- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Zijn er ook natuurlijke producten met een hoog whey gehalte, of komt het alleen voor in zuivel icm een veel hoger casseine gehalte? Ik wil poedertjes en potjes zo veel mogelijk uitsluiten. Ik had gelezen dat een combinatie van casseine/whey goed werkt. Dus dan zou een flink glas melk een goed idee zijn. Ik vraag me alleen af: als de casseine zo'n film aan de maagwand creeert, zoals beweerd wordt, remt dat dan ook niet de opname van de whey?Paljas, kwark na de training nemen is geen goed idee.
Neem dat lekker voor het slapen. In kwark zitten casseine eiwitten die worden vertraagd opgenomen. Na het trainen heb je eiwitten nodig die snel opnemen dus whey!
s6
Whey is sneller maar nog niet echt snel te noemen, wil je echt snel neem dan vloeibare amino's.
beste volgorde is amino's(denk aan Xtend, Purple wraath, bcaa en EAS) en daarna een goede whey shake. Uiteindelijk schreeuwt je lichaam als eerste na een training om eiwitten in de vorm van amino's en snelle suikers.
Ho ho HOLD your HORSES
! Dat klinkt allemaal veel te buitenaards voor deze natural
. Thanks voor de input, maar whey is wel zo'n beetje zo ver als ik wil gaan, en zelfs dat heb ik nog niet in huis gehad, te beroerd om ervoor te betalen
.