijn trainingen. Ik verwacht dus veel commentaar op het volgende :D:

7:30 Cruesli met melk, schaaltje vol
tussendoor regelmatig ontbijtkoek
12:30 4 boterhammen met beleg (meestal iets van kaas, of snijwaren), 1 kommetje soep, 1 ei, soms extraatje (hamburger/broodje shoarma/oid)
tussendoor fruit. kiwi/appel
18:00 avondeten, varieert, vaak pasta's, regelmatig hollandse pot
als ik getraind heb vaak nog 250gr magere kwark

Over de dag heen veel drinken, paar blikjes frisdrank/thee/AA/etc.

Snoep ook regelmatig.

qua eten vind ik dat je weinig eiwitten binnenkrijg ;)
en dat je maar 3x op een dag echt eet :eek:
vind je fysiek bij dit eten wel sterk, bewijst toch dat je met goed trainen en minder eten een BEEST kan worden

Damn, je eet weinig man :eek:

Ik zou sowieso dat ontbijt wat beter doen, zeker eiwitten erbij! Tussendoortje om 10u30 en 2 tussendoortje tussen 12u30 en 18u00, lijkt me dat je zo een stuk meer progressie kunt boeken dan

Terug
Naar boven